I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tankar och funderingar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-14 14:25

tankar och funderingar

vet inte om det har vart en tråd om det här tidigare men shit the same.. varför är det så att varje gång man är på väg att somna så rycker man till utav bara helvete och sen när man drömmer att man ramlar så vaknar man och somnar om igen..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-14 18:22
Det finns väll konstigare saker att komentra på än dedär?

2005-06-14 18:39
har du inge vettigt att skriva i tråden så varför skriva?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-15 00:26
jag brukar hamna i ett underligt drömstadie sekunden då jag somnat och jag råkar alltid tappa massa kastruller i drömmen så jag rycker till och vaknar av allt skrammel. men har ingen aning om varför det är så. kroppen kanske testar vakningsreflexerna?
eller kanske för att vi aldrig upplever några nattliga faror längre så kroppen blir uttråkad och hittar på egna?

2005-06-15 01:53
pappersbit: fan, de låter jobbigt de där. med skrammlet asså..

jalapeno: jag har tänkt på de där oxå, alla människor har samma fenomen, men vad betyder det? varför just ramla o rycka till. Ibland behöver inte ens drömmen innan relatera till att man ska snubbla eller nått...
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-06-15 08:49
kroppen vet väl inte om man är vaken eller sover. så den vet inte om det är dröm eller verklighet.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk