I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ingen kommer nånsin älska mig.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-09-15 14:13
allt blir vad man gör det till
man måste bara ha tålamod
och aldrig någonsin ge upp
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2005-09-25 21:05
så länge du har den synen på dig själv så tillåter du inte andra att få se den underbara sidan av dig.

Slappna av.
Om du nu skulle vara så ful och vidrig varför då göra en sån stor grej va det hela. det blir ju knappast bättre utan tvärt om.

Hellre ful, vidrig och glad än ful, vidrig och ledsen.
Eller?

Lycka till med kärleken! Både till dig själv och blivande frugan =)
Som dröm var den vacker att få
Producent

2005-10-09 11:48
moribund du kan få ostbågschansen på mig, gnällpelle :*
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2005-10-12 02:07
omg whats your problem, det är garanterat folk som har det värre än dig.
Var glad bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-12 10:04
Sluta aldrig önska..
Sluta aldrig be..

Lyckan kommer och lyckan går..

Jag vet att du kommer bli älskad ..
Men sånt där kan ta lång tid.. Men jag lovar du är älskad redan nu..
Dina föräldrar skapade dej nog för att du skulle bli älskad och inget annat..
Annars hadde din mor gjort abort..
Vissta tycket att bli älskad av sina föräldrar inte räcker men de är en bra början..
Men jag vet inte hur gammal du är heller så det är ju svårt att säga nu hur det kommer bli..
Men ta dagen som den kommer..
Andas och tänk..
Gråt när det behövs för det känns bättre efteråt..

Du får skriva privat till mig om du känner för det..
För det du skrtiver (Om du skriver) Så kommer jag hålla det för mig sjölv och försöka ta dina frågor på allvar och svara så bra som möjligt och försöka ge dig goda råd...

Lycka Till!
Varför leva när man endå ska dö?
Varför dö när man kan leva?
Spara dina tankar för det är ett svårt dilemma!

2005-10-12 20:05
Jag e likadan,återkom med lösning till mig när du hittat en tack! saken är att du ser dig inte som andra ser dig,så mycket har jag fattat hittills!Brukar ofta snacka om sånt här med en av mina bästa polare som är tjej(själv är jag kille) och såvitt jag förstått på henne tycker all om mig,det är mer som om att jag inte tycker om mig själv!Har tyvärr ingen magisk lösning till dig,måste själv hitta en först.
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.

2005-10-13 10:20
ta det som en man.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2005-10-13 11:45
melanieärdemented P60

Och hur tar en man det?
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2005-10-13 13:10
kast: Men du vet väl att riktiga Män inte har känslor? Och har dom det så gömmer man dom och tar ut känslorna i krig.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Graffare

2005-10-13 13:20
one way in one way out,skjut dig själv
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2005-10-17 23:54
lägg ut en bild på dig och låt alla whoagörls säga hur fräsh du är! ;D

2005-11-08 17:30
om någon nu bryr sig kan jag meddela att jag mår en del bättre nu.. ingenting har väl egentligen förändrats, men jag vågar vara lite mer människa nuförtiden. har kommit otroligt mycket närmre de kompisar jag har och känner mig nästan som deras jämlike. har även upptäckt att nya människor faktiskt oftast inte spontanhatar mig vid första anblick. det är bra. inte för att jag har något att tillföra, men de verkar trivas med mig ändå. hmm!

tack för alla svar, whoa! det hjälper mer än ni anar..
arf arf

2005-11-08 18:09
stay strong mannen..

Gytt att det är påväg uppåt!

2005-11-08 20:21
ta dej ett järn så skaru se att allt blir bra igen.brukar jag göra.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED