I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-14 23:10
min nuvarande pojkvän var otrogen (hånglade med en "tjejkompis", men för mig är det att vara otrogen..) förra året, 2 dagar innan min födelsedag. Jag var i hemma i Göteborg hos min mamma (grabben o jag bor tillsammans i Sundsvall..) han skulle komma ner till Gbg på min födelsedag. Han ringer dagen innan och storlipar och jag förstod direkt vad det var.

Man känner sig så jävla misslyckad o lurad av en som påstår att han älskar en och vill än väl.

Det värsta är att han fortfarande har kvar hennes nr!

Är fort nojjig och kan tänka tillbaks på den dagen han berätta.
Vad gör man liksom. Han vill leva med mig, jag med honom. Antingen accepterar man skiten och tar ut sin frustration och ilska ett tag och sen går vidare. Eller så gör man slut.

Valde att inte göra det. Hoppas att man inte får äta upp det. Människor gör misstag, visst det är mänskligt.

Men det kanske är som ordspråket lyder
"ones a cheater, always a cheater"

2005-08-14 23:17
Triple5Soul F24

Fyfan tjejen,jag lider för dig om inte med dig.

Va de enda gången han gjorde nåt sånt?

Hmz,ja de återstår väl bara för dig att se eller höra.

Hoppas för det bästa för din skull.

Men skulle min kille göra nåt sånt så skulle han nog fan få smaka på smärta ;)

Cutta DoM

2005-08-14 23:21
Lady_N

När vi träffades sa han att "han fatta inte hur folk kunde vara otrogna"

Första gången, ja..fhv sista.

But ohh yes, han har fått lida. Och gör väl det än, imellan åt. I just remind him =). Fast så ska det ju inte behöva vara iof.

2005-08-14 23:27
kan tillägga att han var otrogen 1 gång i sitt förra förhållade, tycker man borde lära av sina misstag (han är 32 nu)

2005-08-14 23:45
Triple5Soul F24

Ahaa ok,mjo...enda jag kan säga är väl att det är bra att du påminner han :)

Och jag hoppas på det bästa för din skull...

Men är de nåt så B strong grl !
Cutta DoM

2005-08-14 23:46
Thaks sista´ :)

2005-08-14 23:52
Anytime :)
Cutta DoM

2005-08-15 00:01
Ras_Ivan P17

Sant...
Cutta DoM

2005-08-15 00:05
Ras_Ivan P17

den som är otrogen gapar efter mycket men tappar sedan hela stycket.

Kunde inte sagt de bättre själv.
Men shit happens,skulle bara låta dom smaka på sin egen medecin och pajja deras liv för gott så dom minns en.
Cutta DoM

2005-08-15 00:55
Lady_N F19
Det är nog ingen ide att försöka hämnas eller låta dom smaka på sin egen medicin.. det tror jag knappast kommer göra relationen bättre. om ens partner har varit otroget så bör man om man ska gå vidare antingen förlåta det. Eller så får man inse att det är oförlåtligt och gå sina separata håll.. Att hålla på och hämnas tror jag inte är hälsosamt för ett förhållande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-15 00:59
Lynguistic P20 Nä,men de gör mig detsamma,vill dom leka så leker vi en rolig lek :) Klart ingen passerar ostraffad...
Cutta DoM

2005-08-15 01:02
Lady_N F19
Du är ond ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-15 01:12
Lynguistic P20 Inte mer än rätt ju,jag behandlar andra som dom behandlar mig :) That's it

Okey tack,men du verkar söt :)
Cutta DoM

2005-08-15 01:44
När man tänker på det imellan åt känns det så, "fan va nice och göra the same" och sen var galet lessen och lipa som en bitch och säga, förlåt vet inte varför det hände.

Men när man tänker efter, så nej.

Är ingen jävla tönt som tänker sjunka så långt. Tror inte på ett destruktivt förhållade.

Men liiiida är en lika skön hämd, om inte den bästa =)

go natt världen

2005-08-15 01:48
Triple5Soul F24 Lida is the shiiet :)
Cutta DoM