den moderna julen är inget annat än egoistisk. men visst är det mysigt för oss...
Cheese & peace
Ägerdig Det är fett nice, jag är minst och enda tjejen;) = MEST PRESENTER!!:D
My heart lives in my vagina.
jag själv känner mig så ensam när de kommer till julen.. man vill ju dela julen men den man älskar.
kul att de körs
Jag skulle inte ha något emot att fly landet under hysterin före och efter jul, men själva julafton kan vara rätt mysig i vissa stunder.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Julen är rätt mysig. Men tur att den bara är en gång om året annars hade det blivit jävligt jobbigt.
Yeah!
jag älskar julen pepparkakor ljus över allt snö mys mys kalle anka julbord julgran presenter (även om det var viktigare när man liten) hade aldrig konverterat till t.ex judendom som charlotte i sex and the city gjorde
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Graffare
2005-12-05 14:17
jag älskar julen..god mat,trevligt sällskap och alla bröder är sams
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Bra för barnen, för oss andra är det bara elände. "Känna friden", fuckk it!
det är rätt mysigt med ljusstakar och sånt. jag trodde jag var den sista människan i världen som skulle tycka sådant var mysigt men tydligen inte. än en gång har jag överraksat mig själv, god jul
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Jag älskar julen. Mysigt, stämningsfullt och trevligt. I år ska jag fira hemma med sambon och våra familjer:) ska bli kul! Vi håller på och bakar julgodis för fulla muggar. Nu är det bara knäck och lussekatter klara. Snart kommer granen in.. och alla paket! Ooh jag längtar!!
det är långt kvar tills granen kommer. en evighet
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Julen är mysig med en touch av citrus samt inslag av utrycket "gräset är alltid grönare på andra sidan"
jag gillar julen. maten är god, alla samlas, man får presenter :D jag älskar att ge bort presenter och göra människor glada. älskar att pyssla, att pynta och göra fint å stämningsfullt i huset. älskar rött, glitter, silver, guld å grönt runt om utomhus, på torget och i skyltfönster. sen är det ju självklart skittråkigt att man blir totalt utnyttjad av alla stora företag men å andra sidan är det man själv som får tänka ett steg längre istället för att skylla ifrån sig. köp något annat som kostar hälften och ge den andra halvan till stadsmissionen och sätt in pengarna under personens namn som får din lite billigare present men som gjort ngt fint.
Julen är nice, maten är god, inget jobb/plugg.
Ljusstakarna är väl eg det värsta, en massa ljuskägglor som _jag_ måste dra ut varje kväll vid läggningsdags. Onödigt tillägg på elräkningen osv, ser fan inte romantiskt/fint ut heller grannen tvärs över gården men ett steg ner har nån röd saftblandarliknande grej som ser ut precis som reflexen av en bilbaklykta från mitt läge, annoying as hell! :|
sålänge jag inte behöver ut o handla i julrush så äääääääääääälskar jag julen. i massor. har glöggkvällar och älskar o ge bort presenter och göra godis o ut o lufsa i kylan. julen är de e enda braiga me vintern :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man blir typ deprimerad av att läsa den här tråden, får blickar av då tomten slår en som barn och ger er handstickade tröjor. Ahja er förlust!
facebook.com/idiomatisk - fan page
"Your greatest fear is to not be missunderstood"
julskinkan e BÄST...
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.
Julen suger..
Crocodile Dundee for president!
De e kul med Jul! Kul att få presenter. Kul att äta mat och mysa. Tycker dock att man har för stora förväntningar på julen. De har iaf jag! Förväntar mig att de ska vara JÄTTEmycke snö (vilket de inte har vart på flera år!), att man ska få MASSA presenter som man vill ha (vilket iaf inte jag får!). Att man verkligen ska känna att de är jul. De gör typ inte jag! Men vad vet jag.. Jag kanske är död inombords eller nått! :P:S God Jul på er!
Trodde du ja!
det är mysigt med jul!, många blir glada och kärleksfulla till julen.. är de inte så?
de hundra första åren är värst
Vore det inte för att släkten på mammas sida firade jul hade jag nog inte gjort det alls. Visst är det mysigt med ljusstakar, stjärnor i fönstren, sill och potatis men jag hade nog klarat mig utan. Jag tänker inte låtsas att jag firar nånting speciellt, för det gör jag inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stress... trevligt, men vafan.
jag ser itne fram emot julafton, eftersom min tråkiga släkt ska vara med oss. Min cpkusin kommer sitta och klaga hela tiden, vara elak mot sin låtsasfarsa, och säga att hennes epelepsi gör henne trött och hon måste sova.Då kommer hon fråga min pappa om hon får sova över hos oss, och det får hon inte. Då kommer hon bli sur, hennes mamma full och jag och mamma komemr sitta uttråkade och vänta på¨att alal ska åka hem...