ta sönder saker i affär
ja råkade ta sönder en stor staty, en svart elefant. det hördes fett högt över hela affären men som tur var så reagerade typ ingen (fattar inte varför?) så jag och drog därifrån skit snabbt :) tycker nån att jag borde gått till kassan o talat om det jag gjort ?? :) undrar bara hur vissa tänker i sånna situationer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle inte betala ett skit, man får som butiksägare räkna med invetarier som går sönder. men jag kanske skulle säga att den välte och att de borde sopa upp.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
varför tycker du det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MaskiiHallonen P19 tycker du att hon borde vart ärlig och så står det maffiastylee!!!maffiastyleee!!!maffiasty leee!!! !!! maffiastyleee!!!maffiastyleee!!!maffiast yleee!!!!! ! maffiastyleee!!!maffiastyleee!!!maffiast yleee!!! PÅ UNDERTECKNINGEN. så trött på er snorungarsom inte va de sysslar med eller va de pratr om.
B.Boy 4 life
Oavsett min ekonomi skulle jag inte ha betalat.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
typ 300, det var på indiska, om nån hade hört det så hade nån säkert tjallat på mig..hatar såna töntar som gör sånt. onödigt o betala för nåt som var så fult :)! sen så stog den helt ostabilt oxå...jag kanske hjälpte dom get rid off it :) hehe vem vet
Äh men var det på en så sotr kedja så är det ju lugnt. Den är säkert inte värd mer än 50 spänn ändå.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
inte så jag menar, jag gjorde ju inte det med flit. jag hade iallafall inte tjallat om någon tagit sönder något i en affär jag har ju inget med det att göra
jag skulle nog ha betalat men bara för att jag skulle vara för feg att göra någonging annat
jag ska raka din pung slääääääät
Om jag hade mycket pengar, så hade jag nog gått fram till kassan och sagt att jag tog sönder statyn, och då skulle dom kanske tänkt "ååh va ärligt av honom" så slipper man betala, i bästa fall. Om jag inte hade mycket pengar. Då hade jag smygt ut bara, och sen 50 meter bort hade jag ropat Soo-lone-suckers! och sprungit utav helvete!
Betala ditt svin. Ingen går väl hem till dig och knäcker dina skivor eller?
Always outnumbred. Never outgunned.
Min erfarenhet är att man sällan behöver betala för såna grejer.. till en viss gräns givetvis. en staty för 300 spänn lär en såpass stor butik som indiska bry sig jävligt lite om. Hade troligtvis inte hänt något om du hade sagt att den trillade. stod den ostadigt så är det de som klantat sig.
Göteborg på låtsas.
jag brukar aldrig fly. om det så gäller ett mjölkpaket..payar alltid haha :P förrutom en gång då. då jag inte uppfattade att jag kickade en spricka på bänken där hoodysarna ligger på "skank". undrade varför killen i kassan flinade åt mig och min kompis låtsades att hon inte kände mig :S
Delam tange barat
Pitchad F20 ja skulle gjort precis samma sak...om ja inte kände butiksägarn lr nåt.. banditen sluta o lek moralgubbe...jävligt passande nick du har föresten =)...
en död moderat är en bra moderat
hade du gått till kassan hade de säkert tvingat dig att betala. kom igen, du gjorde det väl inte med flit vad jag förstod så ingen anledning till att leka mångmiljonär
Upp med tummarna!
det är bara att springa. jag skulle rycka av en sån där liten lapp med ett recept på från en hylla. hela hyllan följde med och åkte rakt ner i golvet.. tog lång tid innan jag kunde gå dit igen.
MaskiiHallonen P19 som folk redan har sagt, hur kan man bry sig om en sådan sak om man har maffiastylee!!!maffiastyleee!!!maffiast yleee!!! !!! som signatur...., har du den signaturen för att det är häftigt? vad är det då du tycker är häftigt med det om du bryr dig om den mi9ldaste form av krimanlitet, när du tycker den värsta formen är häftig.... Eller är det, det berömda modeordet ironi, som förklarar din forumsignatur???, det är väl lättast så, så slipper du försvara dig.. banditen skapa en ny användare och kalla dig polisen, väktaren eller ngt annat som är mer passande! Jag stödjer ingen form av kriminalitet, men jag stödjer iheller inte dubbelmoral.
Skåne!
You break you buy!.. Kablaaam. Shirt! 45 dollars!
En kompis hade en glasfalska i handen så gled den ur handen precis före han skulle handla, som tur var det en praoelev som ringde till en vaktmästare som skulle komma och städa upp, men vi var tvungna att vänta i 10-20 minuter för han skulle äta, så vi drog därifrån :D Kan tilläga att det var på Hemköp
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Och det finns 2 st ingångar med, en som går ut till Stan och en till ett parkerings hus
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
jag hade lätt tjallat om någon hade sönder något.. Varför ska jag bry mig om er?
Jag har ingen forumsignatur.
kanske hade erkänt, troligen bara gått dock, men aldrig att jag hade betalat om det var en olyckshändelse.. Sånt som händer liksom..
min syrra brukar oxå göra det ^^