I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Förbjudna tankar.
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Glitch F39
2005-07-17 23:38
emmson
men asså neeej! det är ju bra sex men tom då tänker jag på andra saker..men inte alltid, inte ens ofta, det är bara det att det hänt...
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!
PlayerJoe P40
2005-07-17 23:48
fan va taskiga ni är.. jag brukar bara vilja ha sex med folk jag inte får.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Emmson F40
2005-07-17 23:50
taskig? va? jag?
PlayerJoe P40
2005-07-17 23:51
nae jag slutade läsa efter att nån ville slå folk hårt och dra i deras ögonfransar..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Emmson F40
2005-07-17 23:56
haha folk är sjuka!
Men jag är sjukast MOHAHAHAHA
Borttagen
2005-07-18 18:37
jag tycker inget av det ni sagt är förbjudna tankar. inte vad jag såg iaf. (skummade mest igenom)
sånt är bara kul/puckat, och sånt tänker jag också, kanske inte just på gilfs elelr att knulla katter, men i överlag att döda expediten eller att strypa folk med deras inälvor, men det är inet riktiga förbjudna tankar. förbjudna tankar är väl typ att man vill döda sin far/mor på riktigt, elelr att man skulle vilja ha sex med nån av dom. DET är förbjudna tankar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Emmson F40
2005-07-18 19:40
Jag vill döda min mormor :(
Glitch F39
2005-07-18 20:12
jag äcklades av min faster när hon åt, men hon kn inte hjälpa den fr hon va gravt handikappad.
och nu är hon död och jag har inte hälsat på hennepå hennes hem där hon bodde så jag har inte sett hennepå flera år och förnågra veckor sen dog hon i cancer.
jag skämms över mina tankar som jag hade, för hon kunde ju verkligen inte hjälpa det...
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!
Phiefer P38
2005-07-19 05:04
Min pappa har en flickvän som har den fetaste, äckligaste ungen som finnns. Hon jhar inget bordskick så man vill bara spy när man äter samtidigt som henne, hon är så jävla tråkig som människa. om man säger "Sara ska vi gå på gröna lund?" Du tittar hon på en i 3 sekunder, sen rycker hon lite på axlarna.
Det finns så mkt grjjer som jag vill göra med den lilka skiten. CUT HER UP!!!
k1337oris
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»