I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hangaround

2005-08-16 23:42

Sex med vän

Har ni haft sex med en nära tjej -eller killkompis någon gång? Jag råkade visst ha det..och nu vet jag inte riktigt hur jag känner, om jag bryr mig eller inte. Allt kommer antagligen bara go back to normal nu, för han är inte en sån som bryr sig särskilt mycket och inte jag heller men det känns ändå konstigt.
Sexet var för övrigt sjukt stelt och opassionerat. Vi kysstes inte, för ingen vågade ta intsiativet. Det har liksom legat i luften ett tag, attraktionen eller vad man ska säga..och i morse bara hände det.

Så, någon annan som råkat göra samma sak? Vad blev konsekvenserna och hur mådde ni efteråt?

http://matildaberggrens.blogg.se

2005-08-16 23:53
Att ha sexuellt umgänge med någon ur umgängeskretsen är som att spela rundpingis mot spädbarn. Vinner du är du fortfarande en förvriden och förlorad själ. Lite loose/loose-situation över det hela.

Vänskapselationen klarar aldrig av att klättra upp på samma härliga plattform igen. Stämning i luften blir ofantligt stel och det ända ni gör när ni umgås är att sitta och tänka på varandras könsorgan.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Hangaround

2005-08-16 23:58
fin analys. vi får väl se

2005-08-17 00:09
har haft det och han säg i sången så allt gick åt helvet sen.
jorå. och bilen gå bra?

2005-08-17 00:09
han sög
jorå. och bilen gå bra?
Hangaround

2005-08-17 00:20
"säg i sången att allt gick åt helvete sen"?

hm.

2005-08-17 00:50
hur fan har man sex utan att kyssas?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-17 00:54
päronpungen
Munkavel min vän.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2005-08-17 01:06
hahahaha baboso;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-17 01:14
if thats what ure into...
Hangaround

2005-08-17 01:18
men har ni inte pretty woman? "i do everything, but i dont kiss on the mounth"

2005-08-17 01:19
Dalit
så du menar att.....?
pop full a beer

2005-08-17 01:29
Jag råkade visst ha de oj då ;)

2005-08-17 02:25
Jag har hånglat men aldrig haft sex med kompisar.

2005-08-17 02:25
Däremot har folk jag haft sex med blivit kompisar efter dendär rajtantajtan perioden..

2005-08-17 02:26
Fast så är det ju för alla iofs haha!

2005-08-17 02:42
jags kulle inte kunna tänka mig att ha sex med min bästa tjejkompis.
sen beror det ju på vilken attityd ni har gentemot varandra efter sexet, jag ser snarare att sexet skulle kunna föra er närmare varnandra på en känslomässig nivå. fast är man socialt inkompetent så kan det lätt bli pinsamt och jobbigt efteråt.
in the end....its your best friend who kills you.

2005-08-17 03:02
ja hade sex med en kompis!
sen så blev hon min tjej och det va hon i över 2 år och nu är vi "kompisar" igen.

2005-08-17 03:35
jag knullade med min bästa tjej polare sen kom hon och sa att hennes mens inte kommigt på två veckor, så vi knullade igen och då sprack kondomen, sen kom inte mensen nästa vecka heller och inte nästa men NÄSTA!!! Vi är fortfarande sjukt bra vänner och inget stelt överhuvudtaget så gå på era polare det blir alltid svin bra
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-08-17 14:36
Jag har haft sex med alla mina tjej-kompisar utom två tror ja
www.erikbergstrom.se

2005-08-17 16:56
Pratglad raplife :D
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-08-17 17:11
Dalit F18

Dalit, och alla ni andra idioter som har haft sex med era nära vänner.

Fakta:
Ni är sjuka i huvudet !

Ni är nymfomaner, som utnyttjar det sexuella i erat liv.

Sex - Stor del i Kärlek ,
Man & Kvinna, man älskar varandra.

Man har sex med varandra för man älskar/tycker om varandra riktigt mycket.

Jag går inte o drar på min bästa tjejkompis bara för jag vill ha lite skojj med snoppen.

Idioti ? Ja tack!

2005-08-17 17:22
roedskalle

men lägg ner!

2005-08-17 17:28
Vilket jävla århundrade lever du i??

Människa är gjord för att föröka sig, som alla andra levade varelser. det är människan som skapat dessa regler och riktlinjer... TRODDE att dom inte längre fanns kvar..
Du anar inte hur jävla dum du låter!!

Du har antagligen inte ens haft sex. ( är annars inget fel med att vänta på rätt person, kul att du du tar sex så fint)

Enligt mig..
Ha sex med vem fan du vill. Se till så att du inte kommer ångra det. och skydda dig mor sjukdommar. MEN, shit happens.

Sex med vänner är väl helt okej, bara man vet var man står någonstans efter det. Och vet man inte så tar man reda på det.

jag ä så frusterade, ursäkta ev. stavfel och förvirrade uttal.

2005-08-17 17:49
Är det fel och vara nymfoman?
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-08-17 17:51
Fan sex är ju roligt,man ska kunna skratta åt det om det går galet.Kul att ha sex med lampan släckt,dörren stängd och missionären varje gång ^^
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-08-17 17:57
jag hade aldrig bangat lite sex med en tjejpolare.. jag kan skilja på sex och vänskap. Har dock inte haft det än... eller jag hade en tjej som jag va riktigt bra polare med för ett bra tag sen.. o vi hade regelbundet sex men att vi lärde känna varandra som kompisar berodde på att vi hade sex... och det räknas ju inte.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-08-17 18:12
Om jag har haft sex, eller inte haft sex.. har ingen betydelse.
Det skulle inte beröra dig..

Sex ska man inte kasta bort - ett enkelt skjut på toan, är det du gillar
Nouveau F0 .

Enligt mig :
Ha sex med den du älskar, inte bara för sex är "roligt".

Titta på er.. jag vill nästan förneka ungdomars syn på sex.
Ha lite förnuft.

Jag klassar nymfomaner som sexgalningar (vilket dom är), och många nymfomaner våldtar nog jävlar för att få lite ballt.

Du är 20 bast, o tycker sex är roligt? Jag ser inte det humoristiska i det. Det är vackert.

Jag lovar att du bangar lumpen för o ha sex ;D

2005-08-17 18:41
roedskalle

lätta lite på korsetten mannen, ser du inte att alla har olika preferenser? Och i din ålder borde väl ändå ditt testo ha besökt dej i massor för länge sedan, vilket gör att du går kåt och söker sexual attraktion, tankar eller fysiskt.

har du någon ultrareligiös uppväxt eller hänger du på dina stenhårda principer som du ändå kommer bryta när ditt testo gör uppror?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-08-17 18:45
Dalit F18: Ni var inte ens berusade?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2005-08-17 18:47
Jag råkade visst ha de oj då ;)

stelt efteråt om man inte fortsätter typ en gång i veckan!
soundcloud.com/brormusk/sets

2005-08-17 18:49
Mitt testo har besökt mig för länge sedan.

Visst jag kan vara sexuellt upphetsad, med andra ord Kåt.. men jag sjunker inte under 0:an till minus, för att få lite sex med min flick kompis.

Men shunaren , inse själv.. vad har sex blivit idag?
Titta massa år tillbaka.. det var kärlek i luften.

Sluta se med stängda ögon min vän, och titta på samhället.

Måste man vara religiös för att tycka att sex är något vackert och känslofullt? Måste jag hänga sten hårt på principer för att tycka sex är något vackert och känslofullt?

2005-08-17 18:52
Jag har haft sex med alla mina tjej-kompisar utom två tror ja

pratglad.. du har ju sagt till mig att du bara har 2 tjej kompisar? :S
soundcloud.com/brormusk/sets

2005-08-17 19:02
Schri : alltså. jag har inte haft det. syftade mer på att "råka" liksom.. "ja. oj. jag sprang runt naken och helt plötsligt halkade jag bara in i henne!" as if...

2005-08-17 19:18
Sän: DET HÄNDE I JAMES BOND FAKTISKT!!! Hahaha. I Goldfinger tror jag. Den som Isabella Scorupco va med i tror jag att det var. James bond slogs i badrummet med en ond tjej naken. Hon hade pistol, han skulle ta den och så ramlade de och hoppsan. Så James Bond kan minsann... haha
I might be wrong... but you're just plain stupid!

2005-08-17 19:23
roadskalle

jag tycker också sex e nått vackert och kärleksfullt, men kan utövas för att stilla det sexuella begäret också... bara sådär om båda e med på det.

2005-08-17 21:16
Måste man vara religiös för att tycka att sex är något vackert och känslofullt? Måste jag hänga sten hårt på principer för att tycka sex är något vackert och känslofullt?

nej, så söööt.

2005-08-17 21:45
roedskalle du blir också könsmogen sinomtid, och när du blivit det så vill du också sätta på varenda tjejkompis du har
Fucks your life up crew
Tjabo!

2005-08-17 22:29
Men, tracka mig inte som jag vore en bebis :P blir lack! ;D

Bara för jag har åsikter, så är jag inte könsmogen!

Det är ni som inte är mogna i huvudtaget, som sätter på sina flickvänner!

2005-08-17 22:30
helvete, skrev fel.. menar Flick kompisar!

2005-08-17 22:49
roedskalle

tror du inte folk hade sex på dasset för hundra år sedan också?
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-08-17 22:52
roedskalle

Du verkar behöva lära dig skilja på kärlek och sex, och sluta döma andra.

Vill du bara ha sex med tjejer du älskar, så är det ingen som tvingar dig att göra något annat, men vem är du att tala om hur andra ska leva sitt liv?

alla vill inte ha en partner, alla vill inte vara monogama, betyder det att man då enligt dig bör leva i celibat?

Sex är kul, skönt och riktigt jäkla trevligt, vill man ha sex med en polare, eller någon man träffat på krogen, varför skulle man inte få det?
då länge man skyddar sig så far ju ingen illa, så vad rör det dig?

"Men, tracka mig inte som jag vore en bebis :P blir lack! ;D "

...säger killen som hävde ur sig:

" Fakta:
Ni är sjuka i huvudet !

Ni är nymfomaner, som utnyttjar det sexuella i erat liv."

...man kan tycka att du avsade dig rätten att klaga på att folk inte håller med dig när du kallade alla som inte tycker som du sjuka i huvudet.

" Det är ni som inte är mogna i huvudtaget, som sätter på sina flickvänner! "

du får gärna förklara varför man skulle vara omogen för att man har sex med sin partner?

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-08-17 22:52
äh, jag tänker då inte leta upp kärleken i mitt liv för lite hankey pankey..

2005-08-17 23:10
Nu ska jag sova!

Misery har rätt...

Ha sex, o ge varandra suveräna orgasmer!

Tummen upp... var vill ni ha den?

/Bibel-mannen!

2005-08-17 23:11
Online roedskalle P16

Skicka meddelande
Gästbok

Daterat
Idag 22:30

helvete, skrev fel.. menar Flick kompisar!

-------------------------
Ett beat behöver en bjoffer...!

2005-08-17 23:13
roedskalle P16

"Ha sex, o ge varandra suveräna orgasmer! "

ehm...varandra?

2005-08-17 23:18
Misery...

"And don't be sensitive and angry at the shit that I wrote
Cause if you can take a fucking dick, you can take a joke
"

2005-08-17 23:54
Schri P1
haha va? vem är du? ;D Om du är någon groupie så har jag någ bara sagt så för att du inte ska känna dig som en i mängden när jag sätter dig, om du är tjej alltså ;D mohih
www.erikbergstrom.se

2005-08-17 23:59
roedskalle P16

jag är varken känslig eller arg.

2005-08-19 14:29
roedskalle P16

Är du polare med Åsa Waldau eller?

2005-08-19 15:28
"det är ett flatbankat fittstå imellan vän och KK"

haha aldrig hört linkande,vad pratar du för språk?=)

i princip alla mina tjej-kompisar e sånna som jag av nån andledning inte fått ihop det med..eller tidigare flickvänner.

så om man strular ihop det tycker jag det blir enklare än med nån okänd människa,för då vet man att man inte behöver ta nå smällar efteråt,tex att tjejen tycker man e störd som inte vill bli ihop elr nåe..
...