Bröstvårtor på killar?
vafan är syftet med det? och jag kan inte komma på nåt våra förfader hade det till heller så varför finns de?
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
vi killar har också mjölk körtlar i brösten.. vi kan ge mjölk till ett barn också.. i nöd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är sant.. det stod i tidningen för ett tag sen.. :S sjukt, men killar har tydligen också det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej. Hur fan funkar det med mjölken? om ngn suger jättehårt eller vadå?
Fauslux Genom stimulans kanske.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Fauslux Tutten slutar producera mjölk när barnet slutar suga. Fortsätter man amma kan det komma mjölk från tutten efter antal år och då pga stimulans.
vi kan ju inte ge lika mycket mjölk som en kvinna kan.. mycket mjölk produceras under graviditeten.. men män producerar mjölk, o kommer alltid göra det.. jag tror inte man behöver suga hårt, utan inga män har testat för det är mammorna som ger mjölken... sen tycker jag detta är en konstig vardagsfilosofi :P men intressant
"mycket mjölk produceras under graviditeten.." Den mjölken som produceras under graviditeten tar slut illa kvickt. Läste i Illustrerad vetenskap att det var en indisk man som ammade sitt barn.
aa, det läste jag med :) hehe, ja premnumerar på det med :)
Spoom Fan vad bra...
huh? =P ska jag spruta mjölk på er eller? :P
men fan vad skumt, hur får man ut den? då kanske man inte behöver köpa mjölk längre :P
HAHAHAHHAHAHA GARVAR!!!
stick hål på tutt-fan, och ge mjölk till folket!!
hahahaha, här finns ju tusenlappar å tjäna :)
jag testade precis, det kom pyttelite Koalaism var bara tvungen att göra det:P
WWW.PHOTOSHOP.NU
Koalaism Jag tor inte man bara kan testa jättelite för att nåt ska hända. Ifall man stimulerar flera dagar i rad, flera gånger om dagen kan jag tänka mig att det kommer ut nån vattnig sörja som kan likna mjölk lite smått.
faktum är att vi har mjölkkörtlar i två långa rader längs bröstkorgen/magen. precis som grisar. ^_^ och män som tillbringar mycket tid med små söta djur eller små barn börjar producera bröstmjölk. stimulerar man sen nipplarna så produceras mer och så. ja, det står ju där uppe. Baboso P23 om man klämmer riktigt hårt om nippeln, som att man mjölkade sig, så kan man få ut en genomskinlig vätska som är "försatsen" till mjölk och som visar att nipplarna funkar som det ska. men det gör ganska ont, för man måste klämma ashårt. ^_^ och det är både för honor och hanar.
men vänta lite här hur blir killens kropp inställd på mjälkproduktion då de inte vet när kvinnan blir gravid rent biologiskt? fan om ja suger på en killes bröstvårto tillräckligt länge kommer det hända något så tufft då? wack!
Femme fatale
Amar F17 om man umgås med en gravid kvinna börjar man producera bröstmjölk tror jag. iaf gjorde jag det. eller... det vet jag iofs inte, men mina boobies växte nåt enormt när min exkompis var på tjocken. en gravid kvinna fullkomligt sprutar ut hormoner, och de påverkar omgivningen, män som kvinnor. iaf är det min teori.
junkgirl. jovars.. nejmen varför int4 man kan ju psynka menstiden också o man umgås mycket ett gäng tjejer är det jättevanligt at man får mens samtidigt. absolut. men om killen inte umgås emd den gravida kvinnan? måste prova det där på frivillig kandidat
Femme fatale
Amar F17 om killen inte umgås med kvinnan så lär han inte producera bröstmjölk, nej. och han lär inte producera det på allvar förrän han sitter ensam med ungen utan kvinnor runt sig heller. (det heter f.ö. synka, förkortning av synkronisera... förlåt, det är en sjukdom...)
Mannen är ser precis ut som en kvinna första veckorna i fostret.
mantis P19 mannen är en kvinna even. alla börjar som kvinnor. har du inte funderat på vad den mörka strängen på undersidan av snorren är? det är vaginans öppning och olloner är en förvuxen klitoris. ^_^ bland annat...
junkgirl Jag vet att mannen är kvinna even. Det är ganska logiskt efter som vi måste kunna producera kvinnlia sperimer också. Kvinnan = två X kromosoner, mannen = Y och X.
visste ni förresten att majoriteten av missfall är pojkar, majoriteten av spädbarnsdöd drabbar hanar, dödligheten är högre ö.h.t. hos karlar än hos kvinnor. vad var det mer... jo, majoriteten foster är hanar, men det föds ändå fler honor eftersom 1-3 av 10 graviditeter slutar i spontan abort (missfall). sådärja. nu har jag slängt ur mig massa saker som jag säkert blir tvungen att backa upp senare. ^_^ (f.ö. finns det tokmånga sjukdomar som nästan uteslutande drabbar män, pga y-kromosomen)
mantis P19 ok. det framgick inte i ditt första inlägg. ^_^
junkgirl Vet du varför det föds fler hanar då? Y kromosonen som mannen har är mycket lättare. ^_^ Seru, jag kan också.
junkgirl ok. det framgick inte i ditt första inlägg. Jag, det var ju inte det jag ville berätta heller.
Eller varför fler foster är hanar skulle dt snarare stå.
mantis P19 ^_^ och ändå är det 52% kvinnor i världen. jag skrev fel såg jag nu. det föds fler hanar än honor, vad jag var ute efter var att det ändå är fler honor i världen än hanar, trots att det föds fler av er. tack för att du fick mig att se mitt misstag. det är sent och jag är trött.
junkgirl Det finns fler kvinnor i världen på grund av att män dör tidigare. En annan faktor, som var större förr i tiden är också att män stupar i krig.
mantis P19 män dör oftare än kvinnor ö.h.t. faktiskt. (vilken paradoxal mening) men visst. största anledningen är nog åldrandet.
Det är där INTE sant.. killar har ej mjök körtlar i sina bröstvårtor. (när kvinnor kommer i puberteten så värker tuttarna som fan... för att allt skall växa knappast ont i brösten utan i bröstvårtorna) PLUS sedan om en kvinnan får en baskeboll på tuttarna så gör det förjälva ont.. är det för att vi har sååååå känslig fettvävnad i brösten eller.. det är våra bröstvårtor i sig som är känsliga! Vill ha STARKA bevis på att det där ni skrev är snat.. tror fan inte ett skit på det.. (så den där Indiska mannen hade värsa bazookas dårå för att amma sitt barn??)
Förlåt för slarfelen.. är trött ej sovit i natt..(glömde en sak... när kvinnan är gravid så bildas mjölken pga av hormonerna, så för att en man skall kunna producera mjöl krävs isf om det vore fysiskt möjligt iförsta hand, men det skulle krävas hormoner!)
La_Latina jösses, du verkar tro att män och kvinnor inte ens tillhör samma art. 1. mjölkkörtlarna ligger som ett band längs bröstkorgen/magen, som på grisar. anledningen till att vi inte har sex bröst är för att vi bara behöver två. 2. det som växer när kvinnor kommer i puberteten är mjölkkörtlarna, som f.ö. INTE ligger i bröstvårtorna, varken på honor eller hanar. 3. har du ens hört talas om att vissa män utvecklar bröst under tonåren som sen försvinner? 4. män och kvinnor har exakt samma hormoner. det enda som är skillnaden är mängden. för att ta ett exempel: människan är ett av de få djur vars juver/bröst/mjölkproduceringspåsar är stora även när hon inte är gravid eller föder ett barn. jag har mina teorier om varför. du kan ju själv fundera på varför. (de flesta andras bröst går ner till närmast platt läge när det inte finns något behov av mjölk)
La_Latina och förresten... bara för att körtlarna inte är svullna så betyder det inte att de inte finns där. du har massa körtlar som du inte kan känna om du inte vet vad du ska leta efter. tokmånga i små band längs halsen bl.a...
junkgirl : Säger som alla säger på Whoa.. KÄLLA??? Jag vet att vi tillhör samma art. Bröstvårtorna på killar är ett litet misstag av naturen... Män är flickor i magen fram till några veckor.. sedan utvecklas de till pojkar... (källa bl.a Illustrerad Vetenskap) Vilket annat "djur" kan hanen amma de små? Om det nu var genetiskt möjligt för män att amma barn... varför händer inte det i verkligeheten ever? Delvis.. men vissa hormoner har till exempel män mer av och vissa har kvinnor mer av. Det är det som avgör skillnaden är so mdu sa mängden... så om en man rent teoretiskt skall kunna amma ett barn krävs det ju att han tar kvinnliga hormoner för att börja producera mjölk. (plus är ju ett särskilt ämne som utsöndras när du är med barn som gör att du börjar procucera mjölk, kan även i få fall genom användning av te.x läkemedel som Cipramil börja procucera mjölk) När en man vill byta kön får han kvinnliga hormoner som gör att han utvecklar bröst, sedan så minskar hans hårväxt osv. (Rösten kan ja ej med säkerhet säga ändra av fler kvinnliga hormoner, men män har adamsäppel medans kvinnor ej har det. Deras struphuvud är utvecklat annorlunda) Män och kvinnor ÄR annorlunda! Så ge mig KÄLLA.. nyfiken
La_Latina hahahahaha. du ber mig om källa och använder illvet som källa!? du är sanslöst rolig. läs lite biologi, högstadienivå. där har du det mesta. resten kan du nog ta reda på genom att börja kolla på discovery (min källa, bland andra). programmet Sex Sense är väldigt bra. ^_^ Bröstvårtorna på killar är ett litet misstag av naturen... varför fyller de då en funktion? Vilket annat "djur" kan hanen amma de små? öööh... duh... alla kanske? Om det nu var genetiskt möjligt för män att amma barn... varför händer inte det i verkligeheten ever? det gör det ju. Delvis.. men vissa hormoner har till exempel män mer av och vissa har kvinnor mer av. Det är det som avgör skillnaden är so mdu sa mängden... så om en man rent teoretiskt skall kunna amma ett barn krävs det ju att han tar kvinnliga hormoner för att börja producera mjölk. okej, först och främst: vafandå "delvis"? vi har exakt samma hormoner, fast i olika mängder. det finns inget hormon ö.h.t. som det ena könet har och det andra saknar. och nej, man behöver inte ta tilskott. om nöden kräver det så producerar kroppen överskott av det hormon som behövs. När en man vill byta kön får han kvinnliga hormoner som gör att han utvecklar bröst, sedan så minskar hans hårväxt osv. eh, nej. Rösten kan ja ej med säkerhet säga ändra av fler kvinnliga hormoner, men män har adamsäppel medans kvinnor ej har det. Deras struphuvud är utvecklat annorlunda med tanke på att den förändringen sker i samband med testosteronökningen i tonåren så kan jag bara säga aaaaahahahahahahahahahahaha! du är ju sanslös. en kvinna som tar testosteron inför/efter könsbyte får mörkare röst, en man som gått igenom röstförändringen får inte ljusare röst. Män och kvinnor ÄR annorlunda! japp. men det är enbart fysiskt och verkligen inte ens i närheten av såna grova skillnader som du verkar tro. det finns i princip ingenting en kvinnokropp inte kan göra som en manskropp kan och vice versa.
junkgirl : Du är vad man brukar kalla en besserwisser... fortfarnde ej angivet en källa (om det nu är så som du säger lär det la finnas en källa på internet som du kan hänvisa till) ang. Illustrerad Vetenskap som EN av källorn till mitt påstående. Men det är som du säger också något som vi alla får lära oss i biologin.. :) sådeså. "du är sanslöst rolig. läs lite biologi, högstadienivå" Ja jag vet att jag är sanslöst rolig :) men försök inte att påstå att jag ej kan min biologi iaf! Så VILKA han-djur ammar sina barn? Snart kommer du la påstå att män kan föda barn också.. sett för mycket Sci-Fi kanske? (JUNIOR, filmen med Arnold är EJ en sann historia så du vet :P) att jag skrev Delvis... (som du nu direkt anmärkte på) var ej början på den meningen eftersom jag gjorde massa punkter också.. Delvis... "sedan börjar meningen"... (jag har ej sovit en blund i natt så hade nog skippat ordet delvis överhuvudtaget om ajg verkligen såg klart) vi har exakt samma hormoner, fast i olika mängder. det finns inget hormon ö.h.t. som det ena könet har och det andra saknar. och nej, man behöver inte ta tilskott. om nöden kräver det så producerar kroppen överskott av det hormon som behövs. Say what? Skrev även jag om du läst vad ja skrev av vi har samma hormoner! Men som sagt JO du behöver ta tillskott.... för varför skriver de annars ut TILLSKOTT på de kvinnliga hormonet till de som skall byta kön?? Måste sedan verkligen säga vad menar du med den sista meningen? Om nöden kräver... seriöst..? VET kroppen om att mannen vill bli kvinna?? nej, du kan ej på naturlig väg bara bli kvinna om du är man. (KÄLLA KÄLLA KÄLLA tack) japp. men det är enbart fysiskt och verkligen inte ens i närheten av såna grova skillnader som du verkar tro. det finns i princip ingenting en kvinnokropp inte kan göra som en manskropp kan och vice versa. FÖDA BARN!!! (för det finns lite mer skillnade på män och kvinnor än du verkar förstå... den manliga hjärnan tex är ej exakt som den kvinnliga. Sedan har de INGEN livmoder, blygläppar??? OSV... Seriöst att spela så säker som du och verkligen ha noll koll är tragiskt! Detta skrev jag... hårväxten minskar visst när du får mer kvinnliga hormoner.. och brösten förändras.. men män har ej i de flesta fall så mycket fettvävnad som kvinnor så de brukar använda av bröstförstoringar Sist men inte minst... har du aldrig sett dokumentären som gick på femman tror jag(säg inte att det inte är en seriös kanal för det vet jag.. men de hade BILD bevis :P) OM män som hade MANBOOBS... (mans bröst) "När en man vill byta kön får han kvinnliga hormoner som gör att han utvecklar bröst, sedan så minskar hans hårväxt osv."
fan blev fel på det sista.. de sista skall sitta över det om Manboobs.. gah måste nog sova.. fan.. :P
www.aftonbladet.se Hittade detta.. oj oj oj säger jag bara.. (klaga ej på att det är aftonbladet nurå :P) fan skall hitta bättre källa.. keep on looking
www.etc.se jahopp män kan amma... nu vet pojken vad han har att vänta sig :P
hahahahaha seriös sida :P noooot!!! Teoretiskt möjligt kanske men är det där ni kallar BILDBEVIS.. hahahaa
ni har just inspirerat mig att toksuga på min killes bröstvårtor :D
La_Latina Har inte påstått att det är bildbevis. Sidan är en källhänvisning, läs de böckerna som finns på den sidan.
HAAHAAAAAA!Kom igen då kan inte nån kille prova! :D
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ja den här tråden blev lite väl seriös så nu får ngn kille stimulera sinna bobbies i några dagar
La_Latina Du är vad man brukar kalla en besserwisser... fortfarnde ej angivet en källa (om det nu är så som du säger lär det la finnas en källa på internet som du kan hänvisa till) japp, lite besserwisser är jag nog. och jag angav faktiskt två källor: grundskolans biologiutbildning samt discoverychanel. ^_^ ang. Illustrerad Vetenskap som EN av källorn till mitt påstående. Men det är som du säger också något som vi alla får lära oss i biologin.. :) sådeså. vad är det vi får lära oss? att illvet skulle vara en legitim och sanningsenlig tidskrift? för det är den alltså inte. Ja jag vet att jag är sanslöst rolig :) men försök inte att påstå att jag ej kan min biologi iaf! jo, det är ju det jag gör. ^_^ Snart kommer du la påstå att män kan föda barn också.. sett för mycket Sci-Fi kanske? (JUNIOR, filmen med Arnold är EJ en sann historia så du vet :P) nej, det skulle jag nog inte vilja påstå att de kan. det krävs en livmoder för det. Say what? Skrev även jag om du läst vad ja skrev av vi har samma hormoner! Men som sagt JO du behöver ta tillskott.... för varför skriver de annars ut TILLSKOTT på de kvinnliga hormonet till de som skall byta kön?? Måste sedan verkligen säga vad menar du med den sista meningen? vad jag vill ha sagt är att man inte måste ta tillskottshormoner. folk är olika. Om nöden kräver... seriöst..? VET kroppen om att mannen vill bli kvinna?? nej, du kan ej på naturlig väg bara bli kvinna om du är man. (KÄLLA KÄLLA KÄLLA tack) nu pratar du om könsbyte. jag trodde att vi diskuterade huruvida män kan amma eller ej. och det kan de utan att behöva ta tillskott. FÖDA BARN!!! (för det finns lite mer skillnade på män och kvinnor än du verkar förstå... den manliga hjärnan tex är ej exakt som den kvinnliga. Sedan har de INGEN livmoder, blygläppar??? OSV... jösses. tror du seriöst på det där skitsnacket om att våra hjärnor funkar annorlunda? källa tack! vad könsdelar anbelangar så har jag aldrig påstått något annat. Seriöst att spela så säker som du och verkligen ha noll koll är tragiskt! men jag har koll. ^_^ Detta skrev jag... hårväxten minskar visst när du får mer kvinnliga hormoner.. och brösten förändras.. men män har ej i de flesta fall så mycket fettvävnad som kvinnor så de brukar använda av bröstförstoringar precis. bra att du spelar mig rakt i händerna. det var precis det jag menade. ^_^ (fast du missade att de flesta män även genomgår hårborttagning eftersom all kroppsbehåring inte försvinner.) du skrev det som att det var hormonerna som gjorde att man tappade allt hår och fick boobs, när detta bara är halvsant. Sist men inte minst... har du aldrig sett dokumentären som gick på femman tror jag(säg inte att det inte är en seriös kanal för det vet jag.. men de hade BILD bevis :P) OM män som hade MANBOOBS... (mans bröst) jodå, den såg jag. och ingen av dem tog hormontillskott. tack för att du visar hur rätt jag har. ^_^ "När en man vill byta kön får han kvinnliga hormoner som gör att han utvecklar bröst, sedan så minskar hans hårväxt osv." bara delvis sant. och seriöst... först illvet och nu aftonbladet? du kanske borde överväga att bli lite mer källkritisk?
Junkgirl : Du har ej visat nån källa på att män kan amma barn utan att få hormon tillskott. Tog aftonbladet som exempel ... det var ej de från böran som kom med "nyheten"... de skriver ej bara skit. Illustrerad hade om du kollar längre upp i tråden.. skrivit exakt om detta du säger... Babooso: Läste i Illustrerad vetenskap att det var en indisk man som ammade sitt barn. Hmmm.. skall nog inte lita på illustrerad anymore.. Som sagt man kan tala utan att försöka hävda sig själv som bättre hela tiden något som du verkar ha svårt för.. ja erkänner när jag har fel.. och ang vissa grejer så läste du som du ville... och tolkade allt ja sa som om det var så i ALLA fall osv... män får mindre hårväxt av hormoner.. generellt sett.. samtidigt som kvinnor kan få grövre hårväxt kan män få mindre... osv... OFF TOPIC Men tillbaka till ämnet.. lätt att hänvisa till grundskolans biologiutbildning?? varför har jag då aldrig hört det förut..? skumt vilken ksola gick du på??? Sist men inte minst... har du aldrig sett dokumentären som gick på femman tror jag(säg inte att det inte är en seriös kanal för det vet jag.. men de hade BILD bevis :P) OM män som hade MANBOOBS... (mans bröst) jodå, den såg jag. och ingen av dem tog hormontillskott. tack för att du visar hur rätt jag har. ^_^ Du har la inte mer rätt bara för att jag sa så..? grundfrågan vi har talat om är ju.. kan män amma? Detta visar nu när man sovit :) och kan tänka klarare och checkat upp ämnet lite mer... att VISSA män har som kvinnor (MJÖLKkörtlar) men långt ifrån alla.. som du skrev så skrev du typ att ALLA män kan amma.. iaf så ja läste det.. plus en kvinna kan ej bara få mjölk i brösten bara sådär.. utan krävs hormonerna (som bildas naturligt i kroppen när kvinnan blir gravid) sedan kan man i vissa fall bli skengravid(händer katter ibland) då produceras mjölk... SÅ i de fall MÄN skall kunna amma.. så krävs: 1. mjölkkörtlar... (vilket de med manboobs hade så varför finns detta begrepp om inte för att det är OVANLIGT så varför??) 2. Utsöndra detta kvinnliga hormon som gör att mjölken produceras.. för att det skall ske så måste ju mannen tro elelr mannens KROPP tro att han är gravid.. vill ha mer bevis INNAN ja kommer tro det är möjligt men iaf... är mer öppen för möjligheten... MEN ÄN EN GÅNG.. alla män kan inte!! Nej vet "junkgirl" nåt annat då?? det är teorier om detta också ja.. (till motsattsen är bevisade så tror ja vad ja tror) Seriöst är det verkligen så att du ej tycker ens att vi är olika... ?? Det är på dig som om kvinnor och män är UNISEX... (vi är ej tvekönade...som maskar du vet)