I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dessa gråhåriga varelser på krogen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-11-02 18:45
hallifax

"Jag har snyggt utmejslat ansikte som är tvättat och insmort och i perfeckt skick,snygga stilrena kläder. naken ser jag ut som en staty (stenhård kropp) så jag hajar inget!"

Narcissism är osnyggt, i alla fall i Sverige. Flytta till amerika och dejta tjejer som gillar att prata om sallad. De brukar ha stora bröst, och det är ju alltid roligt. Annars brukar inte indietjejer vara direkt knepiga att få på fall. De suktar efter Pete Doherty-snubbar, men ligger med vem som helst som bjuder dem på sprit och rätt komplimanger. Se bara till att ha koll på de viktiga banden, namedroppa några indiekändisar och ha koll på rätt filmer om du ska prata. Annars, håll käften.

2005-11-02 18:48
Eksem P22
Du ser ut att vara en som vet något sådant, verkligen.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-11-02 18:50
broed

Inte alls, inte alls. Jag ligger bara med din mamma. Men jag har läst Love at first site-bloggen.

2005-11-02 18:51
Eksem P22
Min moder lever inte, men du verkar inte få annat än döda personer, så kör på.

2005-11-02 18:53
Så jag har din välsignelse? Du skulle inte kunna nämna det till nån vid församlingen, det är så jobbigt att behöva springa från varje ligg. Jag känner mig som HIV-mannen efter löpsedlarna.

2005-11-02 18:55
Eksem P22
Om du vill våldta min mor som är aska på en vanlig kyrkogård, så lägger jag mig inte i, det är en sak emellan dig och dig.

2005-11-02 18:57
Våldta och våldta förresten, jag hör inga nej?

2005-11-02 18:59
Eksem P22
Du säger att jag är sjuk, men du har inga problem att skämta om min döda mor. Ge dig på mig, istället. Det blir mycket roligare eftersom jag för inte talan för min mor, eller det är tom omöjligt.

2005-11-02 19:04
broed

Har jag kallat dig sjuk? Det har jag inget minne av, men det kanske stämmer. Du verkar ju ha en del psykopatiska drag (se självmordstråden), men det kan ju lika gärna vara en internet-fasad, vad vet jag. Det märks ju inte direkt att jag blev smått illamående av vad jag själv skrev nyss, t.ex. Jag är egentligen en mycket mjuk och mesig människa som gråter till Nannyakuten. I vilket fall har jag svårt att tänka mig att jag skulle kunna provocera dig, eller du provocera mig i någon större utsträckning. Har vi inte redan provat det där en gång förut, eller blandar jag ihop dig med någon annan nu? Mitt Whoa-minne är begränsat.

2005-11-02 19:06
Eksem P22
Jag tycker det är ganska löjligt att blanda in mammor, det är ju inte det saken handlar om, liksom. jag blir inte illamående av det du säger, tycker bara att inte hör hit, vilket betyder att du gör fel, fel och fel.

jag har aldrig pratat med dig vad jag minns och jag hänger inte alls ofta här, förutom den senaste veckan.

2005-11-02 19:11
broed

Ja den där mamma-grejjen var ju aslöjlig, det roliga var ju hur sjukt smaklöst det blev egentligen.

"jag har aldrig pratat med dig vad jag minns "

Men när har jag kallat dig sjuk då? Vart fick du det ifrån?

2005-11-02 19:21
Hörrö du Eksem Din blekfeta indie poppare vem fan är du att snacka Narcissism med mig det handlar inte om det! jag tror vi pratar om nåt helt annat och om du läser i ved jag skrev tidigare så är jag inte speciellt självupptagen när jag ska ragga man kan spela roller ungefär som du gör när du lajvar i skogen utklädd till frodo, fast på ett mer fullvuxet sätt.

Fred/H
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2005-11-02 19:25
hallifax

Haha, det bästa är att du avslutar med ett "Fred".

I vilket fall, du verkar ju minst sagt nöjd med hur du ser ut? Tror du inte sånt lyser igenom?

2005-11-02 19:33
Nej.
Men om det nu skulle göra det så förstår jag inte att det skulle vara negativt alla borde gilla sig själv man måsste ju lixom leva med det.
Man kan inte älska någon annan om man inte älskar sig själv(på en sund nivå)
piiis

Jag är en tviiiiivelaktig figur

2005-11-02 19:36
hallifax

Jag älskar min sambo, och är för all del förtjust i vissa aspekter av min person, men jag bär på oerhörda mängder självförakt. Det hindrar mig inte från att älska någon annan.

Jag kan föreställa mig att om man framstår som självgod kan det uppfattas som avtändande, i alla fall om man själv dras med självförakt.

I vilket fall gav jag ju dig värsta tipset på hur man får indietjejer, om det är vad du är ute efter. Men glöm att de är snälla. De är stonecold utav bara fan. I alla fall i Stockholm.

2005-11-02 19:42
Eksem P22
Du sa det i en tråd.

2005-11-02 19:43
broed

Men då har vi ju diskuterat tidigare? Det där var väldigt inkonsekvent av dig.

2005-11-02 19:48
Jag söker och söker, men jag kan inte hitta någon tråd där jag kallat dig sjuk? Antingen suger jag (ganska troligt) eller också projicerar du (också ganska troligt).

2005-11-02 19:53
Eksem P22
det är väl knappast att diskutera när du svarar på en tråd som jag har gjort, eller?

2005-11-02 19:55
"or chans att nån bortskämd snorunge kollrat bort sin psykolog. Hon blev på sin höjd överraskad över vilket praktarsel du är." - eller så skrev du.

2005-11-02 20:00
Det var inte direkt att kalla dig sjuk, va? Nej, det var det inte. Och dessutom svarade du, så då är det en diskussion. Så jag vinner. (den som just nu tänker länka till bilden med CP-löparen och "argueing on the internet" kan lika gärna lägga ner på en gång)

2005-11-02 20:01
Jaja, som sagt, mitt minne är inte det bästa, det var massor som svarade och det är svårt att hålla reda på alla fogliga små lamm, som ni är.

2005-11-02 20:04
Jag tror att det enda jag kan svara är: Nyäh, nyäh, nyäh.

2005-11-03 13:41
stic

Vi slutade ju för mer än ett halv dygn sen?

2005-11-03 21:49
Hyper_Aktiv P25
jag är inte så bitter som jag verkar, men tack för tipset!