ivat P60 jag är 22. och jag har angivit källa. La_Latina jag har angivit 2 källor. läs igen. Du har la inte mer rätt bara för att jag sa så..? grundfrågan vi har talat om är ju.. kan män amma? jahajaja, och jag som tyckte att det var tydligt att du trodde att män enbart kan amma om de tagit hormontillskott, medan jag hävdar motsatsen? att VISSA män har som kvinnor (MJÖLKkörtlar) men långt ifrån alla.. som du skrev så skrev du typ att ALLA män kan amma.. iaf så ja läste det.. alla män har mjölkkörtlar, så även alla kvinnor. att mjölkkörtlarna inte producerar något eller känns eller syns betyder som sagt inte att de inte är där. plus en kvinna kan ej bara få mjölk i brösten bara sådär.. utan krävs hormonerna (som bildas naturligt i kroppen när kvinnan blir gravid) sedan kan man i vissa fall bli skengravid(händer katter ibland) då produceras mjölk... hm... samma gäller för karlar kan jag ju tala om för dig, MEN kvinnor och män kan börja producera bröstmjölk utan att behöva vara gravida. att man producerar mjölken behöver inte betyda att man producerar mycket eller så, men producera, det kan vi alla, eftersom alla människor har mjölkkörtlar. SÅ i de fall MÄN skall kunna amma.. så krävs: 1. mjölkkörtlar... (vilket de med manboobs hade så varför finns detta begrepp om inte för att det är OVANLIGT så varför??) som sagt. ALLA har mjölkkörtlar. 2. Utsöndra detta kvinnliga hormon som gör att mjölken produceras.. för att det skall ske så måste ju mannen tro elelr mannens KROPP tro att han är gravid.. vill ha mer bevis INNAN ja kommer tro det är möjligt men iaf... är mer öppen för möjligheten... MEN ÄN EN GÅNG.. alla män kan inte!! nej, det enda som krävs är att hans kropp tror att han behöver föda (mata) ett barn, och sen stimulans. klart att alla inte kan, men det är inte alla kvinnor som kan mata barn heller bara för att de producerar bröstmjölk. men alla kan producera bröstmjölk, det är det som är min poäng. Nej vet "junkgirl" nåt annat då?? det är teorier om detta också ja.. (till motsattsen är bevisade så tror ja vad ja tror) nej, det är inte teorier. det är faktum att män kan producera bröstmjölk och att alla har mjölkkörtlar i brösten. Seriöst är det verkligen så att du ej tycker ens att vi är olika... ?? Det är på dig som om kvinnor och män är UNISEX... (vi är ej tvekönade...som maskar du vet) visst finns det olikheter, men nästan enbart i könsdelarna. resten är enbart hormoniellt. du kan t.ex. inte se skillnad på två barn om du inte kollar i byxorna på dem, varför? jo, eftersom det enbart är hormonmängderna som skiljer oss från varandra. och att våra hjärnor skulle funka olika skrattar jag åt. det finns inte ett enda belägg för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.