Hur var Er fredag den 13e?
Hur var Er fredag den 13e? Min började bra... Härligt bakfull och vid fullt medvetande att torsdagens ölande med en mycket förträfflig jänta inte alls gått så bra som man hoppats... Men jag var ändå vid gott mod. Den lokala pizzerian förtjänade ett besök. På med mjukisbyxor och tröja, fram med mobiltelefonen och ringde pizzerian för att beställa en Mezza Luna. Det gick finfint och jag ställdes inför uppgiften att ta mig till pizzerian inom 10 minuter. Bilen var den enda lösningen. Så ut ur huset, mobilen i fickan får en svordom för att den är jobbig, in i bilen och fullfart till lunch och lycka. Ut ur bilen, in i pizzerian, grabba delikatessen och hem igen. Sammanlagt har jag vistats ca 40 sekunder utomhus, eller ca 70 meter. Allt är frid och fröjd tills den satans jävla mobiltelefonen fått för sig att vara försvunnen. Efter 2 timmars letande i hus, bil och gator, ger jag upp. Den jäveln är borta, med alla nummer och grejer... Sen kraschade datorn 25 ggr för att jag satt i nya grejer som är för bra för den skiten jag har nu... Helt underbar dag... Nån mer med otur/klanteri?
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
Tjao jag tvingades strula med min tjejkompis, och nu ligger det ahlgrens bilar i hela min säng utan förklaring. Hemskt.
My heart lives in my vagina.
Nu låter DVD-spelare aggressivt också...
Gurra - Det där låter som en lugn, avkopplande och stillsam semester i mina öron. Att få käka en underbar pizza, sitta och filura i en skön och mysig bil och få andas lite frisk luft låter ju inte helt fel. Sen att din penis-förlängare (no pun intended) försvann är ju inte något särskilt att bli upprörd över. Ta det lugnt. Just ja, min dag skulle visst redovisas... Denna luriga fredag började med att en uppblåst jubelåsna ringde frenetiskt på min dörrklocka klockan 0600. Tack för den, kompis. Han var en envis jävel och hans mål tycktes vara att sälja så många kokosbollar eller scout-almanackor som möjligt och att inte fatta mina lama ursäkter om kokosallergi och kinesisk tideräkning. Till slut åker mitt långfinger automatiskt upp i ren reflex, grabben blir ledsen och jag passar på att ta en dusch när jag ändå lämnat rummet. Väl inne i badrummet visar det sig att varmvattnet är på lite busigt humör och vill leka kurragömma i ungefär 15 minuter. När jag efter besöket på isbadhuset skulle äta min dagliga pirog visade det sig att herr mögel kommit på besök, och tyvärr för min del, hade jag när denna insikt infann sig redan hunnit ätit upp den. Senare på dagen hände inget speciellt. Jag fick böter för att min cykel saknade lyse samt reflexer, en gammal grinig gubbe skällde ut mig för oakademiskt beteende och jag vann inget på lotto idag heller.
Sök: ◦ webben ◦ sidor på svenska ◦ sidor från Sverige Kompletterande resultat - Cachad - Liknande sidor
Well jag vaknade, gick till skolan, kom hem, somnade, och nu sitter jag här... Det var helt utan mening att sova bort kvällen också.
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Jag blev för noijig och avbröt den inledda festen.
txiiki naaaaaw, stackare... min dag var för jävla bra faktist... detaljer får fan inte ^^
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Började bra, tentan kändes stabil... Slutade mindre bra, våld mot tjänsteman.. yes, jag e komplett oskyldig
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
jag har har en av dom bästa dagarna i mitt liv idag, helt ärligt faktiskt. orkar inte berätta allt.. inte nåt faktiskt... men jag har haft en skitbra dag :)
livet
Totalt jävla kaos, till en början. Men sen bjöd min bro och en poler ,ig och min sambo på taco-middag;) Jävlar vad sprängd man blev!
The New World Order IS Here
hade otur som fan i pokern, helt sjukt, men det har jag haft en vecka nu så.. alla treäffar 2 outers på rivern mot mig :(( men ni bryr er väl inte ;(( annars var fre 13 bra, fick bli full och göra knäppa grejer, alltid skoj... pz.
"life's a garden, dig it."
var i Patong, Thailand o sop som ett svin. det var kalas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag jobbade fram till 12, sen var jag på min systers sjuksköterske examen i malmö, med party på kvällen. enda beviset på fredag den 13de var när, precis i början av examen, så dör batteriet på pspet. that sucks. fick sitta och skruva mig som en 5 åring hela kvällen.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
försov mig och kom försent till plugget, fick reda på att vi skulle ha två stora prov ganska snart och en bok utläst om två veckor.. På träningen skadade jag knät, men inget allvarligt..
Allt började soft, jag vaknar upp, en polare ringer mig och vi drar och fikar. Sen drar vi till söderkällaren och jag träffar några gamla polare. Jag tar en bruds nummer för hon skulle dra på nåt houseställe med mina polare som jag träffade på söderkällaren. Två andra polare kommer och två tjejer satte sig vid vårt bord. Vi börjar snacka med dem och allt va soft. Sen kommer nåt svenne dreadsmongo och vill jiddra för att en polare till mig är skyldig hans polare 100 spänn (en skuld som är fyra år gammal :p). I vilket fall så blev det inte mkt mer, vi tjafsar bara lite utanför krogen. Jag och min polare drar vidare med brudarna till en salsaklubb (kommer inte ihåg vad den heter, den ligger bredvid Broder Tuck i Skanstull) och när klubben stänger glider vi upp till mig. Min rumskompis (han som va skyldig dreadsfittans kompis pengar f.ö) va hemma och vi alla snackade och hade det soft. Men jag började märka att bruden jag drog upp var mer intresserad i min rumskompis än mig! Fuck that hoe, jag skiter i henne. Jag glider in till mitt rum och min polare knullar den andra bruden. I vanliga fall skulle jag skitit i men jag började lacka ur för att jag var en flykting från mitt eget rum. Jag sökte asyl i vardagsrummet och där fick jag också avslag för att den andra ludret höll på med min rumskompis. Så jag stormade in i mitt rum och skrek till min polare "stick från min jävla säng och ta din jävla hora med dig". Jag visade så mkt restraint (vet inte vad det heter på svenska) att jag inte slängde ut alla ur lägenheten, för jag hade verkligen god lust att göra det. Sen försökte jag somna men det gick inte, trots att jag hade druckit en jävla massa bärs. Min rumskompis kommer in och och ursäktar sig för att han knullade mitt ragg och min andra kompis vaknar upp och vi snackar lite skit innan vi lägger oss. Underbar kväll? Avgör själva.
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
För jävlig. Otur: Tappade hela min matbricka i golvet under frukosten. Tur: Militärens gröt är så kletig att den inte smetades ut på golvet utan satt fast i faten. Otur: Halkade och skadade foten. Tur: Slapp exercisen. Otur: Dagen som gruppbefäl sket sig totalt. Tur: Kanske slipper vara grupp befäl Kanske inte varit så jävlig ändå...
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Min dag (eller snarare kväll) såg ut som följande: En av mina bästa polare fyller 18, han har valt att förkröka på en krog där alla brukar komma in, men icke den här gången. Kom förbi dörrvakten och gick in i mängden, gick på toa, för att sen sluta upp med sällskapet där inne... då kommer ägaren och skickar ut mig. Vi sitter ute i kylan och undrar vad fan vi ska göra, har 3 skrattretande öl i kroppen (ni vet, det är då man MÅSTE ha mer). Till slut går vi till Donken och chillar ett tag, efter att suttit där i 20 min så kommer en polar på at vi kan prova sno sprit på ett närliggande hotell. Vi drar dit, alla flaskor är inlåste förutom en, väntar på rätt tillfälle, polaren hoppar över disken och tar den. Efter att vi kubbat 200 meter och stannar upp för att kolla på fångsten så kan vi konstatera att det inte var sprit... det var Kaffe - Essence, sooooft! Efter att gråtit ett tag så rör vi oss hemmåt, missar bussen med 1 minut, ringer en polare och avrundar kvällen med film hos honom...
"Med poesi besvarar jag ert sladder"
hahahahhahhahahhahhahahhahhaahahahhahaha ha några riktigt givande historier... Speciellt txiikis och ambival... hahaha
Min dag (eller snarare kväll) såg ut som följande: En av mina bästa polare fyller 18, han har valt att förkröka på en krog där alla brukar komma in, men icke den här gången. Kom förbi dörrvakten och gick in i mängden, gick på toa, för att sen sluta upp med sällskapet där inne... då kommer ägaren och skickar ut mig. Vi sitter ute i kylan och undrar vad fan vi ska göra, har 3 skrattretande öl i kroppen (ni vet, det är då man MÅSTE ha mer). Till slut går vi till Donken och chillar ett tag, efter att suttit där i 20 min så kommer en polar på at vi kan prova sno sprit på ett närliggande hotell. Vi drar dit, alla flaskor är inlåste förutom en, väntar på rätt tillfälle, polaren hoppar över disken och tar den. Efter att vi kubbat 200 meter och stannar upp för att kolla på fångsten så kan vi konstatera att det inte var sprit... det var Kaffe - Essence, sooooft! Efter att gråtit ett tag så rör vi oss hemmåt, missar bussen med 1 minut, ringer en polare och avrundar kvällen med film hos honom... När jag kom hem så torskade jag min bil på NFS most wanted. bajs.
Ledsen för att jag postade två meddelanden, det blev något error typ..
Allt var perfekt tills 45 minuter efter klockan 24 då kondomen ramlade ur och juicen fastande i henne gulp!
Arrangör
2006-01-14 13:16
Först hittade jag $2 på parbet.com så jag vart glad, yes, hade glömt bort dom. Så jag gick in och spelade, la mej första handen, andra handen fick jag 88. Satsade lite och så på floppen kom det en till 8, så jag går all in, en kille callar och får in stege på sistsa kortet. Sen senare på kvällen spelade jag en tävling och får KK och en annan går all in, jag callar, han har A5, så kommer det 55 på floppen. Så skulle väl säga att turen inte var med mej igår.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
Jag visste inte ens om att det var den 13:e och det hände inget speciellt.
www.bryanlustig.com
Gick på födelsedag och när jag skulle hem hade jag bråttom hem så jag glömde min väska hemma hos henne, men inget allvarligt, vart nära på att missa tåget men jag skrek på tågchaffisen och han öppnade dörrarna igen.
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
Kommer inte ihåg!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
jag hade en skitbra kväll. var ute och festade med en gammal polare som jag inte umgås med så ofta numera + massa annat skönt folk. fast jag slog sönder min armbåge en aning, dock var det mitt eget fel eftersom jag ville bevisa att väggen på krogen inte var särskilt hållbar så det klassas nog inte som otur.
fick ett blodkärl spräckt när jag skulle få min medecin, så nu har jag ett sjukt knarkat blåmärke. men annars var det som vilken dag som helst.
jag var trött, var i skolan, slapp två lektioner, åkte hem, åt, somnade, vaknade, somnade. nu är jag här.
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
stukade ringfingret, glömde mobilen och ramla. fick tomat i pannan oxå.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Asså meningen med denna tråd var att jag skulle känna mig bättre efter en riktigt keff dag som jag mer eller mindre backade 5000kr och eventuellt en till ölkväll med en tervlig person... Så sluta skriva positiva saker :P Ni som skriver om er otur och klanterier, tack :D
Jag tog salongens dyraste färg och blandade dubbelt så mkt än vad som behövdes,smidigt.
jag tappade bort mitt busskort, letade febrilt genom hela klassrummet från golv till tak (njae, inte riktigt..men almost!) missade bussen jag planerat åka med, letade vidare i böcker väskan osv. osv. tvingade caroline att stanna kvar för att hjälpa mig leta :P gav upp och gick mot expeditionen för att be dem spärra kortet. 20 meter innan jag kommer fram stoppar jag händerna i fickan på zipjackan jag hade på mig under ytterjackan..yeeeey! =) found it!
Min fredag kan samanfattas med 3 ord: Huvudverk och Fest Huvudverken va helt sanslös och lika så festen. efter litervis med alkoholrika drycker, 10 tals cigaretter och flängandes hit och dit slutar festen kl. 6-6.30 på morgonen på en madrass på golvet. vaknade sen kl. 10.10 med en hel öken i munnen (inte bokstavligt då!), illamående och att huvudet nästan exploderar. sen är de bara att bege sig hem (från andra sida stan!), de va mindre kul.. men festen va de! ;D
Trodde du ja!
den sög. jag låg hemma sjuk, som ja gjort hela veckan, och skit. fan va tråkigt jag hade det. blä.
snubblade o skrapa upp handfalatan när jag gick ut för dörren på väg till skolan och sågade mig i fingertoppen i verkstan med justersågen...
Y - The Last Man...
minns ingenting..kanske lika bra
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
pajade material på jobbet för ca 75-100 000kr... annars flöt de på rätt ok =)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
i fredags (den trettonde) träffade jag mina drömmars flicka ...och nu är vi ett par. det är min turdag? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hamnade i slagsmål :S
daviden... detta ska vara ett forum om negativa saker som hänt... sluta vara så jävla glad och lycklig... osolidariska jävel! :P
SKIT I DET DU:@ jag lever iaf! O.o & ^__^ aer VenneR
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
snuten rånade o mobbade mig. acab
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
Hittade en sprillans ny mobil telefon, tack säger jag.. 4 lax inkasserat. dessutom hittade man en ny postermarker 100 kr intjänat. tack fredagen den 13:e
det var skitnajs.. emelie kom hit så drack vi lite bärs, sen softa bara :) fredag den 13e är en turdag, ni har inte fattat
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
gjorde slut med flickvännen.. :S
Tisdag, 13:e November 2068
d-beck: Är det tur att tappa sin mobiltelefon på 30 sekunder dagen efter en nice afton med nån man gärna skulle höra av igen? När, tror inte det.... Fredagen den trettonde ÄR en otursdag rent generellt... Läste, iofs i aftonbladet elelr expressen, att det sker i snitt 13 fler olyckor den dagen... eller nått sånt...
littlevix Mm, vissa dricker ju liiite för mycke ibland. de brukar resultera i att man somnar. men vadå, de kommer ju en ny helg snart! du får ta igen de då ;)
Trodde du ja!
Min var lugn som bara den, satt och spela lan över nätet... ...men grannen blev tydligen fett misshandlad hemma då och på lördagen.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
min fredag den 13:onde var som alla andra fucking fredagar... haltråkig med öl
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Jag reste till Wien och så råka vi köra vilse i tyskland:S sen så såg vi inte var vi va så bara ser vi att vi är på en kyrkogård mitt på natten:|