Snackar med spegel när du har druckit.
Yes, jag o några polare satt och snackade och det slutade med att alla erkände att de brukade säga massa skit till sin egen spegelbild, när man e lite så där halvt full efter några öl! :D haha helt sjukt, nån mer?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
haha nädu inget annat ;) lovar.. Men fan nån måste de finnas!
Tokish Jag gör fan det ibland :P hehe, men jag har ju inte överdrivet långa konversationer.. vet inte vad jag egentligen säger. hehe
pop full a beer
haha, joo faktiskt.. om man på någon fest, låser in sig på toaletten och ställer sig framför spegeln.. då känner jag mig alltid hur jävla nykter som helst... å då brukar jag kolla mig själv i ögonen och säga nåt i stil med "klipp dig för fan"
Jovisst, brukar jag också göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag pratar alltid med mig själv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på sin höjd säger jag ush till mig själv....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
HAHA där ser ni ;)
Det stämmer, tänkt på det också, det är sjukt.
min standardfras är "nästa gång behöver du väl inte dricka så jävla mycket. apa"
"väs att du ä sexton!"
ahah aaaaa de stämmer fan, brukar prata eller freestyla för min spegelbild :P
OLAGLIGA WRITERS....BULLZ-EYE....GLOW........
Jo det där med att låsa in sig på en toalett på nån fest har man gjort.. Sa också nått i stil med "klipp dig för fan"
haha, det brukar hända det .. ganska ofta :P Allt ifrån "fan vad du är snygg" till "nu tar du och går hem innan du skämmer ut dig enu mera".
Jag smiskar mig på rumpan och säger "you go boy".
Det är inte lätt när det är svårt..
Jag! Kan kolla mig själv i spegeln o typ, peppa migsjälv? Eller sånt. Komigen nu, nu haffish du henne ;)
jag brukar mest bara hålla med i det jag tänker.. typ tanke : om man försöker att se nykter ut genom att höja ögonbrynen hela tiden, kan man lyckas? svarar högt till spegeln: "jo, antagligen, fan va smart du är." osv, men diskuterar gör jag inte, det är för fån! :P
Jag pratar med mig själv när jag ansar könshåret, mest för att koppla bort det där sliskiga "näs-flåset" man får när man koncentrerar sig och böjer ner huvet... If you dont know now you know!
jag gör det nykter. jääämt och ständigt.
I´m with stupid--->
Jag har börjat dricka, sitter ner och känner mig inte speciellt full, efter ett tag måste man tömma blåsan så man reser sig snabbt och drar iväg mot toaletten, pissar, tvättar händerna och ser sig själv i spegeln, skrattar/snackar. Man brukar ju alltid få en "överdos" av fylla om man suttit ner ett tag och fått i sig ett par öl och snabbt reser sig upp. Det brukar ju slå till sådär. Så man kommer alltid till spegeln när man känner av fyllan första gången. Det är min teori på varför folk ofta garvar åt, snackar med sin spegelbild på förfesten.
Redaktionen
2005-08-14 23:02
"Ut o pimpa nu vafan!" Hallå eller det är hur normalt som helst. Prata med kuken gör man väl också.
namaste
Klart jag gör.. haha.. snackar nästan med ölen ;)
La_Latina den som inte snackar med sin öl är ett monster.
jag gör alltid det...det är en tradition.. jag är alltid lika snygg i spegeln då :) brukar ni prata om något speciellt ?
Dry_your_eyes Något speciellt är väl att ta i? Brukar ställa mej i en jävligt snygg pose, nått liknande john bonjovi (han kan bara stå på ett sätt, med bena brätt isär) lägga på ett coolt smajl, höja på ett ögonbryn, säga "Tjääännnaaa" och börja garva. Sen kommer jag alltid på att det inte var så kul men blir taggad och går och tar på min polares brön :D
rolle : hallå? keep your friends close, but youre enimies closer. that's my style. that's why. Men monster är la att ta i. bara inte så öppensinnade som vi, beer-talkers. Homer do it. WE CAN DO IT!
La_Latina im already doin it. infact im doin it right now. =O)
haha DITO Rolle ;) Thats some fucked up, shit.
jag gör det ochså när jag e lite dragen.
...
haha, det har hänt, har en spegel till vänster om mig, så när jag ska ta en pissepaus brukar man växla ett par ord :)
/// Våning Fyra
brukar väl "skjuta" sådär snyggt med händerna medan jag gör klickljud o säga nåt i stil, how you doin handsome
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hehe det känner man igen.
snackar alltid med spegeln inne på toan när jag druckit,nicenice! men de bästa är att man alltid får de bästa ideerna där inne,två minuter så har man lösningen på alla problem man kan komma på.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
alltså, lite pep talk med spelgeln a la vince i pulp fiction kör jag alltid
hahaha fett :D
klart. har även hänt när jag är nykter
t-roc hahahahahahahahhahahahaahaha.
What I said, yo!
jag kollar på spegeln och börjar rappa om mitt pimpliv
o |\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM )) \
Psykosvarning S:
Tokish haha ja fan jag gör det alltid, först lägger man en drill sen kollar man så tufft på spegeln o säger nånting till sej själv :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Jag brukar snacka med träd och lykstolpar, men aldrig med en spegel, då är man ju alldeles för full... !
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
haha att prata med träd o lyktstolpar e ju psykopat förklarat.. spegeln e ju iaf en själv så :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
haha hell yeah ;)
Jag känner igen mig, har alltid riktigt seriösa spegeldiskussioner när jag är bärsad där jag ger mig själv olika råd för kvällen... Till exempel att jag inte borde dricka mer.
Pratar med speglar när jag är nykter också. Eller inte med... jag säger mer saker till mig själv.. typ "nu jävlar går jag ut och visar dom" eller nått sånt ;) På fyllan har jag pratat med min taklampa många gånger. Varav en gång var den släkt och så kom någon in och tände och jag sa: "Så du tänder på mig?" Jag minns det inte... om man får bortförklara. aja.. blev lite offtopic.
What we do in life echos in eternity.
haha precis.. Typ har ni inte märkt att folk e mkt mer på g när dom kommer ur från toan? typ "paaarteeeeey!"
Hangaround
2005-08-16 23:55
Jag gör det alltid! Peppar mig själv som fan, sjunger och håller på. Typ "Hallå snygging, mmm come on! Go get them tiger!" Det borde alla testa :D
http://matildaberggrens.blogg.se
"å va fään glor du på" lr "visst har vi kul" e klassiker till spegeln
Det finns en kille i mitt komisgang som mkt vaal kanner till detta fenomen. Sa varje hemmafest sa bor man titta noga bakom duschdraperiet, han kan sitta dar gomd o vanta pa dina kommentarer till dig sjalv o brista ut i skratt. En annan killkompis till oss blev skitradd nar han stod o pissa o helt plotsligt horde skratt bakom duschdraperiet, det var of course den har killen jag berattade om tidigare. ja. han ar lite speciell. HAHA
Corazonzita haha vafan :D smart snubbe ju! Ska fan pröva!
Hangaround
2005-08-18 00:35
jag gjodre det nyss
http://matildaberggrens.blogg.se