I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-06-08 09:37

Äcklas

Jag skrev värsta långa inlägget men tog bort allt. Jag skrev för detaljerat och blev äcklad.

Problemet jag har är att jag äcklas så mycket av en människa i skolan att jag inte kan koncentrera mig. Seriöst, det är ju löjligt. Helst av allt vill jag inte behöva bry mig men det går inte att ignorera. Jag var tvungen att gå hem från skolan när jag såg henne naken i omklädningsrummet. Det var det värsta jag sett.

Jag tror jag är ensam i hela världen om detta problem. Säg att det inte är så, snälla.....

don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-06-08 09:48
hon är äcklig?
hennes hand är upfuckad. nu kommer alla hata mig för att jag inte gillar henne pga typ ett handikapp. hon har en bult i benet. hon är en enda stor valk. hon har skabbigaste ansiktet. hela huvudet är förresten skitäckligt. hon är elak! fattar hon inte att hon inte har råd med det...... hon åh herregud det är så mycket.
:(
Manager

2005-06-08 09:52
Titta bort?
Redline!

2005-06-08 09:57
alltså. jag försöker titta bort. men det är jättesvårt. hon sitter en halvmeter ifrån mig nu och jag kan inte gå förrän en kompis kommer hit och hon segar som en jävla jag vet inte vad...

allvarligt, jag skiter i om det inte går nån äcklig brud i din skola. vad jag behöver veta är vad jag ska göra för att inte bry mig.
ni kanske förstår bättre om jag säger att hon är en sån som heter hela sitt liv på msn, typ "* ~ * N a M n * ~ * Jag vill också ha ett uteliv! Orolig över hur det går på engelskan imorrn. :( I can't be your honey! :P"

2005-06-08 10:08
halfshell: du är praktexempel på allt fel på vår goda jord...
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-06-08 10:13
Wermin_Roaches: jag väntade på den komentaren, men kan du säga hur jag ska bli av med min äckligamänniskorfobi istället?

2005-06-08 10:36
Det är som alla fobier, man måste möta rädslan och överkomma den. Bli polare med henne... ;)

Du verkar inte helt dum, de märker jag, men man ska inte behöva få hela sin tillvaro rubbad för en annan människa ser ut som den gör. Jag vet ärligt talat inte vad du ska göra. Men du borde vara lite mer logisk och lite mindre ytlig, kanske.

2005-06-08 10:42
åh tack.. eller nåt :)
men aja. får försöka stirra på henne jättemycket och bara vänja mig vid att hon är ful. blockera henne på msn när hon heter "han ville strula, jag ville hångla" och såntdär.
jag ska klara det

2005-06-08 10:51
haha, han ville strula jag ville hångla :oD

hon kanske inte är fett normal, du kan ju ogilla henne för hennes inre, de går.

Sen så kanske du kan ignorera henne, men sånna taktiker slutar oftast med att man plötsligt sitter bredvid personen på bussen eller whatnot...

2005-06-08 10:53
jag ogillar henne för hennes inre och seeeen hennes yttre.
dumma människor bli väl ofta fula i ens ögon?

2005-06-08 10:55
jo... oftast... inte alltid, inte om personen e fett läcker men värsta skiten, men de tillhör inte den här diskussionen.

Men skolan slutar ju, du kommer inte få se henne på ett tag,kanske blir hon normal till höst terminen...?

eller så har hon tagit sitt liv... (nej, så får man inte säga!)

2005-06-08 11:00
fett läckra människor blir fula i mina ögon om dom är körda. det är sant. snälla människor blir söta. ibland.

haha nej så får man verkligen inte säga!
hon kommer inte bli normal heller men jag kanske har slutat bry mig. förhoppningsvis! verkligen....

2005-06-08 11:02
hehe... du lider verkligen, eller hur?

2005-06-08 11:06
ja, verkligen. och hon är bara en utav fler aäckliga människor. typ killen med pormaskar överallt typ till och med på armarna.. som sitter bredvid mig nu...
jag behöver en doktor.

2005-06-08 11:16
jag tror du har seriösa problem du borde ta itu med.

man kan inte döma och äcklas av människors utseende... om du växer upp och fortf. är så då är du verkligen ondskan symboliserad. eller kanske inte ondskan, men ärligt, asså de är helt fel. Du borde känna lite mer sympati, om du har märkt hur han/hon ser ut, tror du inte den personen själv har märkt det, personen lever ju med sig själv varje dag.

2005-06-08 11:54
ähh köp sånna där avskärmare som hästar har för att bara titta rakt fram!(bara en tanke från mig till dig) hoho

btw jag har 3 bultar i benet + ett titanrör och lite titantråd,,så va fan alla ser inte ut som på tv...förutom mitt slafsiga ben så ser jag normal ut..

ditt problem e enkelt det är bara att INTE TITTA=)

Prisa Vår Herre

yrar lite sry
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2005-06-08 12:24
halfshell F16
bli lite äcklig själv så att hon undviker dig. =)
Nejmen seriöst.. Om du är äcklas så mycket så är det väl bara att undvika sånna situationer där du ser henne naken.. o göra allt du kan för att undvika henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-08 12:32
.................cirkus!
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-06-08 12:39
bild! bild! bild! bild! bild! bild! bild! bild!
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-06-08 12:39
hahaha :oD

2005-06-08 12:55
men så svårt kan det väl inte vara att bara hålla dig undan från henne?

vad gör hon som är så elakt?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-06-08 13:03
jag tycker halfshell F16 låter som en mobbare...

2005-06-08 13:05
1. Personligen tycker jag du verkar helt dumihuvet.. Och ytlig

2. Varför har du henne på msn överhuvudtaget?

2005-06-08 13:06
Varför har du henne på msn överhuvudtaget?

bra fråga, det undrar jag me..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-08 13:08
seb1 sa det.

2005-06-08 13:30
nu är ni fan inte schyssta, hon säger ändå att hon vill ha tips för hur hon ska ändra sig.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-06-08 13:33
okej, ett tips kan ju va att blocka henne på msn, så slipper hon henne där..

2005-06-08 13:44
Jag fattar precis vad du menar, jag har äcklats av vissa människor sen jag var mycket liten.

När jag var fyra år och gick på dagis så var det en dagisfröken som äcklade mig så mycket att jag fick kväljningar bara jag kollade på henne. Har alltid varit en fördömande och ytlig människa, men vafan ska man göra, om man nästan spyr av hur en människa ser ut vid fyra års ålder så har man mandat att fortsätta va otrevlig.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2005-06-08 14:02
skillnad på om du äcklas av henne och mår dåligt pga. men du verkar vara elak och vilja mobba henne. (om du inte redan gör det)

varför äcklas?mMin kompis bröt hennes armbåge när vi åkte snowboard och nu har hon en massa bultar och skruvar i hela armen + armbåge. och en massa ärr.

varför ha henne på msn?

ni var säkert polare en gång i tiden och nu har hon tagit din kille/fryst ut dig/valfri fjortis förklaring och du vill ge igen genom att använda emot henne allt som hon har komplex för?
I´m with stupid--->

2005-06-08 14:10
Fan va många e snabba på att dömma henne då.. att dömma henne för mobbare osv.. Ni kännner inte hon som skrev tråden.. och hon som skrev tråden ville troligen på allvar hitta nått sätt att inte äcklas och att få bort problemet på nått sätt... om ni vill dömma henne som mobbare så tycker jag ni kan va tysta för det hjälper knappast henne..

2005-06-08 14:43
jag mobbar ingen, tack så mycket.
jag skiter i er som tycker jag är dum i huvudet, jag vill inte tycka såhär. ok? jag vill hellre ha idéer om att bli av med fobin för äckliga människor.

Lynguistic P20 tack. :)

2005-06-08 14:43
halfshell F16

jag förtstår inte riktigt vad du menar med det här:

"hon är elak! fattar hon inte att hon inte har råd med det.... "

menar du att eftersom hon enligt dig är ful mäste vara snäll mot alla för att kompensera, eller vadå?

2005-06-08 14:46
Jag blir äcklad av människor som äcklas över andras problem.
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2005-06-08 14:49
innerst inne har jag ingenting emot henne som jag inte har emot folk överhuvudtaget. men hon bossar som fan över sina polare och dom låter henne.

idag har jag tittat på henne en hel del och jag hoppas inte hon känner sig iakttagen. men hon ser ut som en människa. lite udda, men vem är inte. jag ska bli av med problemet. tack för hjälpen till er som hjälpt. ni andra... aja, jag vet inte.

pigglaen P16 då är du själv lika dan, eller hur? dethär är mitt problem. som du äcklas av. smart där

2005-06-08 14:56
Seb1
Hon kanske vill ha några faktiska tips.. hon kanske tror att någon annan har haft samma problem som henne och faktiskt kan komma med bra tips.. Men ack va dum hon är.. hon borde ju förstått att det e nått fel på henne och att hon borde sökt kurator direkt..

halfshell F16
Vissa människor är i allmänhet bossiga.. om hon har kompisar som tillåter det så är det deras problem.. försök bli kompis o lär känna henne.. jag kan lova att hon inte är så taskig som du tror att hon är.. I allmänhet så tycker man inte om folk som är fula.. Generellt sätt vinner snygga människor mer sympati hos medborgare.. så mycket det du vet om henne kan vara rykten som helt enkelt inte är sanna.. så försök lära känna henne tror jag skulle vara det bästa.. försök att inte ha förutfattade meningar.

2005-06-08 15:02
Lynguistic P20
det finns inga falska rykten på vår skola. den är för liten. lära känna henne tror jag inte. vi är alldeles för olika.
jag försöker behärska mig. det är allt jag kan göra.

2005-06-08 15:04
det finns inga falska rykten på vår skola

men tjena du...

2005-06-08 15:05
halfshell Notera det sista ordet "problem." Genom att jag säger att jag äcklas av folk som äcklas folk som har PROBLEM av någotslag så äcklas jag av översittare, mobbare etc och det är INTE samma sak. smart idiot..

2005-06-08 15:09
Seb1 du sitter inte i min situation. Jag har fått ut mer än vad du tror. Jag har bland annat få säga vad jag känner.
du kanske inte borde tro vad jag får ut av vad för vad jag vet, vet du inte ett skit om mig.

2005-06-08 15:10
pigglaen P16
dethär är mitt problem som jag har. jag mobbar ingen och är ingen översittare. dethär är som vilken jävla fobi som helst. ungefär som min fobi mot blod och vener och ådror osv. du kanske hatar människor med psykiska problem också, vad vet jag.

2005-06-08 15:13
den här tråden påminner lite om den där tråden som kille skrev där han ville "lura/hota" eller vad det var sina föräldrar till högre veckopeng. Säger samma sak i denna tråd.. bortskämda Snorunge

2005-06-08 15:15
WillA1 P18 bortskämd? vafan är det här... jag vill bli av med ett problem jag har, en fobi. det handlar inte om problemet i sig. det handlar om att jag har ett problem. vad är det ni inte fattar?!

2005-06-08 15:15
pigglaen P16
Men herregud.. hon har ju sagt själv att det är Hennes problem att hon äcklas.. Hon har inte sagt att hon äcklats på grund av den andra tjejens problem eller liknanade.. hon säger själv att det är hennes problem att hon äcklas..

halfshell F16
Rykten behöver inte vara falska.. Dom kan bara vara väldigt vinklade.. Tex.. om jag på en fest ser 2 personer ha sex med varandra..
Då kan jag antingen säga att dom älskade med varandra. eller så kan jag säga att dom knullade med varandra.. Båda är lika sanna.. men kan uppfattas på två helt olika sätt..
Men om du inte lärt känna henne så vet du inte om hur olika ni är egentligen.. men men.. int måste du känna henne..

Seb1
Hon har ju sagt att det är hennes problem att hon äcklas.. hon har inte sagt att hon ska försöka ändra på personen som hon blir äcklad av eller nått sånt..
Så vadå.. Whoa är något jävla skitställe där man inte kan få några nyttiga tips alls eller. ?? taskig syn du har faktiskt. Att gå till kuratorn kan inte alltid kännas vara det roligaste som finns. därför tar man hellre all hjälp man kan få innan man går så långt..
Du vet inte hur mycket agg eller inte agg hon känner heller.

2005-06-08 15:17
det bästa sättet att bli av med fobier är kognitiv beteendeterapi...

jag tvivlar dock starkt på att det är en fobi du beskriver, att äcklas av något är inte samma sak som att ha en fobi.

2005-06-08 15:19
jag kan jämföra med andra fobier jag har. och det är inte mycket som skiljer. att skriva dethär på whoa är precis som att gå till en kurator som är ute efter att tala om hur jävla hopplös man är. tror sig veta vad problemet är, dömer och säger att man har fel. det är jag som har problemet. det är jag som vill bli av med problemet. om ingen kan göra något åt det så vet jag det. då får jag antingen leva med det eller försöka hitta en utväg. kan ni inte hjälpa mig så skriv nån annanstans.

2005-06-08 15:20
ja, det är precis vad du är.

Hon försöker bara få uppmärksamhet, på sitt eget vis.. Och det får hon.. weeee

2005-06-08 15:20
halfshell F16

har ju talat om vad som är bästa sättet att bli av med fobier.

2005-06-08 15:21
ja, tack då.

2005-06-08 15:23
Lynguistic P20

Jag dödar din mamma för att jag tycker hon är ful, det är inte hennes problme, det är ju mitt så fel är det absolut inte!

2005-06-08 15:24
WillA1 P18 Där är jagf aktiskt med dig.

2005-06-08 15:25
piggelean 16
jag har aldrig sagt ett ont ord till någon av de människor jag äcklas av. jag har inte gjort något som skulle kunna såra dem. så det är inte deras problem, nej. det är mitt problem.