Skrämmande teori!
Satt och tänkte på en sak idag.. Nästan alla man känner har nån gång brutit någonting eller gjort illa sig rejält, men grejjen är den att jag ALDRIG har brytit något eller slagit mig rejält, vilket måste betyda att jag komemr göra det eftersom nästan alla andra har gjort det, jag kanske inte beskriver så bra men ni fattar nog iaf...
Signatur får rum här
jag har aldrig brutit eller gjort illa nånting. Men så satt jag mest som ferdinand under ett träd för mig själv när jag var liten. Lekte sällan och väldigt försiktigt. Detta har i och för sig lett till att jag är absolut livrädd för att göra illa mig. Tror att allt är dödligt och ser faror i alla aktiviteter.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
åffer - Du vet att eftersom alla dör en gång och du inte dött så kommer du dö.... Lite mer vardagligt så får alla en fågelskit droppad på sig i snitt två gånger / liv så det har man att se fram emot också.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Jag bröt benet när jag skulle droppa för första gången=(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har redan blivit fågelskitsbombad 3 gånger under mitt 20-åriga liv, så nu får det fan vara nog (speciellt om man ska lita på Henksos statistik)..
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Passa dig för att tänka på sånt där, jag satt o diskutera samma sak med en polare för några år sen. Dagen efter så bröt jag benet o hade gips upp till ljumsken i 2månader:P "peppar peppar ta i trä!" ;)
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Har aldrig brutit nått. Det värsta som hänt mig är att jag stukade foten en gång när jag var runt 12 år. Har aldrig fått fågelskit i skallen, dock har jag varit nära ett par ggr. Knack knack.
Redline!
Har heller alldrig brutit nåt vilket är rätt knasigt me tanke på att jag inte direkt har suttit still heller. Jag har alltid varit ett aktivt barn/tonåring som har hittat på en jävla massa hyss och sånt, fast jag har också alltid tänkt på alla faror när jag har utövat mina aktiviteter o de.
-höhöhö-
Salvadåren - Mig har det aldrig hänt, så antingen har nån annan tagit på sig mina olyckor eller så har jag det att se fram emot.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
heehe jag har heller aldrig slagit mig :) fan.. kommer nog någon dag ;)
.
så länge man inte cyklar utan hjälm, åker bil, går på gator och torg, spelar innebandy och är berusad tror jag att man kan klara sig rätt bra faktiskt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Buuhuu... skrämmande teori jag kommer skada mig. .. buhuu let me break it down for ya, kid... du kommer inte bara att skada dig nån gång, du kommer att dö oxå, och det är ingen teori...
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Jag kunde ha brytit benet. Men det gick inte av.. förstår inte hur det klarade sig. Jag åkte ner för en brant backe med pulka, det gick alltså fort som fan! Mitt ben stack rakt ut och slog i ett träd så hårt att kängan rycktes av och flög åtta meter bakot. Tänk på att kängor sitter fast regält. Det var ett ganska bastant träd också som jag snöade av.. Fick bara lite problem med lederna i en månade ungefär, kunde inte böja benet mer än några grader men det blev bra sen. Betyder detta att jag är odödliga mantis eller kommer hela jag stryka med nästa gång? =)
har heller aldrig brutit nåt vilket är sjukt med tanke på att jag är skejtare. men däremot stukat sönder mina fötter ett antal tusen gånger (dom glappar) DRICK MYCKET MJÖLK, då klarar ni er ;D
okaaaay killen. Hm, jag känner många som har varit otrogen..det har jag aldrig varit, innebär det att jag kommer vara det? Din teori e gullig (inte alls jobbig faktiskt :), men du behöver inte oroa dig. Inte alla vill ta över världen heller, eller slå någon som ligger ner på marken. Nästan alla blir föräldrar. Det innebär inte att du blir farsa direkt. Kroppen är ju omtålig, men det beror också på vad du ha för livstil.. It´s cool, du kanske klarar dig ;)
Jag har fått blåmärken som värst...jippie....tror iofs inte att jag nånsin kommer bryta något...hoppas jag...
FowtyBlaze Mjölk är bra ja. Mycket bra. Har drucket sjukt mycket mjölk i mitt liv. Men det finns en till faktor, det är bra om man lägger tryck på benen medans dem växer, så man ska springa å grejer när man är liten. Då blir benen starka.
Jag högg mig själv med en yxa en gång. Obegripligt hur mycket blod som kan komma ut. Det var nog det värsta tror jag..
Jag högg min inte med mening alltså..
Det finns en föreställning om att mjölkprodukter minskar risken för benskörhet genom att öka bentätheten. Tanken är enkel: mjölk innehåller kalk och det finns kalk i ben. Det är dock inte givet att tillgång till kalk i maten kan ha betydelse för bentätheten. För att klargöra frågan har Lanou och medarbetare presenterat en systematisk genomgång av 58 studier av samband mellan intag av kalcium och bentäthet i åldern 1-25 år (Lanou 2005). Studierna ger inget stöd för att kalciumintag ens i ringa omfattning kan påverka bentätheten. Rekommendationer om intag av mjölkprodukter av detta skäl saknar således vetenskapligt stöd. De svenska rekommendationerna från Livsmedelsverket om dagligt intag av A-vitamin har visat sig för höga och kan medföra ökad risk för benskörhet . Berikningen i mjölk, margarin och multivitaminpiller skall därför minskas. (ingen minskning har ännu ägt rum, egen anmärkning) Sverige har extremt hög benskörhet och vi har problem med hälsokonsekvenser mellan A-vitaminberikning och benskörhet. Drick inte mjölk för att få starka ben. http://www.fhi.se/templates/Page____4926 .aspx http://www.fhi.se/upload/PDF/2004/remiss var/berikning.pdf http://www.fhi.se/upload/PDF/2004/rappor ter/arsred03.pdf
Mejeriprodukter är rena giftet.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
Jag har aldrig brutit någonting heller :O!
*snaark*
Jag har stukat fötterna jag vet inte hur många gånger. Jag har fått en spricka i fotleden. Jag har brytit fingret (Basket) och Handleden (Inlines i ramp). Min handled är riktigt sne, dom som inte visste om det innan typ skriker när dom upptäcker det..
Twang System fi de werl
Fritids brott Bruten fot Bruten arm Idrottsskador Brutet nyckelben Trasigt ledband i knä Förskjuten disc i rygg Sprickor i revben
Propaganda åt folket..
jag har heller aldrig blivit skadad allvarligt, aldrig brutit något, och jag har också tänkt som åffer p59. men än så länge har jag klarat mig, men det som oroar mig är att jag ska göra lumpen snart. En gång när jag kände mig låg och dålig såg jag en duva flyga mot mig, och jag hann tänka tanken "nu skiter väl fågeljävelv på mig också.." innan det sade splatt i nacken... :(
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
Tack ELAK nu mår du bättre:D
Signatur får rum här
Ni ska inte vara så säkra bara för att ni lever ett "lugnt liv", en tjej jag känner gick med gips hela förra sommaren och fick ställa in alla sina utlandsplaner. Hon åkte båt med några kompisar och killen som körde svängde in i några vågor, när båten "slog ner" efter svallet blev smällen skum och hon bröt lårbenet, det ni!
Arguing on the Internet is like running in the special olympics. - Even if you win, you're still retarded
Har brytit näsbenet 2ggr käckbenet, båtbenet, mm=(( Klumpig och galen íngen bra kombinitation..
2 PJÄSER
sett en eventuellt död person, när jag var liten. Någon i mitt hood hade tydligen ramlat ur sin balkong. en pensionär. Hon bara låg där. och hade en blod fläcl undersig. När polisen kom och ambulansen så fick inte kolla på längre, jag var kanske i 7 års åldern. Fläcken av blod syntes i månader efter händelsen. Hade jag sett det idag hade jag väl inte kännt att det var lika grymt. Där emot så i hägstadiet så blev en tjej påkörd mitt framför mig hon var underbilen när bilen backade tillbaka =/. Hon bröt benet som jag förståd/såg. Det märkliga var bara att hon kollade på mig hela tiden, mendans folk från alla sidor sprang ut och hjälpte henne. Hon kollade på mig hela tiden. lite hjälplös kände jag mig. Jag kunde hunnit komma fram till henne först men hon bara låg där och vad kan jag göra?. hon levde iallfall.. och personer runt om var redan uppkopplade på deras mobiler. Jag var inte mer än 10 ifrån henne.. Jag väntade på bussen som skulle ta mig till simhallen. Jag har brutit nyckelbenet, det länkte på 2-3veckor. Så skidresan hann jag inte missa. =) Dem blev förvånade i sjukhuset. Det kan inte haft länkt så snabbt, Nomart kan det ta en månad och mer. Annars så har jag haft feber 3-4ggr. Och förskyld kan jag bli, men så fort jag kommer in till värme eller lägger märke till förskylningen så tar det kanske 10min för det att försvinna.. Samma sak gäller vid fot stukning. sist jag såg ett blåmärke på mig var för några år sedan. Jag antar att jag ärvt mina föräldrars indian läkargener relativt bra. Några kemiska mediciner tar jag inte. Men omega-3, alger och sånna natur saker händer att jag tar några gånger i veckan.
Inga brutna ben här inte. Men jag har halkat ner från trapperna ifrån Badhus trampolinen. Spräckt min skalle på en cykel tur (tegelväg) Lok-syra på armen (Kommunen) Stukade mitt ben ( jag+hoppadetjej=160kg/Ben=Krypa hem) Svalde skarp ammition när jag var 4år Det var det värsta. Tack för mig
My luger brings the girls too my yard