haha eftersom jag inte har ett skit att göra så sitter jag och snokar istället... anzari | 05-07-22 12:08 | Don´t fear cause daddy is here.... hahhaha here is the backup.. AHA!!! skojare...men nu droppar jag det här. fred ut.
Demento hahaha...du måste ha ett liv asså..snabbt dessutom krig in!!
B.Boy 4 life
när sa jag att du var mesig? bort med hoten tack.
jag har inte kallat dig mesig. inga hot tack.
INGA HOT!!! demento bli rädd
B.Boy 4 life
det blev hos mamma för pappa stack ett par år,,fast det hade blivit mamma iaf för jag hade alla min leksaker där ju ^^hehe
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
jag va 3 månader. så ja vet ju ingenting annat. men ja kan säga att jag bara har sett fördelar med det på alla sätt å vis. mina föräldrar har alltid varit bra vänner, å d kanske är en förutsättning!
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
så fort dom inte har något vettigt att säga (vilket dom iof aldrig har haft, hihi) så börjar dom snacka om hur jävla macho dom är med sina sk livserfarenheter och muskler typ :) sen när man knäcker dom ännu mer så börjar dom hota en :) förlåt jag är offtopic men dom förstör fan många forumstrådar med sina pulver-inlägg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Farsan lämna mig min tvilling och morsan för att åka till norge när jag var ½ år där har han skaffat fru och 2 andra barn... Känns ju inte helt rättvist asså
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ya man - skillsmässobarn straight up... rätten bestämde mamma fick ensam vårdnad, so here I am. men måste säga att jag föredrar dem skiljda än tsm. Förutom när mamma är ensam hemma o vi idioter ute o springer..:(
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
Blunt_Smoke NÖRD
B.Boy 4 life
skillsmässotonåring. skiljdes när jag var 14. klart jag valde mamma, inget snack om saken. inte så att man vill flytta till en annan komun, framförallt inte när ens pappa då också bor ihop med ett helt främmande fruntimmer...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
alltså, det jag hatade värst med att dem skildes var nog skuldkänslorna över att inte vilja/orka/ha lust att åka till pappa. man kände sej skyldig att åka dit och typ hänga med honom fastän man hade 0 gemensamt och han var skitdålig farsa. eller när dem började smutskasta varandra, speciellt mamma om pappa. fyfan vad jobbigt. men annars är det chill, jag gillar att bara hänga med mamma. och pappa bor i sthlm så jag kan dra dit när jag vill och alltid ha boende och mat liksom.
baeng
Ja Valde mamma
här får du lite kärlek
Jag var 2 år och jag o brorsan följde med morsan. Nog lättare om dom skiljer sig när man är så ung kan tänkas
Det är inne med mobiltelefoner igen
jag bor hos min mamma för min pappa är störd.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
halfshell F17 bra mayis, våga tala ut :)
http://www.homage.nu/
jag bodde varannan vecka ett tag,. sen blev det massa skit med mig och mamsen så då bodde jag hos farsan 2 år sen flyttade jag hemifrån
jag bor kvar hos min mamma, för de är det som är mitt hem. min pappa får jag sova hos när jag vill men där sover alla i samma vardagsrum, inte så kul. de ni snackar om att dem fixar nya snubber eller bruttor. min morsa hittade en ny, samma kväll fick han åka hem. ifall man att folka ska sova i mammas säng då blir kniven väl den ända utvägen. peace
va skulle jag vara utan mina bröder?
Jag valde ingen. Bodde kvar hos mamma, fast träffade pappa på helgerna. Jag har fortf. bra kontakt med båda mina päron, vi pratar i telefon säkert 3-4 ggr i veckan och ses så ofta vi hinner.
Jag bor hos mamma vet inte varför det blev så jag va bara 2 år... har inte tänkt så mycke på det
ibland när jag bajsar bakar jag en snus
Maniack , jag gillar din pappa bättre. han är så mjuuuk.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
mina skildes sig när jag var 2 år..så jag minns inte så mycket å fick inte heller välja hur jag ville bo blev varannan vecka hos dom..å så är det än idag =P ganska jobbigt
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Japp .. Har ingen pappa . Eller rättare sagt har aldrig träffat honom och mamma vet icke heller vem det är .. så . men jag har en pappa som bor i Los angeles som har vart med genom min uppväxt .. och honom ville jag bo hos fasst de fick jag juh inte ... :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag bor varanan vecka, fick inte välja och tror inte jag hade kunnat även om jag hade haft chansen... får skuldkänslor av att "välja bort" nån... men från och med runt ett år sen bor mina föräldrar i samma hus men i olika lägenheter i varsinn ände av det.. sjukt gött att bara kunna packa sin väska och gå de 10 metrarna till ens andra hem varje gång det är dags att byta.
...looking more like 5 cent
Mina skildes när jag var 18 så det var inte så enormt jobbigt. Jag valde att bo hos min farsa för att syrran skulle bo hos morsan och tänkte att han behövde sällskap också. Sen att han började jobba måndag natt och kom hem fredag gjorde väll det inte så tokigt. Hade hela 2plans villan för mig själv.
Osäkerhet, nya föräldrar som man kanske inte vill ha, nya syskon som man kanske inte vill ha, jobbigt om föräldrarna bor långt ifrån varandra, jobbigt att behöva välja sida, jobbigt att höra skitsnack om den andra föräldern, jobbigt över familje evenemang som julafton etc. Vet inte om de räcker?