Vad valjer ni
Tänk att ni ar pa en ode o ni far tva brev det ena brevet sager att en i din slakt ar skit sjuk och att hon kan do na som helst ellr overleva, men inget vet den andra lappen sager att du far andra tre problem i ditt liv och du far den karlekn som du alltid velat ha i dittl liv !Vad valjr ni
http://www.homage.nu/
man väljer väl brev ett eftersom det inte utesluter att man träffar och får kärleken som man alltid velat ha i sitt liv? dessutom, är någon sjuk så kan man ju iaf inte påverka det annat än det medicinsk hjälp kan förmå...
Väljer såklart brev nummer 1. Känns som att jag har störst odds på att pricka in båda där, faktiskt.
Jag hade valt lappen så jag fick min kärlek.
Jag menar brev nr 1. En dålig nyhet som man endå itne kan göra något åt.. Men brev två - självkart! Ge mig det!
jag förstår inte? kan någon skriva om det han skrev?
I´m with stupid--->
dyslektikern ayaros: Vad väljer ni? Tänk att ni är på en öde ö. ni får två brev. det ena brevet säger att en i din släkt är skitsjuk och att hon kan dö när som helst eller överleva, men inget vet det andra brevet säger att du får tre andra (än en sjuk släkting att oroa dig för) problem i ditt liv och du får också den kärleken som du alltid velat ha i ditt liv! Vad väljer ni?
"den andra lappen sager att du far andra tre problem i ditt liv" = "det andra brevet säger att du får ändra tre problem i ditt liv"??? Eller är det att man får ytterligare 3 problem?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
gud vad konstigt. jag fattar fortfarande inte.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
jag fattar inte heller. och vadå? han säger alltså att man får båda breven... ("ni far tva brev") vari ligger valet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och varför är man på en öde ö? kan man inte vara hemma? har ön någonting med det hela att göra?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
vadå väljer? jag är väl fast på ön.. vad ska man göra? läsa o gråta.. va VA? jag fattar ingenting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl Ja, bara för att man får båda breven betyder det genast att man kan välja båda 2..? Valet kvarstår ju även om du får båda breven... Tänk.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
okej, alltså, jag tror jag förstår vad det handlar om, med valet och allt det där. jag får välja att ett av brevens innehåll ska vara sant (?) ändå är det jättekonstigt skrivet. vad består de tre andra problemen i? har jag tre stenar i skon eller tre tumörer i hjärnan? det känns som att man inte vet någonting om valet innan man väljer. och framförallt: VAD FAN GÖR MAN PÅ ÖN?
hahahahaha
Turtles P20 läs igenom det där igen och tala om för mig att det är logiskt och snälla förklara för mig. det där ser ut att vara hämtat ur en IKEA-möbels instruktioner. och jag är tydligen inte ensam om att inte fatta vad han menar.
det är ju inte så mkt som kan skita sig om man sitter på en öde ö så tvåan. om det inte innebär att man 1. blir förälskad i en apa 2. ön sjunker och 3. öh, tomten dör (kom inte på så mkt mer som kunde gå åt h-e där) tänk folk, försök att se förbi tvivelaktig meninsuppbyggnad och regelrätta stavfel. det är alltid lätt att racka ner.
all fire burns, little baby, you´ll learn
supersentaidanne P23 huvudsaken är väl att man ska förstå vad han menar. och jag gör helt ärligt inte det. det är alldeles för dåligt skrivet.
tja, jag förstod det ändå. synd att du verkligen inte gjorde det.
junkgirl Jag kopierar priyans renskrivning av det: Vad väljer ni? Tänk att ni är på en öde ö. ni får två brev. det ena brevet säger att en i din släkt är skitsjuk och att hon kan dö när som helst eller överleva, men inget vet det andra brevet säger att du får tre andra (än en sjuk släkting att oroa dig för) problem i ditt liv och du får också den kärleken som du alltid velat ha i ditt liv! Vad väljer ni? Förstår du nu?
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Turtles P20 nej. jag fattar fortfarande inte vari valet ligger. jag vill ha en förklaring av trådskaparen. det är bara han som vet om han menade "ändra" eller "andra" samt vad valet ligger mellan om man ändå får båda breven.
exakt, tänk till liiite extra nu. vari skulle "logiken" ligga om man fick sin älskling och ändra på tre problem??? varför skulle nån ens posta en sån tråd där valet är hlt självklart???
vad är det man ska välja???? det som står på de båda breven står där.. jag är fast påen jävla ö och kan inte göra ett skit
helenay F19 exakt.
ok,nu börjar det bli patetiskt, försök ändå att förstå att det är en ,något omständig måhända, omskrivning av frågan: vad väljer du, att en släkting kanske dör eller att du får tre problem (små eller stora) fast träffar människan du vill spendera resten av livet med. om det verkligen inte på något stt ringer en liten liten klocka nu så är mitt bästa råd att gå om grundskolan för någonting viktigt har missats.
supersentaidanne P23 det där var inte frågan.
*suck* jag ger upp. harebrahej
hahaha, denna tråden blir bara roligare och roligare :)
det andra brevet helt klart,, orka, orka med släktingar.. Men vad dem andra tre problemen vore intressant att veta..
haha... jag kan nog tänka mej vad som menas men det var nog den sjukaste frågan nånsin. vad ska man med ett brev till där det står att nån är sjuk, liksom. den andra lappen lovade iaf nåt, sen vetefan om det slår in dock =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha jag hatar verkligen whoa ibland...vissa människor gör verkligen sitt yttersta för att vara fruktansvärt enerverande. antingen det eller så är dom bara naturligt dryga. jag väljer kuvert nr 2 såvida det inte står specifikt vilken släkting det är som blir sjuk i kuvert nr 1...
demento: tror att det är en sorts inarbetad dryghet som bärs upp av nån sorts fejkad stolthet av att verkligen tro att man är mycket bättre än någon annan. desvärre tar det ju rätt fort stopp när det skiter sig... :D
wtf jag trodde jag gjorde saken solklar med mitt förtydligande. men så var visst inte fallet....!?!
Demento & supersentaidanne: men låt oss med barnslig humor skratta lite nu då! det var ju kul =) Priyan: jag tror inte det otydliga var det rent språkliga, utan att hela sammanhanget är helt.. eh osammanhängande. tex innehåller ju första alternativet inget positivt alls =)
refused: vadårå, man kan ju ta det som att det är en släkting man verkligen hatat som ska dö? ;)
refused: självklart :D men första alterntivet innhåller en dålig sak andra innehåller tre dåliga saker (möjligtvis tre döda släktingar?) och en bra sak.
jag älskar albin p23 han fattar inte heller. priyan tyckte bara att han skrev lite konstigt men tack för din förklaring vad ska man med brev ett till?
I´m with stupid--->
kan nån jävla hasselnöt förklara vad ön har med hela saken att göra? och varför står frågorna på två olika brev? måste dem det eller vaaaaaa?
helenay TACK!
I´m with stupid--->
Priyan: haha ja så är det nog =) supersentaidanne P23: ahaaa... trodde det stod "du får ändra tre problem i ditt liv", jag körde på prickarna istället för ordomkastningen, hehe. då var det ju mer balanserat, även om man nog gärna skulle veta vad problemen var, ja ;-) helenay: berättigade frågor, men det är ju det som gör tråden så kul :D
Refused , det är ju det som gör tråden så dryg. ayaros , coolio
refused: det är ju det som man får avväga, en elak sak eller tre kanske mer eller mindre elaka saker. själva frågan är ju i princip om man skulle sätta flera sakermn håller kär på spel för lyckan eller om man kör den säkra stilen. helenay: häng inte upp dig på ön. there is no island...
är du hög? eller vad?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Refused P24 barnslig humor i all ära, men jag anade äkta dryghet från vissa personer som för allas bästa inte ska namnges :) haha allvarligt talat, måste allt förklaras i detalj? naturligtvis är det inte logiskt. profetior i brevform som manifesteras i tomma luften på öde öar är sällan det... kan nån jävla hasselnöt förklara vad ön har med hela saken att göra? och varför står frågorna på två olika brev? måste dem det eller vaaaaaa? är du allvarlig?! spelar det någon som helst jävla roll?!?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
jag är helt på helenays sida här.
"jag älskar albin p23" det må vara en miss på åldern, men: JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!
äh, 23 eller 33. no biggie.
I´m with stupid--->
Jävla skum fråga! Fattar knappt..eller jag fattar men....äää skumt!!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
äh, för att avsluta: jag lämnar breven tillsvidare och försöker göra upp eld samt hitta mat på min ö.
Jävligt luddigt skrivet. Kan åtminstone fixa ÅÄÖ innan man skapar en tråd. Och amerikanskt tangentbord är ingen bortförklaring, finns fortfarande ctrl + c, ctrl + v.
hejhej