I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
tala ut tråden
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Glitch F39
2005-07-18 23:22
jag mår både och.
förtillfället så mår jag bra för jag fick veta att jag har bostad och jag ska flytta till Majorna och det är grymt för jag gillar Majorna.
och jag har en underbar pojkvän och allt så.
men sen mår jag skit dåligt också, och jag vet inte ens riktigt varför.. allt är bara konstigt, men det är väl min härliga period i livet..jag har hört att den heter
tonåren
..
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!
most_wanted
2005-07-19 03:20
jag vet inte riktigt hur jag mår. tror nog att jag mår sådär, inte på topp som jag brukar/brukade vara. har nog förändrats rätt mycket som person det senaste året på grund av allt som har hänt.
Dr.Octagon
Manager
2005-07-19 07:55
Det ser ut som att UtanAttTveka har öppnat Pandoras ask.
Bra jobbat.
Redline!
sofijaaa
2005-07-19 09:15
oh glöm inte släppa ut detdär sista då...fan var det nu igen.. hopp?
WeNDoL P41
2005-07-19 09:18
Det verkar som en del i denna tråd fortfarande går i skolan och har på så sätt sommarlov så vad väntar ni på? Gör det ni skriver att ni vill göra åka hit och dit osv!
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!
Borttagen
2005-07-19 12:38
Känner rätt mkt med Janeway F18. Det värsta är nog inte just olyckor etcetra, det är att inte ha nån mening med livet. man känner hur ens liv glider iväg utan att man gör ett skit åt det. När man inte har nån annan än sig själv att skylla på är det ännu värre. Även om man är beredd att göra stora uppoffringar för att komma dit man vill i livet, hitta sin kärlek etcetra kan den onda cirkeln redan gått för långt att man är för cynisk för att kunna tro på någonting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2005-07-19 12:40
Dr.Octagon hmmm handlar väl inte riktigt om att få hjälp(tror jag ingen inbillar sig på whoa) utan mer att ventilera lite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Janeway F39
2005-07-19 14:26
hiccory har mkt väldigt rätt!
Science Genius Girl
shunare P43
2005-07-19 15:59
Emci_emm
jag vet inte om jag tjänar något på att lära mej om dem.. jag lär mej massor men jag förstår inte. Jag ser ingen av mina kompisar som har en bra relation som jag skulle vilja ha.. allt e så jävla ytligt.
men jag bangar ändå inte på ditt förslag.. man kan aldrig få nog av kunskap.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Yun_DI P37
Manager
2005-07-19 17:36
Mår inge bra.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Glitch F39
2005-07-19 20:24
på utåt sidan mår jag toppen
på innåt sidan har jag hjärtklappning mm allt oftare
men jag hoppas det bli bättre på Torsdag när martin kommer.
Han är så bra min baby!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!
lhabia
2005-07-19 20:50
känns inte riktigt bra att förklara för precis alla hur jag mår och varför..de som vet vet och hjälper mig så gott dem kan, de är jag förevigt tacksam för-
•pave paradise•
reloaded
2005-07-19 21:01
jag mår dåligt av ett beroende jag inte kan bli av med
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»