tala ut tråden
jag har märkt att det är så himla mycket ledsamt på gång i luften nu! därför tror jag vi alla behöver en tråd där vi kan tala ut om våra problem och samtidigt inse att det finns andra som också mår dåligt och att det absolut inte är fel att må dåligt. själv mår jag inte dåligt. tvärtom jag mår hur bra som helst och har därför energi att lyssna på er och se till så att ni kan upptäcka att andra också vill ha en tröst i mörkret. man kan utbyta tröst. man kan få tröst och man kan ge tröst bara ni mår bra mina vänner. skriv av er för fulla halsar!
jag mår inte heller bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kära vänner säg varför!!
du ska vänta tills dom kommer hem kanske åka dit o överraska dom men sen är väl skaffa flickvän också ett alternativ om du int är singeltypen som gillar att flirta runt :D då ska du flirta runt:D
Åh nej, inte en till som fått för sig att hon kan ta sig an allas psykologiska problem. Hoppas du är medveten om att det kan skada mer än det hjälper om man inte riktigt vet vad man pysslar med (inte ens psykologer vet riktigt vad de pysslar med). Seriöst, sånt hippieskräp du vill pracka på folk gör inte saken bättre.
Redline!
du lilla vän jag inbllar mig inte att JAG kanbota allt därför gjorde jag en tråd där ALLA som har problem kan se varandra och hjälpa varandra. sluta vara så negativ du behöver bara en kram :P
Att man kan vara så naiv att man tror att motiverande fraser som "sluta vara så negativ" kommer göra så jag slutar vara negativ är skrämmande. Och jag får kramar varenda dag, det hjälper inte mitt humör så mycket.
Redline!
nej ajg märker att du är arg just nu' MEN det är inte mitt fel så låt det inte gå ut över min tråd såvida du inte vill säga vad som hänt
Jag är inte arg, jag är såhär. Det har inte hänt nånting, mer än att den här tråden skapades. Det är tröttsamt att se såna här amatörhjälptrådar, där målet är att få folk att må bra.
Redline!
utanattveka måste säga att du enligt mig har lite fel taktik här. att skriva "du ska blablaha" är inte att hjälpa, utan att styra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
me ta bort den då? sluta klaga och ta bort den istället du är trots allt admin och varför är det så fel att vilja hjälpa fólk? jag ser hellre att NÅGOT görs. än att man ska tänka som du att allt är fel och man kan inte hjälpa varandra såvida man inte kan sin sak osvosvosv
UtanAttTveka: Läs det Misery_chick skrev nyss. Sen kan jag inte ta bort den, för den är inte emot reglerna. Det är inte fel att vilja hjälpa folk, men "hjälper" du folk på fel sätt så är det fel. Så om min bil är trasig är det ok om jag meckar lite med den, även om jag inte vet hur jag ska göra?
Redline!
Dr.Octagon "Så om min bil är trasig är det ok om jag meckar lite med den, även om jag inte vet hur jag ska göra? " att du meckar sönder din bil är väl helt ok, eftersom du bara pajar för dig själv, det är om någon annan kommer och börjar amatörmecka som det börjar bli fel. ^_^
du kan ju inte jämföra med en bil! att prata om sina problem är inte farligt. jag säger inte att jag sak säga till folk hur dom ska göra jag säger inte att JAG ska säga nåt över huvudtaget. men frågar dom nåt så klart att man svarar att prata är inte farligt.
Misery_chick: Jag menade mer att jag råkar mecka bort bromsen och kör ihjäl fem pers, men din funkar lika bra :) UtanAttTveka: Jag gjorde nyss det. Du sa åt mig att sluta vara negativ. Du sa att jag behövde en kram.
Redline!
me du är så dramatisk nu tycker jag att säga till nån attsluta vara negativ är inte alls samma sak som att säga åt någon att mörda hon som plågar idg man har lite koll på vart gränsen för rd går. men jag an börja skriva en massa skit i tråden så dfår du en chans att ta bort den eller banna mig för att jag är en dålig människa och försöker förstöra alla på whoa det kanske är bäst så
UtanAttTveka: Har jag ens sagt att det är samma sak? Vill du göra det är det upp till dig, jag menar, det är ditt val om du vill bli bannad. Jag har inte påstått att du är en dålig människa eller försötr alla på whoa. Och du kallar mig dramatisk, shish..
Redline!
UtanAttTveka: Med tanke på att ironi inte fungerar i skriven form så fanns det inget sätt för mig att veta det. Man vet aldrig hur folk reagerar på kritik, det finns många som skulle reagera exakt sådär, fast utan ironi överhuvudtaget.
Redline!
UtanAttTveka F17 Behöver du tala ut? Bena ut den här dispyten du och Dr. Octagon har. Du känner dig kanske lite vilsen? Du ville bara väl, och nu känner du att alla är emot dig.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
ja och jag skäller inte på dig för det! jag sa ju det eller hur jag hade kunnat säga till dig ÅH DITT JÄVLA CPSVINHORA DU FATTAR SÅ JÄVLA DÅLIGT blablabla men de gjorde jag inte dels för att de hade säkerligen inte passat i denna tråden o dels för att jag inte vill vara sjukt elak
JAG mår inte alls dåligt och jag är inte vilse alla får gärna vara emot men det är dom inte inte ALLA bara ni äldre som anser er vara mycket klokare och tänker med hjärnan jag tänker med hjärtat
UtanAttTveka F17 "bara ni äldre som anser er vara mycket klokare och tänker med hjärnan jag tänker med hjärtat " tagga ner fördomarna lite är du snäll.
UtanAttTveka: Att kalla folk för saker leder ingenvart, så det var bra att du inte gjorde det. Tänker med hjärtat...ok, lycka till med det.
Redline!
men nu kan du ta bort tråden för ingen kommer ändå våga skriva saker här nu
hej fraodi jag har väntat på dig!
Att säga att det hjälper att prata förringar människor men stora problem. Vore det så lätt skulle alla må bra. Tänk va skönt det vore om ett samtal med dig hjälpte Dr.Octagon när 8 års förhållande och intesivsamtal med mig inte gjort det.... Människor är komplicerade. Kan vi inte säga att den här tråden är för folk med vardagsproblem av typen: jag är deppig för att jag måste jobba på semestern eller inte har någon att hångla med just nu. Då kan UtanAttTveka slänga visdomsord till alla som vill.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
ja froaid det är mitt mål oroa dig inte över mig får jag bara vara med dig är allt bra reina bra förlsag. detkan vara så MEN om någon känner att den vill prata utöver detta vardagliga så fr de väldigt gärna skria det här med
Jag vill dö. Jag har förstått att livet aldrig kommer bli mer än såhär. det känns inte som om jag vill dö för uppmärksamhet längre utan för att jag vet att det vore enklare. tror jag. Lite osäker. har fortfarande så höga tankar om framtiden, jag hoppas för mkt...
Science Genius Girl
Janeway F18 "Jag har förstått att livet aldrig kommer bli mer än såhär. " 1: vad får dig att tro det? 2: om du nu vill dö, varför lever du?
1. För att jag har hoppats hela mitt liv men det har bara blivit pyttelite bättre för nåt år sen för att sedan sjunka tebax mot botten igen nu. Det känns liksom mindre o mindre värt att hoppas längre, när man inte får nåt att hålla fast vid. 2. Jag lever för att jag hoppas fortfarande lite...
Science Genius Girl
Janeway F18 "Det känns liksom mindre o mindre värt att hoppas längre, när man inte får nåt att hålla fast vid " vad skulle det vara för något då?
Någon som kan få en att förstå att man är värd något, lite uppskattning kanske :) Kort o gått, lite kärlek. "All you need is love..."
Science Genius Girl
Fraodi heck no, jag tänker inte hålla på och leka hobbypsykolog och försöka hjälpa folk, är bara nyfiken på hur tjejen menar, så jag frågar.
Jag mår åt helvete! min pojkvän har dumpat mig, älskar honom fortfarande. Jag har blivit av med min solbränna, för slolen har slutat skina!! vart har sommaren tagit vägen? Jag har ingen lght heller! Snyyyft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag mår inte bra heller.. skrev av mej häromdagen lite.. eller ja.. läs så får ni se.. Din begravning 15/7 - 05 Det var en av det vackraste begravningarna jag vart på. Det är bara så svårt att förstå att det var din begravning Michael! Det går inte! Om du bara visste hur mycket folk det var där, hur många människor du var älskad av! Så många tårar som fälldes, har aldrig sett så många tårar på samma ställe förut. Du var så otroligt älskad Micke, av alla, alltid! Min största önskan är att du kom tillbaks till livet, om så bara för en dag! Vill bara se dej en sista gång, ta farväl, krama om dej & berätta hur mycket jag tycker om dej min vän, berätta hur mycket du hjälpt men & även ändrat mej! Jag klappade på din kista idag, la en fin rosa ros, sa farväl. Nu känns det så tomt. Det var den sista gången jag fick "se" dej, säga något till dej, när du är brevid mej, sista gången. Det känns så fel, du fanns ju alltid där, ett samtal bort, ett sms bort, en buss bort. Alltid fanns du där. Vad finns det nu? Inget! Ett tomrum. En plats som du fyllde! Det märks så tydligt att du är borta, vart man än är så märks det att du är borta! Allt påminner om dej. Vart man än vänder sig, så finns det alltid något som påminner om saker vi pratat om, saker vi gjort, sett, åkt förbi, folk vi umgåtts med m.m. Du finns alltid i mina tankar, nu och för alltid! Kommer aldrig glömma dej, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta min vän! Saknaden är obeskrivbar, kommer aldrig kunna förklara den smärtan, sorgen och saknaden jag känner! Du finnt i mitt hjärta & mina tankar, Nu och För Alltid!! Saknar dej Michael!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
La_Latina är det fortfarande samma snubbe, eler har du redan hunnit bli dumpad en gång till?
jag mår inte alls bra. jag e trött på alla människor och vill aldrig mer prata med nån. mormor har fått en hjärnblödning och sjunger danska nationalsången för sjuksköterskorna. morfar är ledsen, mamma e ledsen,rolle är ledsen, jag är ledsen...alla är ledsna! pappa är ett as. johanna blir helt naiv i sitt cp huvud för att hon skaffat pojkvän. jag har inga pengar. folk säger en sak och gör en annan. inte en jävel kan stå för vad dom tycker och tänker.
jag känner mej ensam. känns som att jag inte kan förstå det kvinnliga könet och de kan inte förstå mej heller och det gör mej bitter. allt i min tillvaro är perfekt förutom att jag inte kan ha en tjej. jag har träffat massor, allt från hiphop till hårdrockar tjejer.. de flesta har visat upp fina egenskaper men det vill sej inte helt enkelt vi är som från 2 olika planeter. Jag önskar ibland att jag va ett hårdrockar as som inte hade några känslor o få krossa lite hjärtan i gengäld för hur många gånger jag har blivit bränd, tyvärr. men förutom det leker livet. förutom att det känns som att jag är alltför självdestruktiv för tillfället när det gäller droger och alkohol, men det beror ju också på min ångest över ensamheten, antar jag. shit va ärligt detta blev.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare: ska du och jag lära varandra om män och kvinnor, för jag e nämnligen också ganska förlorade på det där med att förstå karlar? eller är det liksom...helt omöjligt att få minsta lilla fint om hur man ska göra för att det ska bli rätt?
Misery : va taaaaaskig du är! Klart det är samma snubbe . Blir fan inte dumpad ofta..haha! It's tragic...
La_Latina förlåt, var ju tvungen att fråga ^_^
Misery : Har aldrig älskat nån annan människa så mycket förut. Och visste ej var äkta kärlek till en man var tills ja mötte honom! så på en månad så är inte det borta! är OFF da market ett bra tag, kanske förevigt! Men om man inte frågar får man inte veta.. :) PEACE
jag vet inte om jag vill vara singel eller ha någon.. vad skall jag göra utanatttveka?
http://www.homage.nu/
Varför kändes det som att jag fick en smäll i ansiktet när killen jag inte trodde jag gillade hade skaffat tjej?? Jag hade ju inte ens nå känslor för honom lr hade jag det ändå? Damn it jävla killar.
Tänk på universum
Mår så jävla dåligt:( Den underbaraste personen i mitt liv har flyttat från stan och det värsta var att han inte alls var så ledsen som jag:'( Vad fan ska jag göra? Han betyder ju allt...
My heart lives in my vagina.
varför måste alla klaga å ta allt så stört seriöst? : ( varför antar man att UtanAttTveka absolut syftar på människor som typ har ångest över livet och funderar på att begå självmord? det är väl klart att det finns något mellanting av "sorgsna" människor och det är ju faktiskt "bara en tråd på whoa" så varför hettsa upp sig? jag tyckte det var en bra idé för dom som vill skriva av sig! kolla ändå på hur många "hej, jag har så mycket problem med kärlek"-trådar som kommit på den senaste tiden.
Kemi:Ja vi sa ju att jag skulle göra det ofta, men det blir nästan aldrig av:(
My heart lives in my vagina.