I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-04 20:15

Svartsjuk?

hej, det är så här att jag är ihop med en tjej, och vi har det toppen bra, jag älskar henne o hon mig..men jag tror jag e svartsjuk, liksom jag är ofta orolig vart hon är och så, fastän jag vet vart hon är och så.. men en del av mej litar på henne, och en del inte.. e det svartsjuka?.. jag vill verkligen inte vara svartsjuk..eftersom jag gillar henne verkligen

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-04 20:21
Ptja... Tänk efter om du har skäl att vara svartsjuk. Har du inte det så förträng det. Du kommer må dåligt av det from time to time men för erat förhållande kommer det vara sundare än att du går runt och är svartsjuk, det kommer ni BÅDA må dåligt av, plus att det är grymt osexigt.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2005-11-04 20:32
tjejer diggar inte svartsjuka män, fast man har instinkter som automatiskt slår på svartsjuka när man undermedvetet anar oro.

börja följa efter henne i smyg, kolla vart hon går, var beväpnad förståss så ifall hon träffar en annan, så hugger du ner honom, eller skjuter hjonom eller fan du vill göra...

eller...

så kan du snacka med henne om det. säg att du inte vet varför du känner så o att ni borde spendera några dagar nära varandra så du vet hur det ligger till till 100 procent...

(fotnot: alternativ 1 bör ej följas)
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-11-04 20:58
kast,wermin roaches... aa jag vet att det är så, liksom jag litar på henne, hon träffar inte någon annan och så..men jag vet inte vad som händer med mig.. har inte vart det förut iallfall.. o min flcikvän ahr inte sagt att hon tycker jag är svartsjuk elelr nåt, som sagt det är bara något jag själv tror..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-04 21:06
Jag tycker att svartsjuka kan vara sött, så länge det inte går till överdrift. Det har gått alldeles för långt om "han" blir svartsjuk när man umgås med killkompisar osv. Men om "han" inte reagerar när nån annan raggar på en så är det ju bull.. haha.

2005-11-04 21:30
katt_

..eller så kanske "han" helt enkelt litar på att du klarar att säga nej alldeles själv?

skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-11-04 22:00
Misery

Jaa.. men det är ju inte det som är grejen. Även om "han" litar på att jag kan säga nej själv, så vill jag att "han" ska reagera!