Muhjmathil_Ahmd P16 snaella, jag har inte pastatt att jag aer baettre aen johanmann,, de du inte forstod av "vara fiosof" delen aer att vilken idiot som haelst kan laesa, (vilket du sjaelv aer ett bra exempel for), men det svara aer att vara kreativ, en del av kreativiteten aer att svara pa fragar som aldrig har blivit besvarade en annan del aer att staella fragor som aldrig blivit staellde,, sa igentligen behover jag inte veta sa mycket filosofihistoria, jag behover endast veta tillraeckligt for att staella mina fragor och sedan forsoka besvara dem,,, sedan att jag foredrar att laesa filosofihistoria aer en annan sak,, somsagt vem som helst kan laesa, att frosta och vaga ifragasaetta aer det svara... fastaen din matematiskalogik inte vaerkar vara sa utvaecklad ser jag inte ner pa dig.. det aer aendast under din intelligensniva man ser ner pa andra och forsoker kranka ner pa andra for att sjaelv kaenna sig baettre och inte vara so frusturerad over varfor dem inte kan forsta algebra lika smidigt och snabbt som din klasskamrat peter... och det kanske aer daerfor du har ett namn som igentligen inte aer ditt eget, endast for att vaerka lustig..
www.Pangbrallis.se Incorporated