I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-06-08 15:26
Seb1 jag kanske gör det. lika bra
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-06-08 15:27
halfshell F16

inte till dem...men om dem.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-06-08 15:28
halfshell
Jag var tvungen att gå hem från skolan när jag såg henne naken i omklädningsrummet.

Så hon såg inte att du såg henne? Och om du nu äcklas så jävla mycket som du gör när du ser henne så kan jag lova att det synns utåt..

Jävla trams det här, barsligt och idiotiskt jävla trams
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2005-06-08 15:29
Men skärp dig förfan! Det finns fullt med fula människot överallt, det är människor de med, bara att du vänjer dig, trots att de inte ser ut som de kompisar du leker med.. småbarnsfasoner ..

Kan inte nån admin ta bort denna trååååd ;(

2005-06-08 15:41
pigglaen P16
Det där funkar inte.. Hon har inte sagt att hon på nått sätt är taskig eller gör nått taskigt mot personen..

Seb1
och känner att man vill göra något åt det, är inte vägen till kuratorn särskilt lång. Speciellt inte om man är väl medveten om sina negativa (?) tankar, samt synsätt. Och om på fullaste allvar tror att dessa "tips" som folk har droppat i denna tråd kommer göra någon som helst nytta, borde du vakna upp. Så enkelt är det inte att övervinna fobier.
Nja. finns väldigt många som behöver hjälp.. men att gå till kuratorn eller någon kunnig är ofta väldigt väldigt svårt..

Misery_chick
Denna tråd handlar väl knappast om ryktesspridning.. för om folk skulle behöva gå till kuratorn för att man sprider rykten som man inte vet om dom är sanna eller ej borde man skicka dit hela skolor i taget lixom.. rykten finns på skolor och arbeten.. så är det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-08 17:43
men vafan, varför har du henne på msn för?
ta bort henne?

2005-06-08 20:22
assåå shit.. hon var nog det äckligaste jag vatt med om..
http://www.homage.nu/

2005-06-08 20:33
Kan ju trä en papp-påse över huvudet på henne.
Intressepenisen hårdnar!

2005-06-08 20:42
halfshell , du är äcklig

2005-06-08 20:43
nej.. du var söt :)

2005-06-08 23:30
Pink_Bahamas F18
Man kan inte växa upp bara på en sekund.. bara så du vet.. om du inte visste det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-09 10:30
Lillstrumpa P18

huh?

2005-06-09 13:59
Pink_Bahamas F18
för jag älskar ju dig..
Nejmen seriöst så tycker jag det är en onödigt kommentar att säga att någon ska växa upp.. när den personen faktiskt frågar efter hjälp.. sen i dom andra trådarna vet jag inte för jag kommer inte ihåg vad det var vi diskutera där..
Men jag låvar att jag inte hoppar på dig me flit..

2005-06-09 15:36
Skönt med sommarlov nu då eller?

2005-06-09 15:41
Föresten, du är inte heller så jävla snygg!!!!
http://files2.helgon.net/Gallery/%7B781/ ..

2005-06-09 17:01
var glad för att du inte (?) är en av de människorna på vår jord som (tvingas?) äcklas av sig själva...

2005-06-09 18:23
sug av nått riktigt äckligt skabb ska du nog få ordning på dina problem.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-06-09 19:32
fyfan. hur kan ni säga att det är en fobi hon har? hon är bara en väldigt trångsynt, ickesympatisk, ytlig liten tönttjej. du säger att du är äcklad av främst hennes beteende seeen utseendet. det tvivlar jag tyvärr på. du hade väl aldrig startat en tråd om en normalsnygg tjej som var lite bossig? varför gör du den här tråden? det är väl fan bara att gå och snacka med henne eller nåt. eller är du för snygg för det kanske?

"Jag var tvungen att gå hem från skolan när jag såg henne naken i omklädningsrummet. Det var det värsta jag sett."

gulligt....

2005-06-09 19:35
Jag var tvungen att gå hem från skolan när jag såg henne naken i omklädningsrummet. Det var det värsta jag sett.

HAHA, det är snarare du som är sjuk och äcklig. Men det lät förjävla kul, speciellt om det är seriöst.

2005-06-09 19:38
indiantjejen F4

håller med helt, hon har inte en fobi.

2005-06-09 19:43
Oj oj oj. Japp, du har problem, tjejen!
Det kommer altid finnas folk, genom hela ditt liv, som stör dig. Du kan inte skjuta allihopa, utan du får väl lära dig att inte titta åt deras håll bara.
det är en tjej i skolan som är fett jobbig, men hon har liksom inga kompisar, så när hon pratar med mig så är jag trevlig, för det är ingen annan som är det. Och när jag tänker på det, så blir jag ledsen.. Tänk om man inte skulle ha några polare? Fan va mycket värt det är då om nån bara pratar med en!

Du KAN inte fortsätta vara sådär ytlig som du är nu. Men jag fattar vad du menar, hon är säkert skitjobbig som person, och sen så blir det så att man stör sig på minsta grej i hens utseende också. men mitt råd till dig: DROP IT!

2005-06-09 19:46
halfshell

det skulle heller inte förvåna mej om du är så falsk så du får henne o tro att ni är kompisar...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-06-09 19:48
halfshell F16

...jag vill veta varför du har henne på din msn

2005-06-09 19:48
misery_chick

jag tror att det är av samma anledning som jag skrev nyss.. att hon får henne o tro att dem e kompisar med sitt falska spel. Enda logiken

2005-06-09 19:54
Du säger att du äcklas av både hennes yttre och hennes inre. Jag skulle bra gärna vilja ta mig en titt i ditt inre , för det verkar inte finnas mycket vackert att hämta där. Du skrev den här tråden antagligen för att vara rolig och lite halvgalen sådär : "wow, titta på mig, jag är så snygg och har ett wierd problem!" För din skull hoppas jag att det bara är så.

MEN, om det nu är så att du verkligen äcklas så hoppas jag att du någon gång kommer att inse att varken du eller någon annan är perfekt. Alla människor är vackra på sitt sätt, alla har något speciellt. Men sånt där kommer du inse när du växer upp och förstår att livet inte bara handlar om MSN, smink och folköl.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-06-09 20:00
jag blev inlägg 100. *kastar konfetti*

2005-06-09 20:01
fint skrivet fimp, förstår inte varför det är så mycket hat på whoa mot dej

2005-06-09 20:08
tack shunare!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-06-09 20:20
Misery_chick
Det kanske inte är en fobi.. men det kan ju vara så att hon har ett problem med det hela.. eller hur.?

2005-06-09 20:22
Lynguistic P20

det har hon säkert

2005-06-09 20:29
Men jag fattar inte varför folk hoppar på henne.. ingen har ju någon aning om hur detta fallet ser ut..
Den där tjejen hon pratar om kan vara som satan själv.. eller så är hon snäll o go.. Men det spelar ingen roll.. för nu var det en person som har ett problem som fråga efter lite hjälp eller nå råd eller nått. och enligt henne så har hon inte sagt eller försökt göra något taskigt mot den personen hon pratar om.. jag ser ingen anledning att tro att hon har gjort nått taskigt.. därför bör man hjälpa istället för att va taskig mot henne..

2005-06-09 21:41
många hobbyhjärnskrynklare här på whoa..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-06-09 22:37
GangztaQueens
Ja det är halfshell.

2005-06-09 23:38
Liyah F18
om alla som jag känner skulle veta vad jag tycker om dom skulle dom troligen bli väldigt väldigt lessna också..
Man får tycka vad man vill här i världen.. det är omöjligt att tycka bra om alla.

2005-06-09 23:47
Liyah F18
Jojo... Att vara ful handlar väl om att en person har ett utseende som avviker från vad folk generellt betraktar som snyggt.. därför kan missbildningar och handikapp anses som fult..
Men det är självklart att man inte säger till folk att dom är fula om man tycker det.. det är bara taskigt och jävligt idiotiskt.. Men såklart får man tycka folk är fula..

2005-06-10 00:04
Liyah F18
mmmm stackars.. men nu är det inte troligt.. men seriöst.. jag ser fula människor varje dag.. o jag kan med gott samvete tycka dom är fula och äckliga.. vem bryr sig lixom.. det är inte fel att tycka folk är fula..

2005-06-10 00:07
Men jösses vad denna tråd får uppmärksamhet.. Hon tittar säkert inte ens i den längre..

men fimp said it,, längre up

2005-06-10 00:49
Liyah F18
Varför är det fel att tycka att någon är ful.?

2005-06-10 00:49
Liyah F18

...fast å andra sidan så styr man ju inte själv över vad man tycker är fult/vackert

2005-06-10 08:21
Vi vill ha en bild på skönheten !
Signatur får rum här

2005-06-10 09:51
Word... BILD!!!!11111111 :P ... NU!!

haha, skön tråd f.ö , om du har svårt att undvika henne så säg till henne hur du känner så kanske hon håller sig borta..

"I lay chicks like mother goose"

2005-06-10 14:18
Varför suger du inte bara lite röv istället.