I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur var Er fredag den 13e?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Graffare

2006-01-18 13:13
Skitbra,jag fyllde år då.
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-01-18 13:24
blöt.
jorå. och bilen gå bra?

2006-01-18 19:25
den trettonde är bra skit bra :) Fyller år den trettonde, fast i augusti :D

2006-01-18 20:42
drack mig full som vanligt i goda vänners lag, träffade johnny eller drog till hässelby(dom som fattar, fattar vad jag menar) tillbaka till krogen igen, kim var försvunnen, jag blev för stekt och vinglade hemåt till hiphop i min musikdosa.väll framme i onelines hjärta så tar minnet slut och jag vaknar naken med alla sängkläder på golvet
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2006-01-19 00:24
krockade in i en cementvägg med lastbilen:S inge farligt hände de vart halt i backen hah liffe körde o de kasade iväg^^
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2006-01-19 00:39
jag fick i mig på tok för mycket alkohol, minns ingenting och brännt en jävla massa pengar på någonting..

visserligen var det även under lördagen den 14e (typ från 00 till 03, men det känns ändå som samma dag)
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2006-01-19 01:20
Jag rökte på och knullade.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

2006-01-19 10:00
Fysik B-prov...så ja det var en otursfredag

2006-01-19 16:10
jag fick ett piano i huvet
jag har alltid rätt.
Graffare

2006-01-20 19:15
seriöst? ;D
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-01-20 19:44
äh fredagen den 13e är en självförvållande dag.. folk gör bara sanning av sin skrock och råkar ut för saker, bara för att dom är så rädda/uppjagade osv osv..
har aldrig hänt mig något, inte mer än någon annan dag iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-20 20:10
Fick däremot otur IDAG.

Först att sladden glappade vid datorn sen att jag tappade proteindrinken.

2006-01-20 23:09
har för mig att min fredag den 13:e var rätt otursfylld, kan inte komma ihåg på vilket sätt bara..
jovisst, nu minns jag.
jo, det var ett riktigt åskmoln som tornade in på eftermiddagen där, men framåt natten klarnade det upp lite.

Men jag håller helt och hållet med Bikarbonat om att själva datumet i sig inte ger otur. men i mitt fall hade jag verkligen "otur", fast det hade lika gärna kunnat inträffa dagen innan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-20 23:35
jag hörde om en snubbe i typ lindöping som hade halkat i bajs på gatan och slog i huvet och dog på fredag den trettonde..
vet inte hur sant de är men endå.. jag minns inte vad jag gjorde..

2006-01-20 23:37
jag jobbade till 21, skulle ta tåget till gävle 02:44, tänkte jag skulle gå på krogen och sen gå till tåget. blev full, fick inte upp mitt värdeskåp, en kille börjar mucka med mig,... det urartar, jag hamnar i häktet och fick sitta där tills i tisdags. härligt.

2006-01-21 13:05
Erikaa: Stod i typ aftonbladet och Expressen... Så det är nog fan sant... Låter lite för roligt för att de skulle kunnat ha hittat på det...
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2006-01-21 13:29
HAHA de är egentligen jätte synd men man måste garva endå..
HAHAHAHHAHAHA

2006-01-21 21:23
d va sjukt nice. gick i skolan, hämtade bilen på lagning sen o efter d gick vi ut på kvällen o fikade :) sjukt mysigt .)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Battlerappare

2006-01-22 02:12
Min började bra... Härligt bakfull och vid fullt medvetande att torsdagens ölande med en mycket förträfflig jänta inte alls gått så bra som man hoppats... Men jag var ändå vid gott mod. Den lokala pizzerian förtjänade ett besök.
På med mjukisbyxor och tröja, fram med mobiltelefonen och ringde pizzerian för att beställa en Mezza Luna. Det gick finfint och jag ställdes inför uppgiften att ta mig till pizzerian inom 10 minuter . Bilen var den enda lösningen.

Bor du ute i skogen eller :P?
:c

2006-01-22 11:57
en hårig typ blottade sin lilla kuk för allmänheten. :(

2006-01-23 14:35
jag skulle dra ut en runda, o blev påkörd av en bil så jag flög ner i en sjö, helvete alltså, blöt som fan o kall tappade hemma nyckeln o fick sova under en uteliggare som hade en katt som halsduk, o trode på gud, fan jag är omringad av goda människor.