I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Barndoms kamerat tog livet av sig..

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-08-23 23:44

Barndoms kamerat tog livet av sig..

Känns helt sjukt.. Fått reda på att min barndoms kamerat jag lekte med från dagis långt upp på grundskolan tagit livet av sig, helt chockad... Fattar inte hur någon kan må så dåligt att man tar livet av sig.. Eller att jag på något sätt inte kunde lista ut det själv eftersom jag visste att hockey var hans liv och när han fick sluta med det p.g.a ryggproblem mådde han dåligt samt några andra saker som måste gjort ont..

Mår verkligen skitdåligt nu... Vill inte tro det är sant och mitt tips till alla är att verkligen kolla till hur era polare egentligen mår!
En dag kan det vara försent...

Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2005-08-23 23:57
yes, inom loppet av 3 år har 3 personer runt om mig begått självmord... läskigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-24 08:33
Reeferman P21 snacka med honom fort.

min morsa och hennes sambo bråkade en dag. han åkte iväg i sin bil och kom inte tillbaks. det var ett tag sen... men självmord är läskigt.
man ställer sig frågan..vad är ett liv?
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-08-24 08:40
Beklagar sorgen..
Har själv en barndomskompis jag ej träffat på massvis med år, försökt få tag i honom/hans familj men ej lyckats, är orolig att något kan ha skett.
Det är inte lätt när det är svårt..

2005-08-24 10:24
Bono

jag beklagar din sorg. jag upplevde nått liknande för ett par veckor sen, min barndomspolare tog en överdos. han va riktigt illa däran, jag visste det och hade sagt det till honom flera gånger... han lyssnade inte men man kanske borde varit hårdare. det går inte att klandra sig själv, även om det är lätthänt.

Må båda (min och din polare) vila i frid.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-08-24 13:09
"Everybody look at the bad guy"
Steve Rifkind must of been sniffing!

2005-08-24 14:18
Förstår varför du inte har några "kontakter" iaf El_presidente XD

2005-08-24 14:23
vissa människor är känslokalla och elaka. det är ofta ingenting som dom kan rå för. man måste lära sig att förlåta
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk

2005-08-24 16:29
Att en männsika tar livet av sig är vanligt..jag förstår att det är en saknad med ha i baktanke att det var ändå killens/tjejens sista önskan!Just då var det det ända killen/tjejen ville och kände var rätt.be för att dom har det bättre nu helt enkelt.
Beklagar förlusten.

El_Presidente
Jag vet inte om du är det på riktigt men du utger dig för att vara en riktig pussy ..att trampa på någon som är så ledsen att han till och med tycker att det rä värt att skapa en länk om det på whoa och någon har dött att vara så feg att trampa på någon då det är fegt..om du nu tycker att han är en clown håll det för det själv eller ta det vid ett bättre tillfälle ..TÖNT!

too hot fi dem<br>

2005-08-26 15:22
jävla Gud.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED