Jag gör det alltid, speciellt nykter. På min farmors toalett sitter spegeln så att man ser sig själv när man sitter på toan, då brukar jag ha min egna talkshow som jag oftast kallar "toadags!"..
Jag pratar JÄMT med mig själv. Nykter som onykter. Och jag behöver ingen hjälp. Det kan jag ju fråga mig själv om
Det är inne med mobiltelefoner igen
hahaa...måste säga att jag också har gjort det...kommer ihåg när jag var dräggfull och jag tror jag sa: "kom igen! ryck upp dig nu din mes, nu, nu, NU" jaa...hehe...mmm
http://www.myspace.com/choysmusic
Whoafolket bekänner...
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ahah klart man gor det. drar ett par tunga repliker o hojjer handen formad som en puffra.
undertiden
haha ja det kan jag faktiskt erkänna att jag gör ibland...eller det är mest när jag druckit skitmycket och får syn på mig själv i spegeln, inser att jag ser bedrövlig ut och försöker rycka upp mig lite. typ "skärp dig!" eller liknande.
Måste man ha druckit för att prata med sig själv? =S
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
OlleBalle nä men att stå o prata på fullaste allvar med en jävla spegel kräver fan ett bar bärs för min del iaf :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
man glider in på toan lite berusad, och konstaterar att man faktiskt är rätt full genom att man står och flinar mot sig själv i spegeln och pratar: Ja nu är du allt full va?!
fylla + spegel + ensam = pratstund : ) så är det bara..
jag pratar med mig själv, men jag kan fan inte lita på mig själv eller någon annan.
haha fan va knas att de e så många :D
nix,, har aldrig hänt mig..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det händer.. en gång rap battlade jag han.. när ja var klar stod han ba o kolla på mig
soundcloud.com/brormusk/sets
Haha! Va kul att Ni ocksa gor det! :) Vanlig konversation med mig sjalv: "Okej Nadja, nu ar du javligt full, sa vad ska du gora? Okej okej, du kissar och tvattar handerna och gar ut rakt och satter dig i soffan. Du far ta en ny ol om en halvtimma, men inte dricka mer nu"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller: "Fyfaan fyfaan fyfaaaan va snygg han ar! okej okej, lugna ner dig nu, du ar javligt full, annars kommer du gora bort dig" (tar ett djupt andetag och gar ut)
haha värsta är ändå, dem som hela tiden ska spegla sig när dom ser en spegel!
Japp. been there done that, men mest när jag var yngre.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
det gör jag fan jämt, det är väl inget onormalt .. ?
De är inge knas med de :) jag gör det hela tiden, man får ju dom bästa svaren då!
ahha har la hänt några gånger :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
jepp
Har haft ett och annat samtal med spegelbilden när jag varit berusad; även nykter någon enstaka gång. Brukar röra sig om monologer på runt fem minuter. Vi kommer fram till en hel del faktiskt.
Vem är du, tjänsteman?
haha word tråd, jag brukar fan ofta ty ptitta på mig själv och säga "du börjar bli full lr du är full" haha fett sjukt! och ibland drar jag några freestyles som låter förjävliga!
Händer rätt ofta faktiskt.
spliff macht frei
Jag brukar nästan alltid lägga upp en plan när jag går in på muggen på nån fest eller nått. "Okej, du börjar bli lite full nu, det är bra men du måste satsa högre. Nu gör vi så här, vi går ut tar en bärs, dricker upp den snabbt som fan sen drar vi nästa bärs utan att tänka. Okej? BRA!"
No cake for the impurity!
Har väl hänt. Gör precis som Mentalprayer P18 haha Kom på mig själv en gång när jag stod inne på muggen o rappa med en osynlig mikrofon i högernäven framför spegeln hemma efter en krogrunda. "ööh vad fan sysslar jag med? gå o lägg dig ditt jävla pulver!"
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
brukar mäst slänga vatten i ansiktet på mig själv och be mig själv strängt att skärpa upp mig.
haha =)
Jag gor det, dessutom pa ghettoengelska...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
jag brukar typ skälla ut min spegelbild. när jag är nykter. det är enklare att prata med sig själv när man ser sig. det skulle ju se ganska whack ut om man pratade med nån som inte syns.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
det händer väl att ja snackar med mig själv på fyllan, kanske inte så ofta dock... jag visslar däremot när ja kissar när ja e full av nån jävla anledning
spegelbilden är skön att prata med på fyllan.. speciellt när den svarar.. nej men alla gör nog de, kanske omedvetet..
gör man väl även när man inte e full.. eller? :S
HAHA! Jag har aldrig vågat erkänna det men JA, det har jag gjort. I många många år. Värst är det när jag tog Amfetamin och mina ögon var stora som jordglobar och man fastnade i sina egna ögon och kunde iunte komma loss. Ibland tog det tjugo minuter innan man lyckades släppa blicken. För att ni ska förstå hur sjukt det ser ut så hänvisar jag till filmen FACEOFF Den B-filmen av Nicolas Cage. Då han går in på toan efter att ha snortat Kokain och tittar sig själv i spegeln. SÅDÄR, kunde jag stå i 20 minuter utan att fatta något.
hahah ajg brukar gå in på toan, ställa mig framför spegeln och säg, fan va full jag är... eller nej det är jag inte alls jag är helt nykter. och så håller jag på sådär och väger olika sätt på hur full jag är haha
Man går in på toaletten sen ställer man sig där o glor, jag står där nån minut sen börjar jag skratta. Sen pratar man lite med sig själv. KAWABUNGA!
Fuck me, I am weak
haha fan den lever än :P
hmmm brukar inte snacka med min spegelbild tror jag men snacka med mig själv gör jag ;)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
det värsta är när man blir osams med jäveln i spegeln
hahahahahahahahaha *asg*
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
haha det har faktiskt hänt, nåt i stil med att: "nu lilla gumman borde du inte dricka mer... FAAAST, en öl till vore ju faktiskt gott" eller: "nu jävlar ska jag ha kul" :D kom på mig själv förra helgen när jag var ute när jag hade tappat bort alla mina vänner och drev omkring ensam och letade efter dom.. gick och diskuterade med mig själv hur jag skulle göra m.m.. när jag kom på mig själv hade jag säkert gjort det ett tag också.. :D
det e klart. det e den enda någorlunda intelligenta diskussionen man kan ha med vänner som mina. (därmed torde det vara bevisat att alla mina vänner gör detsamma...) ä
ä
haha fan vad jag hoppade till när jag läste tråden! att snacka med sig själv i spegeln är ett bra tecken på att man e riktigt rund under fötterna! men så jävla soft!! haha jag älskar det, fast jag har faktiskt inte gjort det på ett tag
http://www.sthlmmd.se
Hahaha gött att man inte är ensam . fast oftast blir det när man är RIKTIGT full som Reeferman skrev och är på spystadiet tyyp :D
Tüffü was here!
im there.... å miner gör jag också! (mer än vanligt)
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
Mentalprayer Jag brukar nästan alltid lägga upp en plan när jag går in på muggen på nån fest eller nått. "Okej, du börjar bli lite full nu, det är bra men du måste satsa högre. Nu gör vi så här, vi går ut tar en bärs, dricker upp den snabbt som fan sen drar vi nästa bärs utan att tänka. Okej? BRA!" Fan va bra! Bade taktiskt och initiativrikt! :) Sjalvklart en av de battre samtalen tycker jag...
t ex då jag raggat på en tjej och vet att jag gjort bort mig, så brukar jag upprepa det jag sa till henne, till spegeln för att få bekräftat hur illa det verkligen såg ut... sen skrattar jag åt snubben mitt emot då jag inser hur patetisk jag är, går ut och tar en till öl...