Mizz_lovely F22 lär dig att tolka vad jag säger. att mina inlägg kommer åtskilda gör inte att jag menar något helt annat. om du läser allt jag skrivit hittills till dig så ser du nog rätt snabbt att jag inte skriver att otrohet är kul och inte det minsta jobbigt, bara att jag inte tycker att det är 'det värsta'. och f.ö. uppskattar jag inte alls dina förhastade slutsatser. t.ex. "Och att du fortfarande(!) fastnat på det där med mitt ordval ("D värsta") bevisar bara hur dum du är" varför det? kan du inte stå för vad du skriver utan att gå till personangrepp? tråkigt isf. väldigt tråkig attityd. "bevisar bara hur dum du är, eftersom som jag redan förklarat för dig ett antal gånger" du har inte förklarat det jag frågat om. eller: "För övrigt var det du som började babbla om att folkmord osv är värre... (Din oerhörda intelligens bara flödade där, verkligen)" när jag tog tillbaka folkmord eftersom du uppenbarligen pratade om förhållanden. varför kasta bajs på det isf? och inte på att misshandel eller att våldtäkt skulle vara värre? konstigt val och ordvrängeri från din sida. " Märker att du är en sån person som har svårt att acceptera folks åsikter" nejdå. inte om de förklarar dem för mig istället för att börja kalla mig dryg och liknande osäkra påhopp. på vilket sätt är det trångsynt att försöka förstå vad folk menar?tycker snarare att det är tvartom, att folk som svarar saker i stil med "du e ju dum i hövve!!" som är trångsynta. men det är ju bara jag, förstås.... "Så var snäll och försök gå vidare nu, utan att gråta blod över mitt ordval." ännu ett tecken på att du står i försvarspose för någonting jag enbart frågat. varför så aggresiv? jag är varken upprörd eller gråter blod över dina åsikter. jag önskar enbart en vettig förklaring så att jag förstår hur du tänker. fortsatt diskussion tar jag gärna i gb eftersom vi verkar sabba tråden. killen ville ha råd, inte tjafs. hittills har jag inte sett dig ge ett enda tips till killen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl "nu drar du konstiga slutsatser här. jag älskar min partner och har hamnat i den situationen många gånger eftersom kärlek och sex inte är samma sak. de är inte ens i närheten av varandra." EHH? Jag tycker synd om din pojkvän. Jag skulle aldrig inleda ett förhållande med någon som har en sån här lösaktig bild av ett förhållande..
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
enike_embhäli P21 Jag tycker synd om din pojkvän. gör inte det. han mår inte dåligt. vårt förhållande är mycket starkt och välmående. Jag skulle aldrig inleda ett förhållande med någon som har en sån här lösaktig bild av ett förhållande.. tur att det inte är dig jag är ihop med då. hade jag haft en lösaktig syn på förhållanden så hade jag trott mig bli kär i andra konstant och säga att jag älskade varenda kotte jag haft sex med, vilket jag verkligen inte gör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meningsfull om man inte klarar av att vara trogen ska man inte ha flickvän, svårare än så är det inte.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
junkgirl jag förstår inte.... som Rainmaker tidigare sa, så borde väl ett förhållande bygga på kärlek o tillit? Och om man då måste hoppa i säng med andra, så kan det väl knappast vara ett givande förhållande? Och otrohet är något av det vidrigaste man kan göra mot någon man är tillsammans med... Det antar jag att de flesta tycker.. De som inte delar den uppfattningen är folk som gillar att ljuga och såra andra männsikor. Skulle den jag var tillsammans med vara otrogen, skulle hon inte vara mer värd än en fästing i mina ögon.
enike_embhäli P21 mitt och min sambos förhållande bygger på kärlek, tillit och ärlighet. vi har ett givande förhållande eftersom båda två mår bra och älskar varandra. och jag måste inte hoppa i säng med andra. men när det händer så är det inte hela världen eftersom vårt förhållande är starkare än att det går sönder över en sak som inte ens har med själva förhållandet att göra. alla förhållanden fungerar inte på samma sätt. vissa är monogama, andra är det inte. Och otrohet är något av det vidrigaste man kan göra mot någon man är tillsammans med... det där håller jag verkligen inte med om. se tidigare diskussion längre upp i tråden. De som inte delar den uppfattningen är folk som gillar att ljuga och såra andra männsikor. nejdå. vi har bara en lite mer verklighetsbaserad syn på vad för skit folk kan råka ut för i ett förhållande. och att det mesta går att lösa om man älskar varandra. i synnerhet något så obetydligt som otrohet. Skulle den jag var tillsammans med vara otrogen, skulle hon inte vara mer värd än en fästing i mina ögon. det är hur du fungerar. alla är inte som du. vilket jag är mycket tacksam för.
måste även tillägga: jag och min sambo firar 5 år om 25 dagar.
junkgirl En fråga bara, utan sarkasm vill jag påpeka.. Skulle du kunna se dig som dominant i förhållandet? Ditt då givetvis. Är du 100% på att han känner likadant inför t.ex otrohet? Jag menar han kan ju vara osäker på sig själv och "hänga kvar" vid dig om du förstår.. dåligt ordval kanske men jag tror du förstår.. En sista fråga också: Har det hänt att din kille har legat med andra personer? Blev visst fler än en fråga men jag blev väl intresserad antar jag :)
pop full a beer
Kalibr P19 nej, jag är inte dominant i mitt förhållande. vi kommunicerar en massa istället. jag litar på att han hade sagt ifrån om något gjorde honom ledsen. samma regler som gäller för mig gäller för honom, men han är monogam.
junkgirl. Men han är bara inte tillräckligt intresserad av att ha sex med en massa andra brudar? Håller du det utanför umgängeskrestarna förresten? Förlåt att jag frågar så mycket om ditt förhållande men jag har bara svårt att greppa att han kan ta det.. Det finns liksom inte i min värld så det fashinerar mig faktiskt :)
pop full a beer
Kalibr P19 det är lugnt att du frågar. allt för upplysningen. ^_^ han har ingen lust att ha sex med någon annan. han har mig och det räcker för honom. både sexuellt och känslomässigt. vi har inte samma umgängeskrets, så ja, jag håller det utanför hans umgängeskrets.
"och att det mesta går att lösa om man älskar varandra. i synnerhet något så obetydligt som otrohet." ok?! så där hoppas jag att de flesta INTE tänker.. Och varför måste du ligga med andra? Duger inte din kille?
Jag är så sjuuuukt trött på all denna otrohet....om man älskar någon då är man nöjd med situationen.Om man sätter sig själv i situationer där man kan vara eller är otrogen då är man inte nöjd...då tvekar man på om man valt rätt och då ska man GÖRA SLUT! Dom som ens tänker tanken på nån annan än sin partner älskar inte med hela hjärtat!! Otrohet leder ALDRIG till något bra.Det är ALDRIG rätt!!!!!
www.susei.blogg.se
varit med henne varje dag i 6 månader? fuck man, ta inte illa upp... men har du inget liv eller?
strength
Capone P0 varför skulle han inte ha det? man kan ha ett gemensamt liv, vettu.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag trodde att otrohet var något som gick ut på att man t.ex hade sex med någon annan än sin partner i hemlighet, med avsikt att inte berätta det. Då är det väl inget problem om båda är med på det och ingen blir sårad? Fast heter det otrohet då?
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
detta då...jag har en kärleksaffär med en kille som haft tjej i snart 3 år. wtf? jag vet att jag gjort fel, men det är la ändå hans val? behöver höra lite åsikter änna.
eyecatcher F18 det är ju ditt val att vara delaktig i det, även om det är han som har ansvar för sitt förhållande.
jo men vad är rätt att göra i min situation? jag har nämligen känslor för denna killen. jag borde ju avsluta det hela, men jag kan inte. vill inte.
junkgirl haha okej :) Men allt utöver övrigt sex är som vanligt? Det låter ju som vilket annat förhållande som helst isf. Bara lite mer frigjort kanske.
pop full a beer
junkgirl Missa inte "Outsiders" på kanal 5, måndag kl 20.00. Kan nog va något för dig!
ja precis.
om det första hon gör att att erkänna det så tycker jag att du skulle kunna förlåta henne..
Yours_Truly P17 jo. Mizz_lovely F22 huh? om du konstruerar om det där till en korrekt mening så kanske jag förstår vad du försökte säga nu? Kalibr P19 jovisst. men sen är det ju också så att det är rätt sällan som jag har sex med andra. enike_embhäli P21 det är nog snarare "ni" som behöver lära er mer om polyamori. jag vet ju redan massa om det där.
Chris som sagt... jag vet redan. kolla själva. ni kanske -gasp- lär er nåt. och nej, jag skulle inte ställa upp i tv med något sånt.