I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Pallar inte vara social
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
luthgr3n
Supporter
2006-06-13 23:30
klaeboe
ska kikas på.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Borttagen
2006-06-14 00:17
en clean jamaicansk komedi :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
d-beck
2006-06-14 02:04
jag tror jag är någonstans där mellan osocial och social, tycker själv att jag är för osocial och det suger lite, vill vara lite mer social.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
cradle P38
2006-06-14 02:50
Röker du mkt holk?
http://mentalpassient.blogg.se/
Borttagen
2006-06-14 03:33
vem frågar cradle?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cradle P38
2006-06-14 13:08
Jag frågar för de kan vara jävligt relevant i detta ämnet.
http://mentalpassient.blogg.se/
ChewwY_
2006-07-12 01:08
jag trivs i mitt eget sällskap ^^ börjar bli lite scizo
AayFukYuuuu :@
Alexan P37
Rappare
2006-07-12 01:43
Jag tror att jag just nu har hamnat i en period då jag verkligen inte orkar vara social. Mina vänner har nu under den senaste tiden, ett flertal gånger frågat mig om jag är sur eller ledsen över nånting eftersom jag är tystlåten. (Vilket jag inte brukar vara) Men mitt svar på det blir att jag inte orkar vara munter och social hela tiden, men dom verkar inte riktigt förstå.
mylayisgay F38
2006-07-12 13:04
jag hatar att vara asocial.
jag känner mig som en jättetråkig människa.
men jag kan inte hjälpa det, det är sån jag är helt enkelt.
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
Nosferatu P46
2006-07-13 15:53
det är internets fel.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Parrot
2006-07-13 17:24
Jag k'nner mig jätteobekväm med ''nya'' människor jag aldrig träffat förut. Särskillt om det är många på en gång och på nån fest. Jag blir deppig och aggresiv av det. Men grejen e att jag aldrig tycker det är jobbigt med människor jag anser är nära vänner.
patrikero
2006-07-13 19:45
man får skit för sånt, folk ser det som kritik...
Spyder P43
2006-07-13 20:14
ja är nog likadan.. orka lixom, jag känner mer än tillräckligt med folk redan. men sen ere klart att man träffar på schysst folk titt som tätt, men jag orkar fan inte engagera mig. dock är det kul med de som är väldigt utåt, grymt bra att ha med sig sånna personer så kan man kicka tebax o bara ta de lugnt medans andra sköter den sociala biten :)
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.
enokkkk P39
Supporter
2006-07-15 23:47
Orka vara social...
denna månad har varit fruktansvär osocial. jobbar 223 timmar har fan inte sett någon polare på länge... jag hatar mitt liv.
Men den 25:e ska jag dansa naken från banken!!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
v1cky F37
2006-07-16 01:30
Inatt är jag nog asocial.
oldpk
2006-07-17 23:44
ja vem orkar vara social... orka hör aom andras meningslösa liv å problem, tröttnat på alla ja känner snart:P
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»