I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tala ut tråden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-18 23:22
jag mår både och.
förtillfället så mår jag bra för jag fick veta att jag har bostad och jag ska flytta till Majorna och det är grymt för jag gillar Majorna.
och jag har en underbar pojkvän och allt så.

men sen mår jag skit dåligt också, och jag vet inte ens riktigt varför.. allt är bara konstigt, men det är väl min härliga period i livet..jag har hört att den heter tonåren ..
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2005-07-19 03:20
jag vet inte riktigt hur jag mår. tror nog att jag mår sådär, inte på topp som jag brukar/brukade vara. har nog förändrats rätt mycket som person det senaste året på grund av allt som har hänt.

Manager

2005-07-19 07:55
Det ser ut som att UtanAttTveka har öppnat Pandoras ask.
Bra jobbat.
Redline!

2005-07-19 09:15
oh glöm inte släppa ut detdär sista då...fan var det nu igen.. hopp?

2005-07-19 09:18
Det verkar som en del i denna tråd fortfarande går i skolan och har på så sätt sommarlov så vad väntar ni på? Gör det ni skriver att ni vill göra åka hit och dit osv!
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-07-19 12:38
Känner rätt mkt med Janeway F18. Det värsta är nog inte just olyckor etcetra, det är att inte ha nån mening med livet. man känner hur ens liv glider iväg utan att man gör ett skit åt det. När man inte har nån annan än sig själv att skylla på är det ännu värre. Även om man är beredd att göra stora uppoffringar för att komma dit man vill i livet, hitta sin kärlek etcetra kan den onda cirkeln redan gått för långt att man är för cynisk för att kunna tro på någonting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-19 12:40
Dr.Octagon hmmm handlar väl inte riktigt om att få hjälp(tror jag ingen inbillar sig på whoa) utan mer att ventilera lite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-19 14:26
hiccory har mkt väldigt rätt!
Science Genius Girl

2005-07-19 15:59
Emci_emm

jag vet inte om jag tjänar något på att lära mej om dem.. jag lär mej massor men jag förstår inte. Jag ser ingen av mina kompisar som har en bra relation som jag skulle vilja ha.. allt e så jävla ytligt.

men jag bangar ändå inte på ditt förslag.. man kan aldrig få nog av kunskap.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Manager

2005-07-19 17:36
Mår inge bra.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2005-07-19 20:24
på utåt sidan mår jag toppen
på innåt sidan har jag hjärtklappning mm allt oftare

men jag hoppas det bli bättre på Torsdag när martin kommer.
Han är så bra min baby!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2005-07-19 20:50
känns inte riktigt bra att förklara för precis alla hur jag mår och varför..de som vet vet och hjälper mig så gott dem kan, de är jag förevigt tacksam för-
•pave paradise•

2005-07-19 21:01
jag mår dåligt av ett beroende jag inte kan bli av med