Producent
2006-07-21 23:00
har också tänkt på det! jag heter rosita! det låter som värsta snusknamnet men jag blev en nördig/tuff pojkflicka istället. säkert för att jag heter ett y-namn (lorry från lorrain) i mellannamn! fast som sagt det där med therese stämmer riktigt jävla bra. samma det där med y-namn. alla kenny/johnny etc jag känner till, har damp! min blivande unge skall heta roxy efter roxanne shante hihi! fast jag skall ha minst 6 så jag har inte tänkt ut alla namn ännu! hon kommer säkert bli lika tuff som mami :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2006-07-22 10:16
Hej jag heter john.. hur är jag? :O
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2006-07-22 13:53
asb lugn är jag allt.. Men det andra kan du stryka :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Det är fan sant att alla som heter Therese är otrevliga.
"hur som helst så har alla "Therese" (oavsett stavning) jag träffat varit skitjobbiga ." "De flesta som heter Linda är iaf snygga som fan ." Det stämmer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jeanette (stavning) är fula christin/kristin är dumma i huvvet/ alltid på dåligt humör joakim (bakåtdragna, säger inte mkt)
Jag har alltid tyckt illa om mitt namn, "Jonatan", tycker det låter fjöntigt... När jag var liten gjorde det mig osäker, är rätt så osäker på migsjälv än idag.. Sen så var det visserligen andra faktorer som spelade in för att göra mig osäker men...=)
<3
freddeC. fan vad sant, alla jocke jag träffat har varit som du skriver. btw någon som vet hur folk som heter oskar brukar vara??
oskar.. lite överantusiastiska? ( ursäkta stavning, lärda mig inget mina 3 sista år) xD
undergrundilund men då är det ju inte namnet det hänger på.. Du svarar väl mer på frågan. tror du att dina föräldrar påverkar hur du blir som person, och det är väl rätt självklart
Men om man har ett Judiskt namn fastän man inte är Jude? eller ett amerikanskt namn fastän man inte är amerikan? påverkar det en på något sätt då?
du har en grej på gång där asså. namnen påverkar oss på något sätt iaf, helt klart.
Skön tråd, gillade Lars-Åke tanken av undergrundilund . Jag heter Sargon . Det var ett namn jag inte gillade som barn i Sverige, men nu har jag inga problem med det. Vad säger namnet om min personlighet?
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
vad beror det på en person omedvetet och ofta, kallar mig något annat än vad jag heter, trots att den faktiskt kan mitt namn? vad beror det på om flera oberoende personer säger samma "namnfel", trots att de inte ens känner varandra? passar jag bättre som namnet de säger av misstag, eller förknippar de mig med någon de känner, som råkar heta det specifika namnet, av en slump? eller har mina föräldrars sätt att vara och min uppväxt gjort att jag skulle passa bättre med det andra namnet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ferm: Oskar är ett väldigt blandat namn. jag har träffat "oskar´ar" som är bakåtdragna, stöddiga/skryter och en som var mörkhyad!
Har du ett jävligt vanligt namn så finns det två vägar att gå - into the world of normals eller så skaffar du ett alias som är helt unikt. Jag vet vem jag helst hänger med. Det är fan sant att det säger mycket om en människa. Jag har aldrig identifierat mig med mitt namn. Jessica... va fan är det? Konstigt nog har jag aldrig gett mig på ett riktigt coolt smeknamn heller, är för feg. En polare som heter Karin döpte om sig till Peppis (inte formellt men officiellt så att säga).
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina: menar du att alla som har smeknamn eller som itne tycker om sina namn särskillt mycket bbyter till andra namn för att indentifiera sig själva med hur dem upplevs som personer.? en fråga; jag heter (kallas) cissi, vad betyder det namnet?
Athnagzo P17 Men visst har man märkt av vissa saker. De flesta Kristoffer jag träffat har haft alkisföräldrar =P Alla Johan är typiska torra svenskar som har kass humor. Alla Thomas är mobbade fjantar som vill gifta sig med sina datorer. Fyfan vad det stämmer :O
För att det är ute med forumsignaturer.
alla "sara" som jag känner tycker om alkohol. Heter själv fredrik och har ALLTID kommit bra överens med alla andra som heter fredrik
låter inte Julia som värsta snälla skötsamma lilla flickan? xD hahh
AayFukYuuuu :@
PANDHORA MIN PAPPA HETER TORGNY FFS!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Namn som slutar med ett Y är galet folk.. ( inte mitt nick då för det har ju inget med saken o göra :D ) ja menar.. Lenny, Tommy, Timmy, Jimmy, Jonny, Ronny, Sony, Tony lägg till namn om ni vill, grabbarna är inte mjuka i alla fall...
/ Då Narkolepsin inte kunde ta mig /
såg ett till där uppe.. Kenny, ingen man latjar med vad jag tror iaf!
/ Då Narkolepsin inte kunde ta mig /
LanzY: håller med dej helt! riktiga badass är dom....kenny från mitt område sitter just nu på ungdomms anstalt eller vad det heter
Haters gon' hate...
-ALI- P18 - Alexander... Lite nörd, erkänn du är fett uppdaterad på allt innom nånting... :) Jag heter Tom... det är ganska oseriöst namn, heter man Tom så skämtar man mkt. gärna dåliga skämt, eller?
"life's a garden, dig it."
Linus - mitt namn, har en liten släng att vara lite disträ och en smula dryg men med mycket kärlek för dom som förkänar det.
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Mitt förnamn:
Förnamn Mitt efternamn:
Efternamn Dock skiljer sig stavningen men det är därifrån mitt namn kommer.
Hur det har påverkat mig? Ingen aning alls men jag skulle säkert kunna hitta mycket gemensamt med han jag har fått förnamnet ifrån.
Länkarna sket sig som vanligt men sök upp Kaveh och Zulfiqar på www.wikipedia.org
det fanns nån undersökning eller nått där de bevisades att folk med namn som slutar på Y te.x ronny, sonny och conny är mer eller mindre kriminella eller liknande.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Det är väll mer TANKARNA kring namnen som spelar roll inte namnen i sig. (den här tråden är tex ett bevis för det)