otrohet
Varför är människor otrogna för? hur fan har man mage att såra en annan männsika så mycket? är de nån som varit otrogen och varför?
nothing will ever save me from myself
I många fall är folk bara ihop för att slippa vara ensamma. Alltid bättre att ha någon att sova med för att inte tala om all crazy european sex. Så jag tror helt enkelt inte dom gillar personen tillräckligt utan bara ser den som nån skön docka tills dom hittar "den rätte".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan låter sjukt om dte är så, min "pojkvän" eller va fan han är nu var otrogen emot mig (iaf vad jag drar gränsen för han hånglade med en annan)igår natt med sin ex tjej som han säger att han forfarande är kär i., men att dom aldrig kommer att kunna vara tillsammans för de bor för långt bort. jag mår så sjukt dåligt och kan inte sluta gråta jag bara väntar på att han ska vilja ha mig...
glänndanzig Sorry men jag tror inte han är speciellt såld i dig =/ Dissa honom. Även om det blir ni två så har ni alltid detta i nacken vilket inte är så kanon. Bättre att du börjar med nått "rent" förhållande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nää verkar ju inte så iaf..fan fattar inte hur han kan bara!!!
glänndanzig jag håller med tassel du verkar förblindad av dina känslor. Även om ni blir tillsammans kommer han alltid att ha ett "överläge" mot dej, och ett sådant förhållande fungerar inte. Tro mej, jag har förlåtit otrohet en gång, och det är något jag aldrig någonsin kommer göra om, tar hellre livet av fanskapet. jag har inte varit otrogen, inte knullat iaf. kanske tagit på en eller en annan röv o kysst bruden i snabbfarten för att hon kåtar upp mej så mycket, sen springer jag hem och laddar av pickan i min ensamhet.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Så gör man bara inte... fyyyy
lättare sagt än gjort, folk gör ju det hela tiden. t o m de man aldrig någonsin skulle tänka sej göra det gör det. Jag skyller allt på sex and the city ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
jag fattar inte heller hur man kan göra något sånt.. vilken svag människa man måste vara om man gör något sådant.. urs.. förstår mig inte på sånna människor..
shunare P22 hahah skyller allt på sex and the city.. WHAT??hahaha jag har faktiskt tänkt lite jag ska träffa han o prata med han ikväll o då ska jag göra klart för han att jag inte vill vara tillsammans med han nu om han vill ha mig så ska han iaf få kämpa för det. men det jobbigaste är att han säger att han fortfarande är kär i henne...
dealen är väll den att jag visste och han har sagt det 1000 gånger att han aldriig skulle vara det. men det visas sig ju vara bullshiiet. går fan inte lita på nån ju!
glänndanzig F18 Jodå.. det finns nog många du kan lita på.. däremot kan du inte lita på honom.!! han är en svag idiot.. det betyder inte att alla är det. =)
glänndanzig haha, I tell you den där Carrie e farlig för samhällets utveckling ;)
"jag har faktiskt tänkt lite jag ska träffa han o prata med han ikväll o då ska jag göra klart för han att jag inte vill vara tillsammans med han nu om han vill ha mig så ska han iaf få kämpa för det. men det jobbigaste är att han säger att han fortfarande är kär i henne..." varför skulle han vilja ha dig tillbaka om han är kär i sitt ex?
Toastare
2005-08-07 18:10
Varför vilja vara tillsammans med honom när han är kär i någon annan? ha bättre självkänsla än så..då har han ju dig för att det är bekvämt. Hitta en kille med mer kuk i som kan bestämma sig för vem han är kär i...
Jag skyller allt på Emma!
Det här säger guiden om kärlek: Undvik det om du kan!
I vissa (extremt få) fall kan jag känna en smärre acceptans. Men jag själv skulle aldrig göra så.. och om jag hade kvinna och hon vore det vet jag inte vad jag skulle göra.. förmodligen skulle jag vara arg ett jävla tag för att sedan gråta mig till sömns.. men rätt va det är så flippar jag ur och då skulle nog i princip vad som helst kunna hända
Jag skulle aldrig vara otrogen mot någon, möjligen om jag inte hade så starka känslor för killen (men det har man ju om man är tillsammans?) och jag en vacker dag under tiden råkade stöta på mitt mitt livs kärlek och inte pallade v'nta tills jag hunnit hem och gjort slut med andra killen.. För övrigt så skulle jag aldrig pallat fortsätta med någon som varit otrogen mot mig. Jag hade dumpat honom direkt om det hände.
vi är iaf inte tillsammans längre, som sagt han tror att han är kär i henne. och dom kanske ska fortsätta träffas... jag är fna värd nån bättre än han. men trodde verkligen inte han var så helt sjukt ju! jag fattar bara inte varför han inte kunde vänta o dumpat mig istället för att hålla på med henne...jäääla skiiit. kärlek är skit
typ 90% av all otrohet lär ju inte direkt vara planerad. Typ saker som händer på fyllan.
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
glänndanzig Alltså det här kan ju låta fel, men om han är kär i henne tycker jag han ska tänka mer på sig själv än att tänka på andra. Visst ni var ihop men om han älskar en annan (vilket möjligheten faktiskt verkar ganksa stor för) så är det faktiskt en bra anledning. Han sa ju trots allt vad han hade gjort mot dig eller kom du på honom? det visar sig ju att han inte är det största svinet trots allt. Ta det inte fel nu, jag är faktiskt ledsen för att du mår dåligt..
okej jag kom inte på han o han sa det själv men efter allt han har sagt om otrohet så är det fel. o visst han gillar henne. men otrohet är otrohet. det är iaf inget man förlåter iaf inte jag.
glänndanzig Nääe alltså jag förstår ditt perspektiv helt och hållet, och situationen är kanske inget man överhuvudtaget ska ha överseende med. Men det är ju även jobbigt för snubben att vara ihop med någon han tror att han inte älskar, och så kommer det ut så fel. Jag håller med dig att han kunde ha gjort det smudare absolut. Fast han kanske inte hade tänkt på det innan alls, och så bara överföll det honom just då? Ähh, vafan, det var ändå osjysst det håller jag med om.
ok, men vilket är bäst? att hela tiden gå runt och ora sig för att din pojkvän/flickvän är otrogen fast den inte är det... eller att gå runt och tro att din partner är trogen fast hon/han inte är det?
peace out 'n love each other...Straight up baby !
Tror inte man är otrogen för att såra nån annan. Eller jo visst finns de folk som är de med, som hämnd eller liknande. Men generellt sätt så skapar nog situtationer många chanser och med lite berusningsmedel i kroppen är de lät att glömma att man har en darling där hemma och leva för stunden. Det gör de inte mindre rätt dock. Människor är så himla olika. Olika syn på sex, moral och etik. Finns folk som lever i öppna förhållande och knullar runt men endå har de hur grymt som helst tillsammans (belive me känner ett sånt par, dom är assöta men gillar sex, men inte tanken på att behöva ha en person hela livet bara.) Medans vissa inte ens tål att se sin partner umgås med nån från samma kön. Tror man är otrogen för att man är osäker, men vågar inte alltid ta upp saker. Istället visar de sig i andra konsekvenser som otrohet mot sin partner. Finns 1000 olika orsakertill varför folk är otrogna. Självkännedom och bra kommunikation i ett förhållande är viktigt. Veta varför man handlar som man gör i olika situationer och kan förhindra de. peace
"Peace and Love"
nadja. alltså jag håller med dig helt, o jag förstår att (vad tjejen nu säger) att hon är kär i han för han är verkligen världens bästa person! men vadå det jag måste göra är ju bara att inse faktum och jag försöker så jävla hårt. dealen är väl också den att jag vill träffa han för jag kan han utantill o tvärtom, han är min bästa kompis. och vara utan han är en persk. men jag skulle inte vilja träffa han själv och jag vill inte vinna tillbaka han, jag saknar hans umgänge så jävla mycket. twisted_angel F-1 jag vet jag skulle aldrig palla att vara tillsammans med han igen, nu vill jag bara ha han som vän och försöker hålla mig uppe o vara glad. Qef F19 jävligt sant alltså. Självkännedom och bra kommunikation i ett förhållande är viktigt. Veta varför man handlar som man gör i olika situationer och kan förhindra de.
paulinka I bet you're not honest to them :)
Paulinka du e väl inte ärlig om du e otrogen.?
men vafan mår inte du sjukt dåligt av att göra så? fatta hur mycket du måste såra?
du har varit det själv och blivit utsatt menar du?
Enligt mig finns det 2 förklararingar till otrohet. Antingen tar man personen man älskar för givet eller också så älskar man inte personen man är tillsammans med.
"The badder you seem, the more lies you tell..."
Paulinka Du har aldrig haft dåligt samvete för det du gör.?
_blingbling_ me to. och jag håller fullkomligt med. och jag vet inte vilket av det som är värst
"min före detta bästa vän" låter inte så bra.. hehe. men när man vet varför är det en annan sak och förlåt men din pojkvän.. ouch
haha oftast "råkar" ju folk ha samlag med andra. men har det nånsin hänt att en tjej legat naken med bena isär, o en naken kille strosar förbi, halkar på ett bananskal, o vips så gled snoppen in? NEJ! och folk som är fulla o ligger runt kan ju inte ta hand om sig själva. då borde dom inte helelr ha ett förhållande. kan ma ninte ta hand o msig själv så kan man fan inte vårda ett förhållande heller. ju förr det kommer fram desto bättre. försåt inte människor som glömmer sin parner när dom super o det finns andra människor i närheten. förstår inte heller att folk ljuger o myglar med det. säg som det är, jag är ett äckligt svin som inte förtjänar dig. för så är det oftast iaf. skulle jag få reda på att tex e npolare varit otrogen mot sin tjej/kille, skulle jag fan bli skitförbannad! blev så jävla sur när ja fick veta va lillbrorsans ex gjorde mot honom. men hon äter medicin pga ångest o deppression o skit, så ja har aldrig kunnat skälla som fan på henne... fan alltså. äckliga människor det finns. skäms dom inte? får dom inte ångest? jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag gjort ett så stort misstag.
Eeeehm,man väljer ju antingen eller? Varför slösa den andres tid om man inte är lika med på gemet? Dessutom så är det VÄÄÄLDIGT få personer (tjejer&killar) som skulle tacka nej till en frestelse för stunden...tyvärr. "We"'re all the same bitches ... :) Acceptera...
Cutta DoM
Invalida Självklart...de e sånt som händer ju. Vänta i X-antal år så ska du få se att folk kommer minnas va "förhållande" innebär som vi minns Hippie-tiden nu ...
Cutta DoM
otrohet kan man inte förlåta, hur fan kan man vilja ha någon som är så svag eller känslokall mot sin partner? vill man ha nått annat får man göra slut på det man har först, sjukt egoistiskt att svika någon på det viset tycker jag.
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Paulinka - but fuck at least im honest Mot dom du knullar också?
Tycker det är äckligt att vissa försöker förmildra att vara otrogen genom att säga att förhållandet är dåligt.. Är förhållandet dåligt så gör man slut.. man ska inte va otrogen.. Att förhållandet är dåligt kan självklart vara en förklaring till varför man är otrogen.. Men det är ALDRIG någon ursäkt för att man är otrogen.. att vara otrogen är avskyvärt hur det än sker i vilket förhållande det än sker..
Media P5 sluta nu.. tjejer är väl lika otrogna som killar är.. men tjejer är bäst helt enkelt.. sluta va bitter och inse att du inte klarar dig utan dom.. Och att vissa tjejer är otrogna är väl självklart.. försök att se upp för dom.
Lynguistic P20 jag håller med dig helt klart. jag tror det är 50/50 asso, tror inte det är varken tjejer eller killar som är mer otrogna eller inte
sant sant...otrohet kommer alltid finnas där...vid "rätt" tillfälle så att säga...för den otrogne då... dom tackar nog inte nej ska ni se :) that's it
Cutta DoM
Media P5 tror du på det där själv?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hoes will B hoes :)
Cutta DoM
Lady_N F19 ärs det handlar väl inte om att folk är horor.. utan att dom är idioter. =)) Man får ha sex med hur många man vill. .men man är idiot om man gör det med någon annan än sin partner.. (Om man nu har kommit överens om att inte ha sex med andra.)
glänndanzig F18 Jag tycker du ska göra så här.. Ta han du var tillsammans med, och häng honom i hans tarmar.. och smeta in han i majonäs.
Lynguistic P20 Jaaa EXAKT! ... Precis det jag försökte få fram! :)) Haha ;) <-------"Väntar på prinsen" :))
Cutta DoM
Lady_N F19 ärs.. det kommer nog ingen prins.. bara någon halvtjock skallig kille som e ganska snäll. =P
Lynguistic P20 aaaah I'd love me a FAT bitch...mo' pushin' 4 the cushin' ;) haha
Cutta DoM
roedskalle P16 hahah njaa varför inte liksom?