fridge F34 vadå ingen bryr sig.. Det är ju ganska tydligt i den här tråden att det finns en hel del som bryr sig.. Men alltså.. om det nu är på allvar.. då inser du väl själv att det du säger skadar personen.. dvs att säga att ingen bryr sig.. Om någon person mår dåligt så förstår du väl själv att den inte mår bättre av att du säger att ingen bryr sig. Det jag har svårt att förstå är varför du en skriver något över huvud taget.??? Eftersom du nu inte vill skriva något vettigt.. Håll bara käft dårå lixom.. ere svårt.?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lynguistic P20 japp.so much i agree
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
ähh,,fridge skrattretande objekt!
fegis. face the world!
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
fridge F34 iof så verkar det som _blank_ är en Hon. "ja sa bara sanningen,ingen över internet bryr sig om ett skit " Det är ju uppenbarligen fel eftersom vissa inne i tråden uppenbarligen bryr sig.. e de nått som kommer röra oss i ryggen? nej. vi kommer förmodligen inte ens få reda på om han dör.. ingen lär ju känna honom (lr henne)..om de e mitt fel att nån har dött över en sak ja skrev på internet bryr ja mig faktist inte ett skit,kunde inte den ta de så e de dennes problem.. Om jag fick reda på att denna personen dör så skulle jag må dåligt över det ja.. Är det svårt att förstå att det faktiskt finns vissa här inne som bryr sig.? Hur kan du inte bry dig om du orsakat så att någon tar självmord genom din idioti.?? Hur som helst så är det ganska uppenbart att du inte kommer på något som helst för att legitimera att du skriver att ingen bryr sig.. Skrev du det med meningen för att försöka skada personen eller få den att må dåligt.?? Det verkar ju va det enda syftet med det du skrev..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad e det för inlägg som alla snackar om ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
fridge F34 Ah okej.. Men jag förstår fortfarande inte varför du väljer att skriva att ingen bryr sig.. ? du förstår väl självklart att om personen menar allvar så kommer den ta illa upp av detta.. Då tycker jag det bara är fel att säga det.. det är idiotiskt.. och om personen tar självmord på grund av det du skrev.. då har jag svårt att förstå hur du inte skulle kunna känna dig idiotisk.. Sen angående att va svag.. Då tycker jag att dom flesta som är deprimerade är väldigt svaga.. Varken mer eller mindre svag om man tar självmord.. Att folk tar självmord är inget tecken på svaghet..
fridge F34 Ja för dig så är det kanske otänkbart att någon tar självmord på grund av vad någon främling säger.. Men om man tänker sig in i situationen.. att denna person inte har någon att prata med.. ingen som lyssnar på den.. Den mår väldigt psykiskt dåligt.. Känner sig ensam och funderar på att ta självmord.. och som sedan som sista utväg skriver på ett anonymt forum för att få hjälp eller få någon att prata med eller någon som lyssnar eller något annat skäl.. om den får tillbaks av alla att ingen bryr sig.. då kan jag definitivt se hur det har en negativ verkan på den personen. förstår inte riktigt hur du menar.. Man är svag om man mår dåligt.. Men ta självmord gör man inte nödvändigtvis när man mår som allra sämst.. Det finns mer omständigheter som spelar roll. därför tycker jag det är ologiskt att denna person skulle må sämre än någon som är deprimerad men som inte tar självmord..
fridge Vad tur att du inser de nu iaf;P
och av egen erfarenhet vet ja hur de e närman e jävligt deprimerad å tom...och man e jävligt känslig just då.så om nån slänger ut hårda kalla ord så såklart tar man de hårt åt sig just då när man e svag.. så man borde tänka på de
man går och söker hjälp när man är deprimerad och då inte minst när man funderar på självmord. orka lyng. tränar du skriva eller?
och man går inte till nått forum och skriver och vill inte ha kommentarer som jag t.ex. ställer...
one love for hiphop
facebook.com/idiomatisk - fan page
public_enemy P60 Har du varit riktigt deprimerad någon gång.?? Det är inte alltid det lättaste att söka hjälp om man är deprimerad.. och man går inte till nått forum och skriver och vill inte ha kommentarer som jag t.ex. ställer... förstår inte hur du menar.. menar du att personen som skrev det bör förvänta sig at alla skriver att ingen bryr sig eller.?? Tänker du med hjärnan och ditt sunda förnuft så väljer du att antingen inte skriva.. Eller om du väljer att skriva så skriver du något konstruktivt till personen som startade tråden.. AllYouCanEat P24 Kom att tänka på "ripper" när jag läste det här, om någon vet vem jag menar? Han som kolade live i webkamera för att hans anonyma chatkompisar uppmuntrade honom att överdosera en massa dödsknark. Iof en jävla skillnad.. här verkar det vara någon som behöver/söker hjälp..
Lynguistic P20 nej, jag är för tuff att vara deprimerad.. om man inte kan inse att man behöver hjälp vare sig man är deprimerad eller något annat så vet jag inte vad. han har väl någon i sin närhet som kan hjälpa honom. att man inte kan inse att det finns folk som har jobbat hela livet med att hjälpa sådana som han i sådana situationer och man är rädd/inte har lust/orkar inte inte fan vet jag för att söka sig till dom personerna så säger jag bara synd förstår inte hur du menar.. menar du att personen som skrev det bör förvänta sig at alla skriver att ingen bryr sig eller.?? om vi vänder på det, bör han förvänta sig att alla kommer hjälpa honom, speciellt här..? om jag använder mitt sunda förnuft? nu ska jag använda det. blank . du kan ta bort användaren och söka hjälp, uppenbarligen orkar du läsa vad sånna som jag skriver här då kan du fan söka hjälp..
skit i ditt jobb, klarar du inte av det så låt de jävlarna sparka dig. det viktigaste är att du mår bra, låt inte systemet knulla ditt huvud solidaritet till alla mina fellow löneslavar nån dag ska vi spränga allt och flytta till skogen och leva på blåbär annars rekommenderar jag en redig fylla, man glömmer allt skit när man kramas med en toastol
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
_blank_ rök weed så mår du bättre. det enda som kan skina upp en grå dag =)
jag tror att det är fridge som mår sämst av oss alla ändå.
public_enemy P45 om vi vänder på det, bör han förvänta sig att alla kommer hjälpa honom, speciellt här..? Vad spelar det för någon roll egentligen??? Det legitimerar inte ditt beteende och ditt sätt att säga att ingen bryr sig.. blank . du kan ta bort användaren och söka hjälp, uppenbarligen orkar du läsa vad sånna som jag skriver här då kan du fan söka hjälp.. Vad fan vet du om det.?? seriöst.?? nej, jag är för tuff att vara deprimerad.. Ja det märks ganska tydligt att du inte varit deprimerad och inte på något sätt vet vad det kan innebära..
men för er som inte förstått det redan så tyckte _blank_ att det va jätte roligt att skämta om folk som tar livet av sig bara för att se vad folk skulle svara..
MeckGyver
vadhändish P18 vart får du det ifrån.?
ärligt talat har jag aldrig haft så roligt på whoa som idag (har såklart en annan användare, fiskpinnar). har aldrig hört så många idiotiska svar i en o samma tråd. ni har fortfarande mkt kvar att hämta o lära från livet, inte konstigt att ni inte har nått vettigt att säga åt mig. jag önskar er inge illa, skulle inte önska mina värsta fiender att leva mitt liv, men däremot skulle ni nog må bra av att förlora en person som står er nära ett par gånger. det skulle få er att växa. som sagt, jag har haft ganska roligt (kan nog även bero på spriten ja dricker) o skjuter nog upp det allvarliga ännu en dag. tack, sötmnosar. kärlek o fred till er alla. ni är så hårda och coola allihop. jaa. ok, att hon/hantycket det va roligt att skämta om folk som tar livet a sig kanske va överdrivet.. men personen va iaf inte seriös.. eller ahr jag missförstått totalt :/?
MeckGyver
vadhändish P18 Av det inlägget tycker jag det verkar som hon blev aningen sur över att alla skrev en massa idiotiska inlägg om att dom inte bryr sig och att hon bara ska vara glad och sånt.. Och därför så har dom mer att lära av livet.. livet är inte så enkelt som att man bara väljer att vara glad.. Så jag tycker det inlägget pekar på det motsatta.. dvs att det inte var på skoj.
Alltså - fridge och public_enemy , ni borde nog lugna ner er med vad ni nu tar för att förlora så många hjärnceller. Kan ni inte se att era svar skulle kunna bli det avgörande för en människa som väljer att ta sitt liv? Allt bullshit om att ingen skriver på whoa om att de mår dåligt, hur fan kan ni påstå något sådant? Alla är olika och resonerar olika, så ett sådant påstående är ju bara idioti. Sen att du varit på hem och grejer fridge , buhuhu.. Palla med att du önskar andra skit bara för att du själv mått/mår dåligt. Om människor bara använde hjärnan hade det här varit mycket enklare. Inlägget kanske inte var på riktigt, men tänk ifall det hade varit det och personen i fråga faktiskt är nära gränsen där hon inte orkar mer? Idioter, idioter, idioter.
nej du, jag ser inget alls
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
wöörd antwon ;)
Jag förstår inte vad ni som inte bryr er gör i denna tråd? Gör något ni bryr er om istället, som tex räkna ut hur mycket pengar ni har kvar till öl efter att ni betalt hyran på källarrummet ni hyr med soc slanten. Jag förvånas aldrig över vilka idioter det finns på whoa... Blank Jag som inte många andra här på whoa har tid med att lyssna..
Music is my boyfriend!
_Blank_ Helt fel ställe om du vill känna kärlek.... men du finns och behövs garanterat! löööööööööööööööv!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Det beror ju på vad du tror på, är du antirealist tror du att hela världen existerar i ditt huvud. Jag ser det, kanske är det för att det var jag som skapade "ditt" inlägg, ty jag är den enda som finns på riktigt..
död än?
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
haha! travgiska människa... Men om du vill ha ett tips, Sluta tyck synd om dig själv! så jävla töntigt och det blir bara värre av det. Om du är för svag person för att ta tag i ditt eget liv kan du gnälla på lunarstorm.se istället. eller sockerdricka eller vad skiten heter... helgon heter det! Peace
Sa jag det?
men vad fan är det med er (jag hoppas somliga har vett att känna sig träffade). skulle ni säga sådär till tex ert eget syskon om så vore fallet? skärp till er. det är ju knappast så ni förbättrar situationen om det nu är som så att läget är illa för personen i fråga. och ja, jag hoppas att ni kan ha lite medkänsla inför andra. vem vet, det kanske är sådana som ni som orsakat problemen in the first place... ni vet ingenting om vad som ligger bakom, då ter det sig märkligt att ni trots detta tar er rätten att döma.
Priyan vissa människor är för ignoranta och tror att depressioner beror på en själv. Dessa människor har svårt för att förstå att depressioner är en sjukdom. Inte fan går man till någon som fått en hjärntumös eller leukemi å viftar bort det med: sluta tycka synd om det själv, det blir itne bättre av det... det går inte att omvända dem fören de inträffar i deras närhet... tyvärr
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
aa, vet inte var jag ska börja än.. jag har läst igenom alla inlägg i tråden och blev jävligt rörd. Till er som undrar om jag varit seriös eller inte: gravallvarlig, det var verkligen mitt sista lilla desperata försök till att få nån att tala vett i mig. och tack som fan till er som skrivit till mig här, i min gb och alla meddelanden jag fått, de meddelanden o inläggen jag hann läsa den dagen och dagen efter gjorde skillnad. kanske t.o.m. stoppade mig, vet nte. det var det jag behövde just då, veta att någon brydde sig. tack, jag kommer spara alla inlägg o ta fram när jag mår dåligt, världen är tydligen inte full av kalla och egotrippade människor.. till fridge o alla andra... som varit åt andra hållet. man, finns inga ord. är bara glad att det kom svar från vettigt folk för det jag läste gjorde verkligen inget bättre.. nån skrev att det kanske är p.g.a. människor som er som jag funderarde på att ta mitt liv och det var så jävla sant. mår bättre nu, kan stundvis se positivt på saker o ting. vet att jag måste sluta jobba snart o börja plugga. träffa folk, ingen mår bra av att inte ha någon att bolla tankar o ideer med. ska inte skriva eller läsa mer i dewn här tråden så om nån vill nåt - whatever - så är det bara att skriva privat till mig, blir bara glad då. och ska svara på alla mess. frid.
:)
Graffare
2006-05-29 17:36
ja
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Följande personer vill jag spräcka skallen på: vadhändish P19 E P17 public_enemy krossad_anka F59 Parrot fridge F19 Jävla idioter som tycker det är en "onödig tråd", ni förtjänar en kuk i anuset. Att ni har mage till att banka ner en sådan person som bara försöker få lite hjälp och kärlek bara för ni tycker det var "ovärt" att trycka ett klick på musen och läsa ett par rader med text. Jag hoppas jag träffar er IRL någongång så ni kan få era mjölktänder ihop samlade i en påse.
Förstår faktiskt precis vad du menar..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH A
precis testie
teste: i feel u!! blank: ja skickar en stor mängd positivitet till dig - hoppas du känner det! kram!!
Ok så vadå, ska du ta ditt liv eller inte? Jag hänger inte med i e-dramat i den här tråden.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Nej han vill bara ha uppmärksamhet men råkade skriva in whoa.nu istället för helgon.net.
oooooh , skit killen ... www.helgon.net ngt för dig kanske ? ( bra skrivet kauka) eller så ser du de positivt , helt enkelt så har allt för få männsikor i denna värld glasögon ?
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Lynguistic, tack för att du bevisade att det fortfarande existerar sympatiska människor. Blank, jag har aldrig haft det så jobbigt som du har det, och kan inte riktigt bidra med något värdefullt, men: kram!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Hej Froken Blank! Mitt namn ar Antony och tankte droppa nagra rader till dig.. Livet gar upp och ner.. det ar motigt manga ganger och ibland ar det som att allt gar fel och ar emot en pa samma gang. Men tur ar val det.. utan nergangar existerar inte uppgangar. Hur kan man vara glad nar man inte vet hur det ar att ma piss? Det kommer en uppgang. Och da kommer du vara starkare och du kommer kunna andas ut och verkligen njuta av det. Jag har, precis som alla andra mer eller mindre har, matt daligt. Jag madde ruggigt daligt... Nar allt kanns sa tomt och meningslost sa har man faktiskt ett guldlage att gora precis vad man vill. Man har sjalvmordstankar och dar med ingenting att forlora. Bryt riktning och styr upp det du verkligen vill gora. Ta for dig och lek med livet.. lat inte livet leka med dig. Det ar klart latt att predika.. svarare ar att leva efter vad man sager. Mar man riktigt kass vill man inte ens forsoka ma bra. Later wack perhaps but is the very fact.. Att snacka med nagon ar gott.. bara snacka skit. Rakt upp och ner som du, utan nagon mask. Nagon du kanner att du kan vara mentalt naken for.. utan att ha behov att spela den roll din omgivning skapat dig. Kolla om du inte har en gammal tant till granne. Hon sitter pa mycket livsvishet och ar ofta valdigt ensam. Ni gor varandra en tjanst. Tanten kommer uppskatta det oerhort.. Hon kommer oxo inse att ungdomar inte ar farliga och du kommer inse att gamla tanter inte skiljer sa mycket i sinnet och upplevelser i livet fran dig. Min tant heter Biggan aka Grandma.. She's coo', wise and logic. 1Luv /Antony
konstigt att tråden blivit aktiv igen.. well, sommaren är här och det värsta är över. jag lever (mer än vanligt) och börjar göra vad jag vill nu när jag har ork. vinterdepressioner har jag alltid, sen hur djupa de är beror på hur mkt crap jag samlat på mig under gångna året.. :) det som har hänt har hänt och det är fortfarande åt helvete, men nu orkar jag ta itu med det. OCH.. har äntligen kommit till en insikt som kommer hjälpa mig i framtiden med, hoppas jag. Och det är att efter allt jag sett är jag stolt att jag fortfarande lever med mina sinnen i behåll och inte är bitter.. som det känns nu kan inget krossa mig, det värsta är över. Tack åter igen för alla er som visar stöd o kärlek!! Ni är underbara, önskar jag kunde visa hur mkt jag uppskattar det. Till er andra.. jag är inte arg, absolut inte. Tycker mer synd om er för ni kommer bli jävligt överraskade när (eller om) det blir kaos i ert liv, och då kommer ni inte fatta vad som slog ner innan det är för sent. Lycka till, ni tunnelseende människor.. aah, har så mkt jag vill berätta för alla och dela med mig av men vill inte vara besserwisser.. hur hittar man balansen där? vad gör man när man sett en livstid av sorg, sjuka omgivningar, hat och rädsla trots sin ringa ålder, när man har så mkt att säga och ge men bara blir tagen för en flicka?