I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min psykolog är ett dumhuvud.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-10-26 23:18
Eksem P22
Det är ju du ett levande bevis på
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-10-26 23:21
broed__ P19

ja vad?

ja, du tror bara sådär m depressioner, eller ja, du tror så om allt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-10-26 23:22
broed

Äh, nu spelade du ju mig rakt i händerna. Bättre kan du.

2005-10-26 23:27
Misery_chick
Allt är inte inbillning, som vår stora filosof sa "tanken är verklig" och det är väl sant.

2005-10-26 23:29
broed__ P19

du lägger fram dina teorier som vore de fakta, varför gör du det?

2005-10-26 23:30
Misery_chick
Det är min uppfattning, alltså min värld, min fakta, det är så jag ser det...du får ha en helt annan uppfattning om du vill.

2005-10-26 23:34
broed__ P19

ok, så du säger inte att det är fakta, utan snarare att du personligen är fullständigt övertygad om att det är det?

2005-10-26 23:40
Misery_chick
Ja, tror du liksom att någon var läsen för att det gick dåligt i skolan för 5000 år sen? det är ju samhället som formar problmen, därav så är det inblilling, grupptryck, det tror jag...jag kan ju omöjligt veta, berätta gärna om din personliga åsikt.

2005-10-26 23:43
broed__ P19

tror du man kan inbilla bort signalsubstanser i hjärnan?

2005-10-26 23:45
...jag tror f.ö. att du skulle tycka det vore rätt intressant att läsa om antipsykologin på 70-talet, bara ett tips.

2005-10-26 23:46
broed.

Läs på, skaffa dig lite livserfarenhet. Träffa människor som
verkligen lider och skulle jubla och vara glada i alla sina dagar
bara dom får samma förutsättningar som du och kom sen tillbaka.

2005-10-27 09:17
Vad intressant, eftersom du vet exakt hur varje människa skall leva och vad som är korrekt, så skall jag rätta mig efter din åsikt, idiot.

nu lägger du ord i munnen på mig. Jag säger bara att för att klara sig i samhället måste man vara lite flexibel, och att kanske bita sig i kragen och skaffa ett jobb är att vara flexibel. >.<
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-10-27 09:25
Ni fattar väl att han vill ha lite ryggdunkningar för att han käftade emot och var så CrAzY mot sin psykolog... Häftigt mannen, verkligen.
Jag önskade att jag var lika ball så jag vågade säga till en psykolog att jag ville "döda en massa av människor".
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::

2005-10-27 09:39
xD haha ja, men det är mest tragiskt att snacka ut om nåt sånt där på whoa -_-
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-10-27 11:06
...oj, jag menade självklart antipsykiatri i mitt förra inlägg.

2005-10-27 15:53
Helt ärligt.. Jag fattar inte hur hon kunde låta dig gå..
friskförklarad och allt.
hahaha

Så synd. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-27 16:58
Broed: Haha, wow, vilken rebell du är.....du är bara så sjukt patetisk man kan bli. Hur hade hu tänkt att få ditt fria jobb som inte förslavar dig då?
Du blev givetvis inte tvingad att gå till en psykolog, du är 19. (Visserligen beter du dig som en 14åring så du kanske är omyndigförklarad, vad vet jag.)
Ändå går du dit i syfte att jävlas och tar upp samtalstid som andra människor hade behövt med den psykologen.
När du kommer över din pubertala trotsålder(och slutar argumentera med ord som "döö" och "tönt") kommer du inse att du nog måste anstränga dig även för att få ett "fritt jobb".
Camp Kwahsi till er tjänst

2005-10-27 17:04
broed__
dessutom ingen är deprimerad det är bara inbillning.

hur förklarar du självmord?

Feghet.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-10-27 17:23
Jag ser fram emot mitt framtida jobb:D såna som du slöar ner vårt samhälle.
En fråga: Vad är du om 10år? Hur tror du att du kommer att leva? Bra eller dåligt? Hur skulle din vardag se ut om du fortsatte som du gör nu?. Berätta.
Psykologer är till för svaga människor som inte kan ta itu med sina egna problem och som behöver hjälp... :D. Min väns farsa e sån som får en massa med pengar pga av bl.a dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-27 18:14
jag ser också fram emot det ^^, ska bli spännande att se vad man blir

2005-10-27 18:20
om det känns bättre så tror jag att jag förstår varför staten tycker du ska gå hos en psykolog
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2005-10-28 02:14
TitoPower

Hahaha. så söt.
Man blir glad av ditt skratt... det är så äkta :)

2005-10-28 02:26
Angående om depression är en inbillning eller inte..

Deprimerade människor ser verkligheten och hur systemet är uppbyggd. Deprimerade personer är medvetna om att de inte passa i systemet och att allt är skit. Allt är fejk och allt är inbillning.. Så: Depression är egentligen det verkliga..

Deremot är "odeprimerade" och "lyckliga" människor en inbillning.
De ler och njuter, anpassar sig och lever, gör vad de ska och hoppas på det bästa så länge som möjligt.
Det är enklare att leva så.. det är mycket mer glatt att leva så..

Så varför se verkligheten när den gör ont?
Varför inte leva i en sagolik fantasi-värld där du inbillar dig lycka istället?
Så tycker jag..

Kan de inte vara så broed__ ?
Eller vad tror Misery_chick ?

2005-10-28 07:26
TitoPower = broed__ ??

känns som någon är desperat!?

◙...◙

2005-10-28 09:36
det känns som att broed är ute efter sån status med :)

2005-10-28 11:18
Arå.

2005-10-28 12:23
TitoPower

Det behövs inte tänkas så mycket för att fatta, kommer in och skrattar bara åt mothugg mot broed_ och nyligen användare.. rätt uppenbart. Om inte så känner du som boerd och kan relatera till honom och ställer dig på hans sida.. beklagar i vilket fall.

Offline TitoPower

Tror aldrig jag har skrattat mer åt ett inlägg hahahahaha

"min mamma slår mig och min lillebror våldtar mig"

HAHAHAHAHHAHA ATT HON GICK PÅ DE

men fan va jobbig du var mot henne. för tänk om du på allvar var så knäpp och hon skulle garva o då skulle hon kunna få sparken för att hon skrattar åt en patient?

hahahaha ännu ett gapskratt

broed- smartass det är hennes jobb att hålla god min och ta dig på alvar även om du säger att du fantiserar om att vålta älvor och slicka en giraffitta. så e de bara

HAHAHAHAHAHAHA JA PALLAR INTE MEER HAHAHAHA
◙...◙

2005-10-28 13:13
grekiz P20
Ingen aning om vem killen är.

2005-10-28 16:27
-_- visst..

2005-10-28 18:28
paranoida mammaknullande fitthorungskuksugande tandlösa socialfallsavfallsgodägande sprutluder - wow vad tuff du är, en en-i-mängden-förolämpning O.o

2005-10-28 19:29
_Mackan_Breaker_ P18
Jag är helt ärlig, känner ingen här.

2005-10-28 19:53
Sawen F20

jag tror inte på det där, men om du tror det så säger jag samma sak till dig som till broed__, läs på om antipsykiatrin, du lär finna det intressant.

2005-10-28 19:59
Misery_chick

Ja. jag kanske borde läsa de faktiskt.. sånt intresserar mig.
Men vad tror du om depression och sånt då?
Det var det som var min fråga.. för efter vad jag har läst av dig i olika trådar här på whoa så är du numera en av mina favoriter..
Du är väldigt smart.. så jag ville bara höra sin åsikt.

2005-10-28 20:02
TitoPower

Haha.
Nej tyvärr är jag inte din granne. :P

Men ditt skratt här på whoa (i textformat) lätt så gulligt..
väldigt energifyllt och äkta :).

hahaha
lätt de dumt?

2005-10-28 20:11
Sawen F20
Du tittade på hans bilder och blev kåt, lika bra att jag säger det. Titopower hon raggade på dig, akta.

2005-10-28 20:13
Sawen F20

vad jag tror om vad?
vad som orsakar depressioner?

2005-10-28 20:13
broed__ P19

Hahahahaha. Just därför älskar jag dig.. du är bara SÅ söt

2005-10-28 20:14
Sawen F20
skulle du ragga på mig om jag la upp bilder ? :(((

2005-10-28 20:15
broed__ P19

*raggar*
De behöver du inga bilder för.. ;)
Akta :P.

2005-10-28 20:17
Sawen F20
Mission complete på Internet, få ragg utan att lägga upp bilder :))))))

nu skall jag återgå till mitt tragiska liv, heå.

2005-10-28 20:17
broed__ P19

Hahahahaha.
Gulligt :)

2005-10-28 21:54
vad gulligt =) nåt på G här kanske? ^^,

2005-10-29 08:59
Misery_chick

Hmm.. frågan kanske blir alldeles för stor.
Det finns ju tusen anledning till depression.. så...
Nja.. det va nog ingenting..
Det framgår ganska tydligt att du tycker depression är en psykiskt sjukdom som man ska ta på allvar.. och jag håller med dig...

(om jag nu har förstått dig rätt)

2005-10-29 11:50
TitoPower

jag vinner inte på att skratta åt mig själv, jag skrattade mest åt vad Amar sa ditt jävla nöt så nej det är inte uppenbart så håll käften din paranoida mammaknullande fitthorungskuksugande tandlösa socialfallsavfallsgodägande sprutluder

som sagt ironi

Du mena att allt var ironi? så du skratta åt dig själv!?

Du verkar ha hemskt mycket otur när du skriver ;D

Nästa gång du ska försöka dissa någon, gör det lite smartare så gör du inte bort dig..

/Im out
◙...◙

2005-10-29 12:13
Psykologi är ett jävla skämt.
Living is easy, with eyes closed.

2005-10-29 12:26
Humor på samma nivå som av ett dagisbarn. Välkommen till verkligheten. Kolla innebördet på ordet och först då kanske du förstår vad jag menar.

C-rystal är ett billigt, dåligt skämt. Korkad jävla människa också.
Living is easy, with eyes closed.

2005-10-29 20:06
Sawen F20

haha, jo, det skulle bli ett förjävla långt svar ^_^

men jo, jag tycker att depressioner ska tas på allvar, absolut.

2005-10-31 15:43
broed__ P19

Det är ingen mening med att gå till en psykolog om man inte själv tar det på allvar, om du går dit med den personliga övertygelsen om att du är fullt frisk och normal så visst, säg hur allt är då utan att skruva det bara för att det är så jävla häftigt att skriva om det på något sketet forum efteråt, så hade du säkert sluppit det tidigare.

Bara för att just DU inte har behovet av hjälp så ger det dig knappast rätten att kalla deprimerade människor för tönt (men jag vet hur du menar, vissa är deprimerade, vissa är bara dramaqueens, och kings också för den delen).

Angående din psykolog är hon nog duktigare än du tror, och ser antagligen att ditt problem inte är att du är störd utan att ditt problem är att du borde ta och VÄXA UPP NÅGON GÅNG
"Du är en död sill"

2005-11-01 03:03
Mofajja P21
Folk som berättar om sina problem för mig, får helt enkelt skylla sig själva, jag bryr mig inte och jag kommer aldrig göra det heller.

Jag är "vuxen" i samhällets ögon, jag har ett jobb, går i skolan, kommer plugga ännu mer nästa år, men jag tänker fortsätta att klaga tills den dagen jag dör.

så du menar att min psykolog är duktig även fast du aldrig har träffat henne? har du aldrig träffat på en värdelös arbetare inom den offentliga sektorn? good for you.