roedskalle Bara för jag har åsikter, så är jag inte könsmogen! Nej jag vet
Fucks your life up crew Tjabo!
TonyO OK, han är kär i dig. Misery_chick Jag håller delvis med dig, men sex ändrar faan på saker och ting ganska lätt. Och jag skulle nog inte avfärda det som "vad som helst som är chill bara man vill" typ...trots att det rimmar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå på era polare det blir alltid svin bra word!
shupp shupp! pilliwillie!
Erkan P20 ja visst kan det det, men jag tycker fortfarande att det är upp till var och en att ta den risken.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
"Det är ni som inte är mogna i huvudtaget, som sätter på sina flickvänner!!" det bästa jag hört på hela dagen
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
J-vligt omoget (och klantigt) att plocka skäggbiff ur vänskapskretsen!
Gewan J-vligt omoget (och klantigt) att plocka skäggbiff ur vänskapskretsen! om nu en vill plocka skäggbiff, och en vill plocka påle, varför ska dom inte få hjälpa varandra? ekvationen går ju jämnt ut?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Skaffa alltid kompisar genom att ha sex med dom och sedan bli deras kompisar da har man redan den delen uvklarad. Om man ska vara lite serios sa ar det kanske inte sa bra att ha sex med kompisar da det latt blir konstigt varfor ar nog for kanslor forandras. Man alskar redan varandra som kompisar och har man sex kan nog kanslorna bli lite annorlunda. Har sjalv varit nara nagra ganger pa fyllan och i vissa andra situationer. Men dragit mig ur, varfor vet jag inte...
-=Lek med livet så leker livet=-
sex har man ofta utan att tänka på konsikvensen... ett tips, sluta med sex och börja virka ... varför? jo : 1. du kan virka när du vill 2. du kan njuta av den slutliga produkten mycket längre 3. du slipper dom jobbiga kännslorna
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Hangaround
2005-08-21 13:25
Tänkte inte på att det inte är särskilt riskfritt att posta om sånt här på whoa. Nyss ringde en tjejkompis och undrade vem fan jag hade haft sex med! Så kan det gå :)
http://matildaberggrens.blogg.se
iques "plus att tjejer fan aldrig kan hålla käften (någon nämnde Venus...) så om man bara vill slå till och låtsas som ingenting går det inte... inte alls för ingen annan som fått reda på det(för det kommer de att få) kommer att se det som ingenting... " nu hänger jag inte med? menar du att ingen annan kommer se det som ingenting, eller att alla kommer göra det?
misery : han menar nog att man inte kan se det som ingenting. för att alla kommer veta det. för att tjejer inte kan hålla tyst.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
luthgr3n P1 men, vad har det med saken att göra? att alla vet det menar jag, vad spelar det för roll?
Misery: Det vet jag inte. har inte läst hela tråden, läste bara det du skrev i ditt förra inlägg. Jag håller inte med vad han skrev. försökte bara förklara vad han menade. Men... hmm.. Om alla i kompiskretsen visste att "lisa" och "olle" hade haft sex, men ingen yttrade sig om det skulle nog läget mellan alla bli ganska stelt. vad jag tror, är morgontrött än så jag kan vara ute och cykla. :)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
luthgr3n P1 mjo, sen så kan man ju undra vad det är för kompisar man har om de gör en stor sak av något sånt.
Misery: Jo, men nu ska vi inte hamna för off-topic.
luthgr3n P1 hm, är sex med vänner och dess följder off-topic i en tråd om sex med vännner och dess följder?
Misery: nej, men som jag såg det kunde det ha urartat till en tråd om "vilka kompisar man är om man gör en stor grej av det". följder av sex med vänner är ju självklart inte off-topic.
Eller kanske inte en tråd om just det. snarare en diskussion.
iques P18 jag har gjort en "dum grej med en kompis" , men var öppen med det så jag bahövde aldrig förklara mig i efterhand, det var för sisådär fem år sen, och ibland blir man ju lite retad, men det tycker jag är helt ok, jag och kompisen jag gjorde det med retar varandra om det ibland också, det är liksom ingen stor grej, bara en dum grej vi kan skämta om. när jag tyckte att polare som gör en stor grej av det är underliga, så menade jag polare som tar det på blosigt allvar och inte kan ta det med humor, det tycker jag skulle vara underligt.
90 procent av alla mina tjejbekanta har jag strulat med eller knullat med. Fast då har man oftast börjat med att strula sen gått vidare på den biten. Typ "ska du med på fest, du sover hos mig" sen blir det på den vägen. Dock rekommenderar jag inte att vara kompisar en längre tid och sedan knulla och låtsas som inget har hänt. Det går liksom inte, i så fall ska man bli tillsammans eller något.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ P19 "Dock rekommenderar jag inte att vara kompisar en längre tid och sedan knulla och låtsas som inget har hänt. Det går liksom inte, i så fall ska man bli tillsammans eller något." att vara kompisar en längre tid, ha sex, garva år det, och fortsätta vara vänner precis som innan kan funka, det funkade för mig.
misery_chick var det inte du som hoppade på mej förut för att jag tyckte att man kunde ha sex utan att ha känslor för personen ifråga? du sa att du bara hade sex med nån du älskade. har för mej det iaf, om inte så förlåt :/ du påpekade att jag hade en snevriden syn på sex och nu har du detsamma :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Misery_chick Visst kan det funka, men det är inget jag rekommenderar. jag vet folk som har gjort det och då har vår vänskapskrets varit i farozonen! vilket jag inte gillade. så länge både vet vad som händer efter sexet så är det lugnt!
Startade just en tråd om det, men det är väl ganska passande här med...
Relationsanarki
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
shunare P22 what? det tvivlar jag på, jag tycker alla ska ha sex med precis vilka de vill, sålänge båda är med på det.
krajj P16 vad pratar du om?
broed__ P19 ja visst kan det gå åt skogen, jag säger bara att det också _kan_ funka
roedskalle P16 ord !
Credit crunch crunch baby
Misery_chick ja man kan även ha ett förhållande med sin mamma eller pappa, det skulle med kunna funka i praktiken men det är fel, fel,fel. okej, jävligt dåligt exempel. ville bara vissa vart jag stod. Sex klarar man sig utan och det finnas massor av andra idioter som ställer upp på sex.
feenposhleen, om nu en vill plocka skäggbiff, och en vill plocka påle, varför ska dom inte få hjälpa varandra? ekvationen går ju jämnt ut? Må vara, men det hela slutar oftast i vilket fall som helst med lidande och avslutad/försämrad vänskap. Har sett fall där flicka & pojke vill bragga på om hur snyggt de klarar av att "skojknulla" , sedan ser man med tiden hur svackan kommer smygande.. Kanske inte regel, men inga regler utan undantag? G.
broed__ P19 kanske bara är för att jag är dödligt trött, men jag tror jag missar din poäng nu.
nope aldrig. vänner varken strular eller har man sex med enligt mig. vill man ha sex så skaffar man sig parrner eller ett ragg från krogen. har man sex med varandra så förstör det för mkt...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
meningsfull ...det är det iof inte säkert att det gör.
misery_chick jag har ganska bra minne faktiskt. du sa att du BARA kunde ha sex med någon du älskade, att det inte gav dej nånting annars. och du ifrågasatte mina tankar om att få knulla fritt :) men men...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Misery_chick Det jag menar är att det inte är värt att ta chansen eftersom sex ofta förändrar relationer, en person får mer känslor än den andra. Är man vänner ska man hålla det där. Fast var och en gör vad de vill.
shunare P22 nja, nog för att jag aldrig funnit känslolöst sex givande överhuvudtaget, men jag har aldrig tyckt att det är något fel att fungera på andra sätt, är du säker på att jag inte bara sa hur jag personligen funkar? broed__ P19 ja då är jag med dig ^_^
Misery_chick härligt att du är med, borde dock lära mig formulera mig direkt så slipper jag slösa på mina arma fingrars kraft. have a good day!
jag hade sex med en kompis en gång, gick väl från kompis till knullkompis. sen skaffa vi båda andra, relationen förföll men nu är det typ lika bra igen som det var innan sexet
12.
Fucking a friend is fucking a friendship sägs det på utrikiska
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
det går iaf att kyssa en bra kompis o go back to normal enligt min erfarenhet. men sex vet jag inte. inte varit i den sitsen? tråkigt att sexet blev så stelt då..
Femme fatale
jag tror dock att de visst går att gå tillbaka. iaf om ni som förutsättning har en fin relation rätt allmänt o tycke rom varandra så bör de ju inte böka sig. men om någon får mer känslor än den andre o så kan va jobbiga grejor. jag är iaf sådan som viftar bort sånt där tills jag fått klartecken från den andra. då börjar jag tillåta mig fundera o riskera.. :P
Femme fatale
TonyO precis, man måste ju kunna skämta om sånt ^_^
pallar inte läsa vad alla skrivit, men som jag ser det, så är det jävligt korkat... visst, det kan funka hur bra som helst...men det kan även gå åt helvete med vänskapen...och jag är i alla fall inte beredd att riskera något sådant med mina vänner... faktum är att två av mina bästa vänner på fyllan lyckades med konstycket att stänga av sina hjärnor och idka sexuellt umgänge...vilket alla för övrigt visste dagen efter, då dom hade den goda smaken att göra det på en hemma fest i ett tomt rum... detta har inte bara gjort deras relation komplicerad, utan även förstört mitt liv något ofantligt, då jag måste välja om jag vill träffa den ena, eller den andra, då de inte vill vistas på samma ställe... en situation jag inte uppskattar alls.
I try to stay uplifted so that bullshit can pass me
Misery_chick nej men några vänner till mig har haft det och de har förstörts så ja tänker inte ens testa... finns säkert folk det fungerar för, men ikke för mig.!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Hangaround
2005-09-13 18:12
rapport: inget är konstigt mellan mig och ovannämnd kille. allt är faktiskt som vanligt, och när jag tänker på det så skrattar jag för det var så jävla absurt.
http://matildaberggrens.blogg.se
Dalit F18 "och när jag tänker på det så skrattar jag för det var så jävla absurt. " ...det där känner jag igen ^_^
Jag har haft en joobig sexuellspänning mellan mig och en kompis ett bra tag nu och vi har inte alls samma kontakt eller lika kul tillsammans längre, jag tror att i mitt fall så är sex de ända som kan ta våran vänskap till nästa steg. Någon som råkat ut för något liknande?
Wherever there is a fight against the blood and hatred in the air, look for me man I'll be there!
Jag lovar,Det är värre med kompisens storasyster/Lillasyster..
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta