jaaa varför inte
...looking more like 5 cent
gratistidning... dubbelt så mycket som i en 150 grams burgare... öööh...
What would macgyver do?
klart jag skulle!, soft med något annat än det vanliga :P
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
jag skulle käkat.. utan tvekan
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Min första reflex "Ja för fan självfallet, tveklöst liksom!" fastän jag efter att ha läst några replies börjar fundera över hur många av de andra "Ja utan att tveka" här som verkligen skulle börja mumsa i sig sådär hejdlöst tveklöst när det väl kom till kritan, samt hur jag själv egentligen skulle göra :| Tur att den här typen av "donationsprojekt" inte växer på träd..
Graffare
2005-12-06 14:12
det är väll föfan inte så stor skilnad på djur och människolik?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
haha jag skulle inte äns tänka på saken! skulle säkert göra det för mycket mycket mindre pengar också. hade säkert kunna gjort det för 50.000 också om inte mindre.
3 hekto är ganska mycket kött för man också tänka. Rått eller "fixat" glömde vi minsann fråga.
är väl tillagat står de ju med potatis och sås :)
fan heller...äckel
Bombaclaat!
mm jag skulle betala över 1000 spänn för att få käka människa det skulle vara den ultimata måltiden
Jag är en tviiiiivelaktig figur
hallifax du är en sjuk, mycket sjuk mäniska:)
...
mätt skulle man ju bli, men jaa för faan!
Jag skulle vräka i mig den för 100k.
NEJ 1 mij kr räcker inte långt,1 miljard utan och tveka däremot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lätt!
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
fråååågar igen liksom: va ärrrrrre för sås?
DING DONG
Var du tvungen att fråga? Jag var ju redan hungrig.. Ja. Jag skulle käkat som aldrig förr.
Living is easy, with eyes closed.
Haha, jag skulle fanimej äta upp det bara för upplevelsen! Jag har alltid viljat veta hur människa smakar. Har ätit väldigt många olika typer av kött bara för att bilda en uppfattning om olika typer av kött och dess mest lämpade användningsområde inom maten. Alltså fan, tänk dig kolgrillade vitlöksmarinerade revbenspjäll från någon i 5-10års åldern, måste ju smaka ganska bra alltså. Eller levergryta/leverbiff från någon som inte supit allt för mycket. Hell, det borde fan gå att göra kebab på innerlåret eller skav på ryggbiten.. Nu blev jag så sjuk hungrig alltså..
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
Lyricist
2005-12-20 08:25
ja
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Jag vet faktiskt inte jag skulle va rädd fatta om man skulle tycka om det då skullem na bli äcklad av sig själv
Sövermanland
Käkar hellre människa än hund eller katt.
A Profound Hatred of Man
Lätt... jag skulle (seriöst) gjort det för en hundring... Har länge velat smaka det... bara man vat att det inte är taget med våld så...
<3
Förresten efter närmare funderingar... Jag skulle nog betala för att göra det... Äter hellre frivilligt donerat människokött än kött från sackars lidande grisar..
<3
fan va respekt om man kan skryta för polarna att man ätit människokött!
<3
tror att människokött smakar som karrè ungefär!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Det smakar sött vad jag vet! Helt sant och nej, jag har inte ätit människokött, men jag vet att det smakar sött
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
skulle gjort det utan att tveka, fatta vad man kan göra med en mille!
"I got that shit that make Asians open their eyes straight" Vishiss
nää va äckligt. människor missköter sina kroppar så mycket så nej tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag med :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
alltså.. jag är vegetarian och äter ju därför inte kött, men om någon donerat det frivilligt så ser jag ingen anledning till varför jag inte skulle kunna göra det... dock gillar jag inte köttbitar så mycket.. skulle det inte kunna vara två stora hamburgare gjorda på människa istället? hehe
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
jag har varit vegetarian i elva år, men jag skulle nog göra det för femtiotusen iaf. att vägra göra det för en mille finns inte på kartan.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Gratis är gott! Får man dessutom betalt.. .då skulle jag fan käka den otillagad!
varför skulle man INTE göra det?
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
Jag hadde tom. käkat den om jag var hungrig.
www.gbg031.se