I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vad är sant?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2005-09-08 01:12
Tex du ska ut från en affär och har bråttom. Den är givetvis fylld med pensionärer som inte flyttar sig med speciellt snabba reaktioner. Pågrund av din omoral springer du istället ut och knuffar bort alla pensinoärer i din väg. Snabbast sättet. Du kan också tex ta pengarna från kaffekassan på jobbet och på så sett få din ekonomi att gå runt enklare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Miaz
2005-09-08 01:14
Pågrund av din omoral springer du istället ut och knuffar bort alla pensinoärer i din väg
sen kanske man inte springer omkull pensionärer, då den senaste personen som gjorde det satt fängslad i 6månader?
Borttagen
2005-09-08 01:17
bah finns många fall där de inte skulle ha en chans att få dig så mkt som misstänkt.. tror nog du fattar principen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Miaz
2005-09-08 01:19
sjävlklart.
har aldrig egentligen förvarat det hela, ville bara kolla vad som kom ut.
en nihilistisk värld skulle kunna te sig exakt hursomhellst.
troligen skulle vi som människor känna oss friare,
då moral är det största hotet mot mänsklig frihet.
Borttagen
2005-09-08 01:21
Fast nu tänker vi oss en värld som fungerar med stater osv bara att folk är nihilistiska. Det skulle ju ändrats ganska snabbt så det blev nån form av anarki.
Miaz
2005-09-08 01:22
helt självklart.
men jag uppskattar inte samhällsstrukturen vi lever i heller.
skulle gärna se oss i stenåldern igen.
johanman
2005-09-08 01:22
nmhbm
hm.. är inte riktigt säker på om detta stämmer, men iaf så fick jag för mej att energi visst kan skapas, men inte förstöras, är det inte så? Rätta mej om jag har fel
Du har fel (:
Energi kan i ett slutet system varken skapas eller förstöras. Termodynamikens första lag.
mensvärk är livets krydda.
Borttagen
2005-09-08 01:25
Miaz
Böh du hade klagat på att whoa inte fanns efter nån dag =P äh vafan det är ju inte ett optimerat system. Man skulle lite skämtsamt kunna likna livet i systemet med analsex. I början går det trögt men efter lite ansträngning passar man snart in.
Miaz
2005-09-08 01:27
I början går det trögt men efter lite ansträngning passar man snart in.
i mallarna ja, och den fria viljan sprudlar
Borttagen
2005-09-08 01:29
Miaz
Jag tror det är dina hormoner. Vänta några år ska du se =P
Miaz
2005-09-08 01:31
ah. joo.
dom ja, glömde dom.
men moral är bland det vidrigaste som finns.
Borttagen
2005-09-08 01:36
Jag gillar inte humanister och messmör.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»