I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-22 19:19
Jag skrev detta inlägget efter att jag och en vän hade suttit och blazat en stund, och så tänkte jag att jag bara var tvungen att skriva ner det.. Det var väldigt märkvärdigt när jag kom på det, men nu vet jag inte längre hehe.. ialla fall så skriver jag det igen

Tänk dig att du är ute och reser, du är på en Ö (eller ett land) någonstans i världen där du en dag får två brev skickade till dig.

I det första brevet så står det att du är välkommen till en Ö där du får välja att ta bort tre saker/problem som du har ställt till i ditt liv, och så får du din livs kärlkek, vem du vill ha, hon/han som du verkligen älskar i resten av ditt liv.

I det andra brevet står du att en i din släkt är väldigt sjuk, du vet inte vem det är men personen kan vara nära att dö inom några dagar och det kan vara sista gången som du träffar den här personen.

Vad hade du valt att göra?
http://www.homage.nu/

2005-07-22 20:46
Jag skrev detta inlägget efter att jag och en vän hade suttit och blazat en stund

haha no shit =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-07-22 23:00
Maniack P18

nu så. ^_^
jag hade valt brevet där man fick ändra tre saker och vara med sitt livs kärlek. fast jag hade nog inte ändrat nåt stort eftersom alla mina val har lett fram till den jag är idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-23 07:36
brev nr 2

2005-07-23 14:01
ayaros:
"jag älskar albin p23"
+
"äh, 23 eller 33. no biggie."
->
menar du att du skrev p23 själv utan att kopiera alltså? vad sjutton gjorde du det för om det inte var avsiktligt felskrivet? :)

2005-07-23 14:53
priyan

hahaha! sluta förvirra mig, det är alldeles för tidigt på dagen för sånt.

jag ville svara honom och jag skrev bara albin 23. tänkte liksom inte över det så noga.

i know, i´m slow.
I´m with stupid--->

2005-07-23 15:34
ayaros:
men varför skriva kön och ålder ö h t? :)

2005-07-23 15:59
jag vet inte! det bara blev så!

det står ju så på alla!

my gaud:) sluta mobbas
I´m with stupid--->

2005-07-23 16:03
förlåt... men du vet väl att jag älskar dig innerst inne iaf, även om du är lite småmobbad? ;)

2005-07-23 16:05
hahaha

jag hoppas det. fan, jag vet att jag var trög men det var ju bara en felskrivning.

hä
I´m with stupid--->

2005-07-23 16:50
egentligen är jag inte ens 33.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2005-07-23 16:50
men jag är ändock lika älskvärd.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2005-07-23 19:11
Demento

EXKAT!!!!! spelar det någon roll? helt ovärt att ha med ön o breven
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-23 19:15
men ingen behöver bry sig mer om vad jag skriver eftersom det nu finns en nyare, mer lättförståelig version av frågan:

Tänk dig att du är ute och reser, du är på en Ö (eller ett land) någonstans i världen där du en dag får två brev skickade till dig.

I det första brevet så står det att du är välkommen till en Ö där du får välja att ta bort tre saker/problem som du har ställt till i ditt liv, och så får du din livs kärlkek, vem du vill ha, hon/han som du verkligen älskar i resten av ditt liv.

I det andra brevet står du att en i din släkt är väldigt sjuk, du vet inte vem det är men personen kan vara nära att dö inom några dagar och det kan vara sista gången som du träffar den här personen.

Vad hade du valt att göra?

Som den borde ha sett ut för lääängesen.

2005-07-24 02:27
helenay är ett geni!

I´m with stupid--->

2005-07-24 02:33
ayaros
det där va kopierat, men jag säger tack endå. hehe

2005-07-24 12:51
Haha! Det roligaste är ju att de som försökte förklara och kallade alla dryga hade mest fel..

hade valt brev nr 2..

2005-07-24 14:22
Om personen ändå ska dö så kvittar det väl? Eller rör det sig om ett arv?!

2005-07-24 15:17
Jag skulle nog välja ettan..
För om man väljer tvåan kommer detta att hända:

Min kärlek får en kokosnöt i huvudet, då han ramlat ett par meter från en palm (som han klättrat i för att skaffa mat) (gentleman ;)).
Det sista problemet är väl att han går och dör och då står jag där med tre problem ur världen och mitt livs kärlek har dött.
Så frågan blir ju då, vill du ha en släkting som kanske dör eller en kärlek som dör? Då väljer jag ettan! För då kan jag ju fortfarande träffa kärleken som förhoppningsvis inte kommer att dö. Men den stora frågan är hur kärleken ska kunna veta att han måste ta sig till min öde ö så vi kan träffas... utan tre problem.
Man får ju inte vara dum inte :D
What we do in life echos in eternity.

2005-07-24 15:19
Jaha.. man skulle visst få ändra tre problem.. eh. Ja, då tar jag tvåan. Man är väl inte dum heller?? Jag fattar inte det vettiga i den frågan... :/
Det var ju inte alls svårt. Jag som hade en jättebra anledning att ta det första :(
What we do in life echos in eternity.

2005-07-24 15:48
Kemi , inte mycket :D