I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varför slutar man aldrig hoppas

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-01-13 23:11

varför slutar man aldrig hoppas

Det lär ju finnas hur många som helst som plågas helt i onödan för att dom hoppas över nånting som aldrig kommer hända.. varför slutar man inte hoppas och inser sanningen?

det är ju så jävla dumt alltihopa.

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-01-13 23:28
nuss.. sant sant.
Sluta hoppas, sluta spring!! Stå still och gilla läget..

2006-01-13 23:31
asdöd du har rätt. tack.

fritze mm..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-01-13 23:32
hoppet är de sista som överger än.

fick höra av en preson nu i veckan att jag inte kan få alla att göra som JAG vill. jag måste ta det till hjärtat. även om man ibland verkligen tror, hoppas o vill, att en person känner likadant som än själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-14 00:04
hopp är det enda värdefulla i livet. .ska vi ta bort det med ?
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law

2006-01-14 00:09
det är skillnad på hopp och att hoppas på att saker som är omöjliga ska hända.

2006-01-14 00:29
nej jag vet inte.. jag sitter och tänker fram och tillbaks.. jag e trött på att gå runt och hoppas på att skit ska hända istället för att vara realist... jag är helt utmattad och typ bedövad av allt.. just nu känns ingenting.. det är då dom här tankarna kommer..