I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stupid shit people do...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-07-24 18:50
jag luktade på mina kallingar när ja va på gotland förra veckan..
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2005-07-25 01:45
det är en mans rättighet att lukta på kalsonger för att avgöra om dom är rena.
Signatur får rum här

2005-07-25 01:57
Typ man har förlagt något så får man kommentaren (oftast från en person på 30+) Var hade du den sist?
Twang System fi de werl

2005-07-25 02:01
Och den här klassiska "nu är hela familjen samlad"-foto-ritualen där solen inte får vara bakom familjen, utan alla 4 står och kisar in i kameran...
Twang System fi de werl

2005-07-25 03:31
när farsan lr styvfarsan kanckar på toadörrn för o skynda på en så känner ja för o mörda båda 2 eftersom dom båda knanckar
på ett förjävla irriterande sätt..

griniga busschafförer som inte kan priserna o försöker få en att betala mer än d kostar

folk som alltid skulle berätta för läranrna om dom hade sett en i cafeterian om man inte kom på nån lektion

stenhåra 15 åringar i hiphopkläder som hatar negrer

folk som inte förstår ordet nej

folk som blir sura för man inte vill komma ut och möta dom 5 på morronen när man själv e nykter o dom e svinpackade

folk som e som många i den här tråden och orkar störa sej på att man säger saker som tex har du klippt dej lr har du nya brallor t nån för o va schysst

en död moderat är en bra moderat

2005-07-26 03:05
Folk på gymmet som frågar om dom kan gå emellan köra - Självklart! Tills man ser att dom ändrar crosscabeln man kör till nåt annat o lämnar skitet där sen.
Bah!

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-07-27 20:48
Kan säga att det är inte ohygieniskt att luka då man antagligen har nästan kanske 20-30 cm ifrån o inte på tyget.

Kan du känna doften från dina skitiga kallingar på 30cm avstånd, så är nog inte sniffandet ditt största hygien-relaterade problem.

Bra mycke ofrächare att gå runt en hel dag än o känna lite dålig lukt i 0.2 sek lr?

Poängen är, ligger det kallingar på golvet, kasta dem i tvättkorgen och plocka nya från lådan, plocka inte upp dem och sniffa på dem.

Bara jag som aldrig sett någon lukta på kläder, på avstånd? Man brukar väl get your nose all in dat shit? Eller...?
"The badder you seem, the more lies you tell..."

2005-07-27 22:53
Kan du känna doften från dina skitiga kallingar på 30cm avstånd, så är nog inte sniffandet ditt största hygien-relaterade problem.

hahahahaha, dagens!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-28 03:19
fattar inte varför folk kolla efter om restaurangen är öppen när det bara är att kolla efter genom att trycka ner jävla handtaget..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-28 12:33
Varför tjatar ni om att lukta på underkläder?

Det äckligaste och vanligaste är väl fan att folk tar av sig sockorna, luktar på dom av någon konstig anledning och sen kastar ner dom i tvättkorgen.

Är väl fan självklart att de kommer lukta dåligt?

2005-07-28 13:12
LittleJohnny : Haha, jävligt sant! Thats the kind of shit I want! KEEP IT!

2005-07-29 12:34
stör mig på alla gamla tanter som sätter sig brevid en på spårvagnen när hela vagnen e tom tom

och på alla fjortisar som börjar asgarva varje gång nån säger i högtalaren _ nästa, -station-, nästa och kommer med samma löjliga komentar om hur rösten låter Varje gång
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns

2005-07-29 12:41

stör mig på alla gamla tanter som sätter sig brevid en på spårvagnen när hela vagnen e tom tom

hahahahhahaha

tycker e konstigt att får säger "få smaka" asså det uttrycket.
fan vet inte de personerna hur det smakar lr.
B.Boy 4 life

2005-07-29 16:31

Hahaha, true! Speciellt dem med 5 matkassar som envisas med att sätta sig riktigt jävla nära! Typ halva skinkan på ens lår, inge skoj.

2005-07-29 16:36
I know och frågar man varför dom inte kan sätta sig nån annanstans så kommer dom med nån dum kommentar om att vagnen kommer bli full senare (än sen, den blir nästan aldrig de och då får väl nån annan sätta sig brevid mig)
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns

2005-08-01 01:15
idiotiska kommentarer:

- "regnar det ute ?" När man kommer hem pissblöt.. NÄÄ JAG DUSCHADE MED KLÄDERNA PÅ!

- "har du klippt dig?" När man har rakat av sig håret.. NÄÄ JAG VAKNADE SÅHÄR I MORSE!

alltså vissa folk är såå bäng i huvudet.

2005-08-01 02:31
aha sov du? svarar oftast att ja spelar innebandy då....

när klockan oftast e 03.00 å folk ringer på fyllan när man jobbar dan efter typ I HATE IT faan
jag är lite drygare lite otrevligare
PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?

2005-08-02 22:12
Okej världens dummaste fråga...

Sover du?

Nej, det är därför jag svarar ditt efteblivna as.
My heart lives in my vagina.

2005-08-06 02:23
JAG ÄR BÖG! LOOOOOOL
ablöö?