I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

om 150 år lever ingen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-10-23 22:09
Lynguistic P20

Min käre ärkemotståndare. De senaste åren har det varit väldigt mycket orkan och det har escalerat i år. Man vet ju inte med säkerthet vad det beror på men det är ju oroväckande, tycker du inte det?
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Rappare

2005-10-23 22:55
ZoO-Man P18

Hade du tyckt det var så kul om dom sa precis så där för 150 år sen och du aldrig fått leva för att denna planet blivit en enda stor ödemark?
facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-10-23 22:58
Rainmaker (/b

men så är inte fallet
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2005-10-24 18:02
Bono P18
Jamen jag vill se siffror på hur mycket orkanerna har ökat med.. ! =) Folk sitter o skriker hit o diit att det har eskalerat och det aldrig någonsin kommit så mycket orkaner.. och att alfabetet har tagit slut.. OSV.. Men ingen tycks vilja säga hur många det har ökat med..
det tycker jag är det enda intressanta.. Och jag tror att anledningen till att folk inte nämnt det är för att det helt enkelt inte är en sån jätte stor ökning..
Och det kommer ju vara så att vissa år så är det fler orkaner än andra år.. Det är ganska naturligt..

villson P19
därför säger jag dig, tror du att ett under som liv är dömt att förevigt gå under, så som världen lär?
aha du menar så.. Nej jag har en tro.. på någonting.. Men inte fan är det gud.. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-24 18:05
Lynguistic

läste du Gårdagens DN där de tar upp Fallet Holland att läget är kritiskt där?

Rätt intressant när du påpekar att så är inte fallet.
Everything I say is a lie

2005-10-24 18:09
P18 P18
Nej jag läste inte.. länka..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-24 18:39
Fan vad alla skriver och har sig, det är riktigt jobbigt att läsa igenom sånna här hopplöst långa och faktiskt rätt innehållslösa trådar, men nu har jag läst halva och då ska jag fan bidra med något jag med.

Det är kanske möjligt att folk som lever idag kan leva om 150 år också det vet du inget om. Teknologin är på framfarten och du är inget mer än summan av dina upplevelser. Om man överför all information som du har i hjärnan till en annan hårdisk eller dyl så skulle det kunna vara så att ditt medvetande lever vidare i en annan kropp.

Och om vi skulle sten hårt gå in för att förbruka allt nu så skulle vi fortfarande se resultat inom vår livstid, det tar inte 150år för alla bieffekter att komma till.

2005-10-25 19:38
Jag rekommenderar alla varmt att läsa diskussionen om Atlantis som förekommer en bit upp i den här tråden och inte fick den uppmärksamhet den förtjänade.

2005-10-25 20:11
Hur vet du att ingen av oss lever om 150 år? naivt, min käre vän.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-10-25 20:12
dessutom kanske vi älskar våra framtida barn osvoosvosvosovovso
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-10-26 00:01
stick-a-bush P21

du förstår inte vad jag menar märker jag.. varför skulle jag vilja ta självmord när jag skattar mitt liv mer än både ditt och alla andras?
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.