I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ogillar alla man träffar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-06-27 14:06
martinnn - okej. jag får se till och flytta utomlands då ;)

gesus - nopes.

lovato - jo, med all säkerhet. fast själv tycker jag att jag är stenball. kolla bara, jag använder ord som stenball.

rainmaker - tack! ;)
baeng

2005-06-28 16:41
känner igen mig, jag är fruktansvärt dryg och otrevlig mot alla som jag inte känner, även på fester. Brukar dock vara rena charmtrollet när jag har druckit.. =/

2005-06-28 16:42
hahaha jag är också sådär.. hatar alla andra.. Tycker alla jag känner + dom som jag inte känner är idioter.. =)

Men vadå.. ensam är stark..

Man klarar sig ju utan alla andra.. för alla andra är ju faktiskt idioter..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-28 16:48
Självförakt tippar jag på, du gillar inte dig själv så du låtsas som du "hatar alla" fast du egentligen tror att alla ogillar dig.

fast du vet inte om det!

öh?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-06-30 01:02
Haha, sån är jag också (snarare var). Skillnaden är att när jag blev äldre lärde jag mig uppskatta det jag hatade förut, just för att det är en bra grogrund för diskussioner och annat. Har aldrig haft en flickvän eller ens en kompis som delat mina värderingar, musiksmak fullt ut etc. och jag har lärt mig att älska det. Hänger man bara med folk som är som en själv (i mitt fall existerar inte såna människor) så inbillar iallafall jag mig att livet blir jävligt tråkigt. När jag var runt 17-20 hade jag INGA kompisar men sen så slutade jag vara elitist och började inse att samma människa som kanske har världens mest patetiska åsikter/musiksmak/värderingar etc. kanske tycker precis samma sak om mig. Då blir allt lite lättare... Att småkivas med polare/flickvän etc. är det bästa som finns...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-30 01:42
Jag kan komma på mig själv att göra precis som du gör.
Jag lägger märke till alla dåliga sidor folk har.

Men sen lärde jag mig att göra tvärtom, fokusera på människors posetiva sidor.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>

2005-06-30 02:02
made_in_japan F12

grattis, du håller på att bli vuxen. ^_^

2005-06-30 21:14

haha, det dar ar hemskt. Jag var ocksa san forut och det ar fett skont ibland. Man trivs ju liksom i sitt eget sallskap.
I still do, men jag har kommit over hatet mot andra och tycker det ar fett kul att umgas med massa manniskor - dessutom blir de ju ofta battre nar de speglas i min glans, haah!

good luck
Alla kanner Apan
Apan kanner ingen

2005-07-04 12:33
jag hatar oxå alla haha, känns som att man redan vet hur personen är innnan man ens lärt känna personen ( e fett dåligt ja vet) men d blir bara så

2005-07-04 13:13

Problemet är: Ni och du är alldeles för dömmande och har allt för många fördommar ! Ni lär inte känna folk utan ni antar hur dem är, och dömmer dem utifrån det. Det är fel.

Om jag har fel så ursäkta.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Manager

2005-07-04 13:57
Turist: Nu talar jag bara för mig själv, men jag har gång på gång fått bevis på att jag är några snäpp över den vanliga människan rent intelligensmässigt, i form av olika tester. Därav kan jag basera mina tankar om att de flesta människor är korkade med ren fakta.

Sen att man gång på gång ser och upplever idioti gör inte saken bättre.
Redline!

2005-07-04 17:06
Jag hade en kompis som heter Marcus som var en idiot.
Jag ditchade han och mår mycke bättre nu utan vänner...

2005-07-05 01:07
jag ser det såhär.. alla säger att man ska lära känna personen innan man tror att han eller hon är en idiot. visst säger jag, men varför ska man utgå ifrån att han eller hon är jättetrevlig? varför inte utgå från att han eller hon är en idiot, så får personen i fråga bevisa motsatsen. det känns mer rimligt att göra så...
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"

2005-07-05 01:54
^^låter bra :)

2005-07-05 18:32
hahaha alltså.. jag har inte läst tråden sen jag skrev sist. ni som har skrivit i tråden, tack för era analyseringar..
baeng