I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stupid shit people do...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-20 02:13

Stupid shit people do...

Jag har funderat på en del saker människor gör, som är jävligt korkade. Tänkte att ni kunde ge mig era kanske liknande tankar!

Knacka på toaletten.
Folk drar i handtaget, "-Oj, det var visst upptaget." sedan KNACKAR DEM!? Tror dom att personen där inne inte märkte att dom ville använda toaletten?

Är dessa kallingarna rena?
Jag förstår mig verkligen inte på killar som sniffar på kallingar för att avgöra om dem är rena eller inte. Tänk efter grabben, vilket tycker du är äckligast, att springa runt i skitiga kallingar eller att sniffa på ett par skitiga och gå runt i rena? Om ni har något sinne för hygien, så tar ni risken att dem är skitiga, eller lär er hålla koll på eran tvätt.

SÅ! Fler!

"The badder you seem, the more lies you tell..."

2005-07-20 02:44
fattar inte varför folk frågar, har du klippt dig? trots att dem väldigt tydligt kan se det..

neej jag stoppade huvudet i en hink och óula!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-20 02:56
Är det inte ännu värre att dom efter frågat "har du klippt dej?"
säger "vad fint" lite halvt överdrivet etusiastiskt : /
Leker live eller?

2005-07-20 03:07
nej faktiskt inte.. annars tror man ju att man är ful.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-20 03:27
folk knackar för att få folk att snabba sig på. finns gott om människor som är notoriskt fylleslöa när dom är på toaletten och behöver påminnas om att dom inte är hemma. fast ibland hjälper det inte att knacka...jag och nån random kille fick nog av att vänta på nåt drygjävla par som höll på inne på den enda fungerande toaletten en gång så vi drog en gemensam ninjaspark på dörren. det förvånade paret stack därifrån illa kvickt och man fick skita i lugn och ro, eller ja...bortsett från att man inte kunde låsa. men nu svamlar jag..

Manager

2005-07-20 08:48
Jag har som vana att byta kallingar varje morgon, och skulle aldrig få för mig att lukta på mina använda kallingar.

Demento: Knackande har nog en motsatt effekt på många. Hur kul är det att blir stressad när man är på toaletten?
Ok om man pippar där inne, men utnyttjar man toaletten som sig bör ska man fan inte bli stressad.
Redline!

2005-07-20 10:41
men herregud.. är det verkligen så illa om man en gång råkar lukta på sina kalsonger för att se om dom är rena eller inte.??

2005-07-20 11:58
Lynguistic : Det är inte frågan om det är så illa. Frågan är vilket som är äckligast, att sniffa skitiga kallingar, eller att bära dem.

2005-07-20 12:16
akius
ärs.. jag ser det som äckligare att ha på sig ett par skitiga kallingar.. för då smetar man in skitet på sig.. så det gör jag gärna inte direkt efter jag duschat..
Men luktar man på dom så e de inte speciellt äckligt.. vi får uppleva illaluktande dofter hela tiden.. varför skulle det vara så äckligt när man luktar på kallingar..

2005-07-20 12:32
Killar säger att tjejer luktar mellan bena.
Men dahh? tror ni att ni är luktfria eller?
Lukta en kille mellan bena får ni känna att ni luktar likadant typ.

---------------------------------------- ----------------------------

My mother buy my underwear!

2005-07-20 13:23
haha är det inte...Ford i liftarens guide till galaxen som undrar typ dethär, fattar inte varför folk frågar, har du klippt dig? trots att dem väldigt tydligt kan se det.. Han undrar över varför människor frågar saker som är uppenbara eller varför dom kläcker ur sig kommentarer tex. Vackert väder! när det är helt uppenbart..

så har han väl ett par teorier om varför vi gör sånt..haha måste leta upp teorierna, I'll be back! ^_^

Poet

2005-07-20 13:32

Folk som skriver på engelska och skriver helt fel.

*hostEmmsonhost*
What I said, yo!

2005-07-20 13:35
äh, folk gör så irriterande saker ibland, men det finns ju saker som är mycket jobbigare än att nån sniffar på sina underkläder (det skadar väl ingen?)..
t.ex. när folk vill låna något och de tar det först och frågar sen om de kan låna det, då är det ju redan för sent, saken är redan lånad och man har inget att säga till om..
eller människor som alltid tar upp två säten när de åker buss. eller mammor som envisas med att köra tvillingvagn inne på mellandagsrean på H&M.
eller personer som säger "oj!" istället för "ursäkta" när de råkar knuffar till en lr liknande.
eller folk som inte klarar av att åka hiss med andra människor och springer in i trappen och in i hissen så fort de ser en, så att hissen åker upp precis när man sträcker sig för att öppna hissdörren, och sen får man stå där och vänta på den..

2005-07-20 14:16
Dr.Octagon
mjae...du har väl delvis rätt. men ibland är det ju övertydligt att personen inne på toaletten står och smygrunkar eller liknande. och då kan det vara på sin plats att störa dom.

2005-07-20 14:56
akius, varför ta allting så seriöst? :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2005-07-20 15:25
Pink_Bahamas F18
Eller så är man inte så pedantisk så man alltid slänger sina använda kläder i tvättkorgen efter sig.. utan man kanske glömmer och råka lägga ett par kalsonger i sitt rum någon gång..

2005-07-20 16:08
Pink_Bahamas F18

men en del människor kanske inte lägger den rena tvätten direkt i lådan? utan man kanske lägger dem på en stol för att man inte hinner sortera och vika och ha sig och så kanske nån kommer in och råkar stöta till högen med ren tvätt som ligger på stolen och vips så hamnar lite kläder på golvet :)
eller så är man som mina bröder var rätt länge; man lägger allt på golvet eftersom man resonerar på så sätt att allting kommer hamna där för eller senare så man kan lika bra lägga allt där från början..
eller så är det en reflex? människor dras till att lukta på saker..

2005-07-20 16:27
men snälla, hur kan man vara så lat att ens handlingar tillslut tvingar en att lukta på orena underkläder? Och speciellt för killar fy f-n.....

jo, det kan man ju undra..men uppenbarligen är det ett rätt välkänt fenomen..

det där med att man inte hinner kan ju hända den bästa, eller så prioriterar man inte sin rena tvätt tillräckligt mycket..

men jag tror seriöst att människor luktar på saker av ren fascination. man vet att det luktar illa men ändå luktar man på det.

2005-07-20 16:34
flores F17

det är rätt konstigt egentligen. man vet ju att det kommer vara obehagligt/läskigt/skrämmande/smärtsamt m.m. men ändå måste man absolut testa om det är det. skräckfilmer och berg-och-dal-banor är ju också exempel på det..

2005-07-20 16:43
Pink_Bahamas F18
vadå speciellt killar.. jävla skitsnack.. Men ibland så brukar jag innan jag duschar ta fram ett par kalsonger och slänga på sängen så jag slipper stå blöt och leta i garderoben.. Och då brukar jag ibland glömma om jag lagt kalsongerna jag hade innan i tvätten eller om jag slängde dom i rummet också.. därför brukar man lukta på dom.. så illa är det ju inte..

2005-07-20 16:54
jag luktar alltid på mina kalsonger om de är rena eller inte, om jag är osäker dvs, hellre lite skitig i ansiktet än i röven.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-07-20 16:59
broed__ P19
stoppar du upp dina kallingar i röven eller.?

2005-07-20 17:02
Lynguistic P20
skitiga kalsonger bär på mycket skit, så det är farligare att sätta på sig skita kalsonger än att lukta på dom och se om de är skitiga.

2005-07-20 17:03
broed__ P19
ja.. men hur får du in smutsen i rumpan.. det är det jag inte förstår..

2005-07-20 17:06
Lynguistic P20
om man sätter på sig skitiga kalsonger så vandrar bakterierna upp till röven och kan bosätta sig långt in i analen vilket kan göra så att man får diverse sjukdomar...som lös i magen, hård i magen eller ont i magen...ja, du.

2005-07-20 17:10
hahaha okej.. då vet jag..

2005-07-20 17:21
Lynguistic P20
jag var allvarlig, du måste torka dig med mer än 8 lager papper för att det inte skall komma bajs på handen när du torkar dig i röven...så om du inte tvättar händerna efter toabesök så har du bajs/piss på händerna, det spelar ingen roll om det har "nuddat" din hand...yes.

ingen bryr sig så länge man inte luktar äckligt, inte sant?

2005-07-20 20:31
Man vänder ju dom in och ut. då slipper man lukta på dom.

Fast om dom är rättvända och skitiga utanpå så kan man lukta ändå..

haha men fan seriöst. det är väl inte jordens undergång att kolla om fillingarna är doftfria, inte något jag gör iof, men ändå.

2005-07-20 21:39
broed__ P19
Eller så tvättar man händerna när man vart på toan..

2005-07-20 23:50
Lynguistic P20
"...så om du inte tvättar händerna efter toabesök så har du bajs/piss på händerna, det spelar ingen roll om det har "nuddat" din hand...yes."

- läs gärna vad jag skriver, idiot.

2005-07-20 23:51
Jag brukar störa mig när man säger så uppenbara saker som:
"Vilket fint väder det är i dag."
Tror du jag är blind eller??

2005-07-21 01:09
hasseone P0
Det var precis det jag sa i inlägger ovan.

2005-07-21 15:45
Det är en artighetsgrej och ni verkar helt jävla efterblivna.

hahahaha

2005-07-21 16:17
seriöst kan folk inte störa sig på såna utfyllnadsmeningar som är du redan vaken, har du en sån... osv osv.
är allt ni säger fyllt av fakta och intressanta inlägg eller??

och att man frågar om någon har klipps sig grundar väl i att ingen vettig människa har håret exakt likadant dag in och dag ut i månader utan att göra nåt med det (sätta upp det eller ändra frisyr på nåt sätt) vilket kan uppfattas som att personen ifråga har klippt sig varpå man inte vill vara en ignorantidiot och frågar istället.

sist meninte minst: hur fan kan man inte hålla reda på vilka jalingar/trosor/whatever som är använda och smutsiga???
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-07-21 16:24
kan tilläggas att ibland frågar folk om jag har klippt mig när jag faktiskt INTE har det och då är det en hemskt relevant fråga egentligen..
Battlerappare

2005-07-21 17:09
älskar att folk diskuterar det tråkigaste i hela tråden, det med kalsongerna. Vem fan bryr sig?
:c
Poet

2005-07-21 17:59

Mitt råd till er är att KÖPA FLER KALSONGER, skitsamma
om den är ren på golvet eller inte, lägg den i tvätten, ta en ny
från byrålådan eller vafan du har dina kalsonger och GÅ UT FRÄSCH.
ffs.
What I said, yo!

2005-07-21 21:29
Jag har mina kalsonger liggandes lite överallt, vem fan bryr sig om dom är rena eller inte. Livet är en festival!
SMÅLAND!

2005-07-21 22:20
Man säger ju saker som "har du klippt dig" etc för att visa att man uppmärksammar personen och folk gillar väl att få uppmärksamhet. Det är en artighetsgrej och ni verkar helt jävla efterblivna.

hahaha dagens!

men fol kstör sig för mycket. håler med om att mycket är störigt men det är at ttas i o säga att man hatar en massa som är rent socialsnackssvammel, finns dock jobbiga saker menmen..haters!
Femme fatale

2005-07-21 22:24
vem fan luktar på sina underkläder`?
I´m with stupid--->
Battlerappare

2005-07-21 22:47
haha yeh, låter ju skitlöjligt, jag tar av mig kalsongerna, duschar och sen sätter på mig ett par nya kalsonger. Varför lukta på sina kalsongerna? filthy fucks
:c

2005-07-21 23:55
lite saker jag stör mig på:

* om man är t.ex på samma plats en längre dag, och man går förbi varandra, så ska dem alltid hälsa en gång till, fast man redan gjort det innan. Så håller dem på så varje gång man möts.

* Busschafförer höjer alltid handen för att "vinka" till andra bussar.
Jävligt onödigt bara.

* När tjejer, som vet att dem är tjocka säger: "ser jag tjock ut".

* När det regnar kollar alltid folk upp i luften, e det för att dem ska se vattendropparna komma ner eller?

* Folk som har värsta canadian goose jackor mitt i sommar, även tjocka mössor. Ser ju löjligt ut.

* Om fjärrkontrollen inte funkar (det är svagt batteri t.ex) varför trycker folk hårdare på kontrollen? tror dem att laserstrålen blir starkare bara för att man blir "Hulk Hogan" på knapparna.

* Feminism. Bör jag säga mer? kanske det, R.o.k.s

* Blåsa bubblor när dem tuggar tuggumi. WHY????

* Ladda ner störiga ringsignaler och tycker det är jättehäftigt.

* när mobiltelefonen får dåligsändning så istället för att leta upp en plats där det är bättre täckning tror man det ska bli bättre om man skriker i luren istället.

Men där är en sak, som är så idiotisk, så att det får George Bush att se smart ut (nästan). Tack vare att så många tror på det. Eller ska jag säga den/han/hon. Gud.
Där finns ju hur mycket bevis mot gud, varför envisas.
Människan är skum, man ser inga djur som dyrkar något påhittat, så varför ska vi sjunka under djurens inteligens?

Allt för mig idag. good najt.
"fördomar fördummar"

2005-07-23 17:06
Ja tycker det är jäävlit iriterande när hälften av dom som skrivit på denna tråd säger exact samma saker flera gånger om som tex..."va fint väder det är idag" elr "har du klipppt dig"...störande anser jag ialf

2005-07-23 18:15
Busschafförer höjer alltid handen för att "vinka" till andra bussar.
Jävligt onödigt bara.

dom kanske vill hälsa på sina arbetskollegor? varför är det onödigt? jag stör mig på dig.

2005-07-23 18:54
* folk som står mitt i "utgången" på tunnelbanedörrarna när andra ska av.
*folk som står till vänster i rulltrappan
*folk som försöker pracka på andra sin religion
*folk med okopplade hundar som säger "men hon/han är ju sååå snäääälll och bits absoluuuut inte" när man ber dem ta bort hundjäveln från käket/grillen
*tjejer som dragit upp stringen till skulderbladen, jälva puckon.

Och varför i helvete hänger folk på mc'donalds på kvällarna utan att käka något? Ny partymiljö eller?

Kvinnor som sminkar sig i kollektivtrafiken är också något av det mest patetiska jag sett. "kolla på mig! jag smetar hudfärg i ansiktet!"
?ABO- Anti-Brat Organisation!?
-gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!

2005-07-23 23:51
folk som ställer sig upp i vangnarna medans tåget börjar bromsa in och ramlar över personen framför
varför inte bara vänta?
zombastic fantastic

2005-07-23 23:59
* När det regnar kollar alltid folk upp ..

Det är ju för att man vill se hur det ser ut på himlen, om den är kolsvart eller bara ett Looney Tunes-moln som bara regnar över en själv. Förhoppningsvis så får man ju en uppfattning om hur länge det kommer regna.
Intressepenisen hårdnar!

2005-07-24 00:42
om man är på t ex en fest eller festival så mötar man någon o de frågar: vad gör du här?

aaahh va fan tror du!??

2005-07-24 01:32
Haha, alltså...ni har lite missuppfattat poängen med tråden, haha. Men hey, i dont own it, gör vad ni vill, hehe. Fortsätt, det är kul att läsa vad just NI stör er på. KEEP IT COOMING!

2005-07-24 02:18
Men gräjjer med att rycka i handtaget är ju så klockrent, personen där inne hoppar oftast till eller blir tyst som en mus, plus att den börjar stressa med allt för att bli klar.

2005-07-24 02:33
jag tycker att det är lite mycket "vem fan luktar på sina underkläder " hade de inte räckt med att en eller högst två hade sakt de?

de stör jag mej på :)
ablöö?