I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-26 22:58

bryr du dig?

om jag skulle skriva mina innersta känslor och allt jag kände...
skulle DU bry dig?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 22:59
Beror självfallet på vad det handlar om, jag kanske, väldigt kanske skulle bli lite berörd om det var väldigt orginella känslor. Men överlag så är det nog bäst att berätta om sina innersta känslor för såna som bryr sig.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

egentligen inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Antagligen inte ett skit då jag inte känner dig personligen, dock skulle jag kanske ha medlidande med dig, men annars nej

2005-10-26 23:00
go and cry to your mommy!!!!!

2005-10-26 23:07
håller med ^^
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2005-10-26 23:10
nej förmodligen inte något speciellt. kasnke till en viss del för en kort stund men inte mer.
vågar du köra på mig igen då fitta?

2005-10-26 23:26
du är en total främling.
jag skulle läsa o försöka relatera. kanske komma o tänka på saker som är liknande hos mig o redogöra vad jag känner.
men nej. jag skulle inte känna obegränsad empati för dig. för du finns inte inom min personliga sfär (urs vad en kväll av omsorgsetiks pluggande stör än)

2005-10-26 23:32
Tsun

Att du är en Whoamedlem gör så att det känns som att du är en familjemedlem...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-10-26 23:41
RandomHero P18

Vackert sagt.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2005-10-26 23:57
Beror jo på vad fallet är, men det är ju lite svårt att hjälpa dig så här över internet så man gör ju sitt bästa med att skriva lite osv, så ja, jag bryr mig nog.
http://www.homage.nu/

2005-10-27 10:24
ah vädligt fint sagt av RandomHero P18!

2005-10-27 16:07
Jag hade brytt mig.
Jag hade läst vad du skriver om och hur du utrycker dina känslor. Jag hade skrivit råd och tröstande ord. Jag hade tänkt på det efteråt och levt mig in i din situation.. men inte så mycket att jag mår dåligt av de själv..

medlidande och sympati kallas de väl..

:D

2005-10-27 16:57
Jag skulle nog skita fullständigt i det. Om det inte var någonting riktigt illa, dödsfall eller något sånt. Då skulle jag tycka synd om dig tills jag loggade ut.

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-10-27 17:33
Jag känner inte dig på något sätt eller något liknande så jag skulle förmodligt bara sett sakligt på det, som "skit happends", Vilken nytta gör det för mig och jag går runt och tycker synd om folk som jag egentligen inte bryr mig om?. vad hjälper det mig, vad får jag av det? Ingenting mer än sorg och kanske lite oro. Så mitt svar är väl att jag inte skulle läsa det. Eller om jag nu såg gör det så skulle jag inte bry mig.

2005-10-27 17:56
nein

2005-10-27 21:57
Sawen

Empati heter det ^^

Bannus

Sluta skriva i trådarna, ingar bryr sig.

Självdö..
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-10-27 21:58
Så mycket för mitt tidigare inlägg.

Men det är skillnad på dig och bannus.
Han är som en finne i röven.

2005-10-27 22:06
Sopm andra skrivit hade jag väl kanske tyckt synd om dig en stund men inte brytt mig särskillt mycket egentligen.. Beror ju på vad det är.. Hade det varit att du mår hur bra som helst o.s.v hade jag inte ens brytt mig lite för stunden..

2005-10-27 22:16
Ja, jag skulle bry mig.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-10-27 22:24
Beror helt på, om det berör mig så ja annars typ...go cry me a river.

2005-10-28 00:47
RandomHero P18

TACK. Det var DET ordet jag letade efter..
Empati :).

2005-10-28 01:13
Ja
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2005-11-29 18:17
verkligen inte..
HeterAis

2005-11-29 18:33
jag skulle antagligen bry mig, men det beror ju på vad det är.
Rehab is for quiters.

2005-11-29 18:44
indiantjejen F4
otroligt dumt att säga så.

till topic..

Jag skulle nog det.. vi snackade ju lite du och jag förut.. och när du berätta det du berättade till mig så brydde jag mig..
Så mitt svar är nog ja.

2005-11-29 20:54
Inte det minsta.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2005-11-30 22:06
Ja skulle antagligen kunna relate med dig. Men inte skulle jag bry mig vad händer dig.
Söker kunder, mixning & mastring!

2005-11-30 22:08
jag läser bara det här forumet för att skratta åt hur patetiska vissa människor kan vara... så nej.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-02-01 02:20
damn, jag måste varit stenad som fan när jag skapade den här tråden, DON'T SMOKE CRACK, kids!

2006-02-01 08:40
arj-som-fan

en fråga som jag undrat ett tag nu: stavar du ditt namn arg i ditt namn fel med flit eller inte? ._.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-02-01 14:06
_Mackan_Breaker_

Hehe, ja jag stavar fel med flit... jag tyckte det var så gulligt när någon skrev så en gång :P
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-02-01 14:14
aa du hade säkert rökt crack när du skapade den här tråden....
MeckGyver

2006-02-01 14:53
näe, tror inte det. beror väl på.

2006-02-01 15:43
arj-som-fan

Okej ^^ Tack, jag var bara tvungen att fråga, hoppas du inte tog illa upp ^^

2006-02-01 18:48
kanske
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2006-02-01 18:54
Nej. Ingen här vill höra om dina tonårsproblem. Fuck you, sköt dig själv och sluta vara så mesig.

tihi
=D =D =D =D =D =D =D.
Men seriöst, jag skulle inte bry mig.
A Profound Hatred of Man

2006-02-02 10:57
inte ett skit
en död moderat är en bra moderat

2006-02-02 13:04
ja uppenbarligen eftersom ja skriver... NOT
jag är lite drygare lite otrevligare
PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?