varför gör jag såhär?, tvångstanke???
Varje gång jag e ute å går, e jag helt normal.. TILLS jag ska upp för en trappa, då börjar jag svänga med armana, å börjar rappa nån cool vers, å e jätte yo! hatar det!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo det är jättejobbigt.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
du gör likadant altså?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DaBBe Nja inte likadant men samma tvångsmoment.
Jag har alltid med mig en hamster i fickan för ser jag en kaffekopp måste jag doppa en hamster i kaffet.
hmmm. BALL nämen, pinsamt om nån ser mig typ
Baboso Hahahahahahahahaha
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
dabbe: du e värsta grym asså..
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
haha
Haha Dabbelitooooo du rappar överallt när man e ute så börjar du bara rappa massa skit =D så jag tycker inte det e så konstigt att du rappar i trappuppgången men om du går där själv haha hmm det skulle nog se fet kul ut =D (Min tvångstanke är att jag alltid måste säga vad jag tänker =D och Dabbe ja du vet ju att ibland så tänker jag på sjuka saker haha) =D Peace all Whoa people!
Volym Entertainment <br>
Baboso P23 HAHAHAHHAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHA
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
nalle_ P16 Det gör la typ alla? och varför hatar du det?
Volym Entertainment <br>
man får garanterat både huvud och fitta om man rappar på väg hem med en brud. klart man får, liksom.
undertiden
På tal om tvångstankar, mina tvångstankar är extremt jobbiga. Förr för länge sedan när man slog på sin polare så fort en gul bil åkte förbi en gång var jag påväg hem själv det kommer en tant gående på sidan om mig och en gul bil körde om mig jag slår till henne löst på armen och säger "gul bil" och fortsätter cyckla hem.. En annan gång fick jag tvångstanke att säga mitt i klassrummet och fråga alla rakt ut vad de skulle göra om göra om de såg Göran Perssons huvud på en ekorres kropp där han satt i ett träd och käkade nötter. Alla tyckte jag var dum i huvudet. Men jag var tvungen att fråga. Men min absoluta största tvångstanke jag har är att säga "akta gäddan" till folk som går förbi mig. När jag står emot mina tvångstankar mår jag fett dåligt, kan till och med börja tjuta över att jag inte gjorde min tvångstanke. Det är as skumt.
C-W-P : Inte tvång... Du har tics... jobbigt! Eller om det är mer än det du berättade kan det vara touretts syndrom
koba_LLE P18 sånt gör man om man rappar..det sätter sig på hjärnan Förstår precis vad du menar samma här =D värst e det när man druckit å typ ska hem, då rappar jag som en idiot Fan exakt så gjorde jag igår promenarade hem från en fest as full & rappade hela vägen =P men det är så det ska vara! =D
Volym Entertainment <br>
krossad_anka F59 , hahahaha kan se det framför mig! erkänn att det var vid busshållplatsen vid tinnis:P
en liten lam sak som min far inte gillar att jag gör. Är att jag inte äter upp början och änden på korven. Jag kan bara inte med att äta upp den där skruven som är typ på koktkorv. Så ofta undviker jag koktkorv för jag tror att det är där dem dyker upp mest. Men så i bland ramlar jag i fällan. Måste alltid ha på mig hörlurar så fort jag ska ge mig av typ. Det är lite sinnessjukt. onani?
hahahaha det är sånt här jag älskar med whoa hahahahah....då och då får man alltid läsa nåt riktigt sjukt roligt hahahahahaha
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
fan va soft... NÄ!, nu e de skola NU SKA JAG NER FÖR TRAPPAN!:p someone sayd yo me... dabbe, face your fear
C-W-B :om muskler rycker? eh nej.. om man har ofrivilliga rörelser med ögonen(blinkningar, röra på ögonen maniskt osv.. ) då är det tics ... touretts är mer än just det.. det är verbalt och fysiskt ... Okej ett litet tvångstest till dig då: 1. Om du INTE gör detta känner du en enorm ångest 2. du inbillar dig att OM du inte gör det så kommer nån i din tex familj.. dö/skadas/bla bla.. 3. du kan ej sluta tänka på det förens du gör det 4. du kan igentligen låta bli att göra det rent (FYSISKT, alltså sker under ditt kommando ej din kropps) men gör det ändå för att du -måste- Har du svarat JA på två eller fler har du troligen TVÅNG.. sorry to say.. är inte lätt att leva med... Var glad för att du "bara" har det du har iaf... finns de som har värre tvång... WORD!
Freud var en riktig lallare ;)
Jag måste alltid gå med höger fot först över typ trottoarer, över sprickor i marken, in i hissen, in genom dörren m.m.. Det är sjukt jävla jobbigt, för går jag på stan och höger foten in kommer först, så måste jag hoppa till för att den ska göra det.. folk kollar alltid på mej! : ( Har massa andra såna "ticks" också.. Måste alltid skölja ur glaset 3 ggr innan jag dricker, m.m.. gaaah! Baboso HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
ibland måste jag säga ord som börjar på vissa boxtäver skit jobbigt jag brukar jämt fastna för N. så i vaje mening vill jag säga så många ord som börjar på N som möjligt! det är fett jobbigt! och svårt
I only date crack-whores.
EricM P19 jag brukar också prata med mig själv i spegeln men oftast när jag är full
I only date crack-whores.
C-W-B : Har läst psykologi... :) (inte för att all psykologi stämmer dårå)
C-W-P : finns nog inget mer irriterande... förstår dig... men säger du ifrån att det ej stämmer det han säger?
Dabbe jag vet en till tvängstanke du har och det är att freestyla till ringsignaler när du är full haha =D ;) Och det där med korv typ winerkorv å så fan jag äter inte heller dom jävla bölderna längst ut e ser ju helt fuckt ut... inte meningen att man ska äta såna konstiga saker =P
Volym Entertainment <br>
Baboso , ibland är du lite rolig.
Tackar också La_Latina för hjälpen. Hade 4 av 4 ; S
ball!!!
Ingen som vet om dt finns nått sätt av bli av med tvångstankar ?
crazy_breaker : Haha ja det har också hänt där :) ett par antal gånger. ;)
Yh181 P19: Sån tvångstanke har jag med att kolla i brevlådan varje gång man kommer hem från något ställe spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet jag måste!
börjar alltid dansa vart jag än är oavsett plats
mjaoo
jag har en kompis som har tvångstankar, och han måste varje gång han går över ett övergångställ så måste han hoppa jämnfota på dem där vita breda sträcken övergatan, sen har han en till tvångstanke att varje gång han går ner eller upp i en trappa så måste han ytterliggare springa ner eller upp i trappan igen trots att han inte behöver göra det.. han har gått i terapi för det men det hjälpte inte heller så han håller på än idag med det där.. det är ju fan pinsamt att gå över gatan med honom