Varför kan jag inte ta vem som helst.?
Varför ha man såna jävla krav. Även fast jag vet att det enda jag behöver är att gå hem med nån för en kväll å säger allt inom mig emot just nu. Jag tänker för mycket och hittar fel med alla jag träffar. Det blir som att jag tror att jag vet mer om dem än vad de själva vet, det blir ara ointressant. fan, vad ska man göra för att slappna av.? Det enda jag kan tänka på är tjejens nackdelar, och det är bara skitsaker dessutom, typ att hon bor långt från stan, ha lite konstiga skor eller att hon inte ler 24/7.. Pallar inte komma hem lite smålullig såhär en gång till och känna den här känslan. jag är fucking ensam men gör inget åt det.. Blir det såhär bara för att det gått nån månad sen sist.? Får man högre krav desto längre tiden går.? aarrhh.
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
Du ljuger för dig själv och säger att felet är att du hittar massa fel hos tjejerna. Sanningen är att du inte får gå hem med dom, eller inte vågar.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
fatback.. Vettefan, gör samma sak. Jag tror vi har kolllat på för mkt porr och är ute efter perfektionism( eller VADFAN DET NU HETER) och är så helvetes kräsna att vi inte tackar ja försen det är en Jenna Jameson som ska med hem.. Det är sjukt..
naah, jag tror ni har missuppfattat. jag var inte likadan för nåt år sen. men jag vet inte, jag är inte så sugen på att gå hem med nån som kommer fram och trycker upp sig mot mig. sen har man väl blivit så förhållandekåt att man inte kan släppa tanken att alla man träffar kan vara en blivande fru som man kanske ska leva med i 40 år.
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
Asdöd möjligt att vi är perfektionister, men för mig handlar det allt mindre om utseende, och det är det som stör mig.
jag hatar killar som drar hem en över en natt, för många gånger har man träffat en kille som är skitsöt mot en, men så fort man knullar så är man mindre än luft. inte ett telefonsamtal, inte ens ett hej på krogen. eller är jag helt enkelt en av de där jobbiga brudarna som alltid vill mer än killarna? nej, usch, ett engångsmisstag till och jag tar livet av mig. det här har också ledigt till att jag blivit ruksigt kräsen, totalt ignorerar killar som kommer fram och pratar med en då jag vet exakt vad de är ute efter, jag orkar inte med allt skitsnack. när de får veta att man är upptagen/inte intresserad så går de till nästa bord. fyfan.
penguin F18 Det är väl självklart att killarna går till nästa bord om du inte är intresserad.. =) Hur som helst så kan du ju lösa det problemet genom att försöka att inte ha sex med killarna första gången du träffar dom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PKK Porr är inget annat än fel.. Men tjejerna i filmerna brukar ju inte ha några fel alls..Förutom att dom bla bla bla.. Men jag snackar utseende.. Jag är samma, kräsen som fan, och FÖR snäll..Jäkligt svårt att klämma ur sig att det man egentligen vill göra är att klämma på tösen.. Men det är ju jag som lider av det liksom.. Det är jag som inte får pök.
fatback: i know the deal. det är sådär lagom muntert. har försökt hålla kraven på en sansad nivå. men det tycks inte göra saken bättre. snarare sämre, efteråt. ska förvisso inte lura mig själv heller, det är inte så man kan välja och vraka, men ändock... penguin: intressant. jag har slutat ta kontakt i vissa fall med tjejer ute eftersom man känner av vad de förväntar sig att man är ute efter. det är jäkligt knepigt faktiskt. liksom orka behöva bevisa sig rätt, och de fel? nae... håller med lynguistic för övrigt, seriösa relationer skapar man knappast genom att sexa första kvällen. vill jag tro. jag har då inte upplevt det så. även om jag själv förvisso inte skulle sexa med någon jag inte på något vis hade intresse för.
Lynguistic, Priyan jag vill sitta och prata, ha trevligt och INTE ragga. jag skrattar och ler och pratar med folk på krogen, men inte fan vill jag ha personen i fråga för det, im just wanna have phun. wait what! jag sa aldrig att jag hade sex första kvällen, det jag menade var att killar är sådär söta och ringer och stämmer träff med en till då man tar det steget, sen är man inte intressant längre ._. jag tror att de är intresserade, men allt de vill är att knulla.
penguin F18 Du borde nog fundera över att skratta och le och prata med folk i ett annat forum än just krogen. För där har den formen av beteende en tendens att tolkas som intresse. Och om du inte vill knulla så tycker jag du ska låta bli. Oavsett om killen är söt eller inte. På så sätt tror jag du skulle kunna undvika många besvikelser. fatback P21 Det är inget fel med att bli mindre ytlig. Många blir det med åren. ;-)
What it is, it is and what it ain't, it ain't
aah, verkar som att jag inte är helt ensam. Känns som att jag måste bli kär för att få lite sex numera, men hur fan blir man kär..?
onetrick , så du menar att om en tjej ler åt en kille så är det automatiskt ett raggningsförsök? jag vill skratta och ha roligt med både gamla och nyblivna vänner utan att det ska bli missförstånd. och ni missförstår mig grovt, jag är inte promiskuös, bara det att, så fort jag är i n t r e s s e r a d, och tror att han är det med, så visar det sig bara att dom ville ha sex av en.
OneTrick Det där har jag aldrig fattat, varför får man inte vara trevlig mot folk på krogen om man inte raggar? Dom flesta blir ju glada med lite alkohol i kroppen och då är det väl naturligt att prata med folk?
AAh, om en dam ler åt mig nyktert blir jag kär.! =)
penguin F18 Men nu får du bestämma dig, ler du bara, eller ler du och pratar? Jag säger inte att det ÄR ett raggningsförsök, jag säger att det lätt tolkas så. Det kan knappast vara en nyhet för dig. jag vill skratta och ha roligt med både gamla och nyblivna vänner utan att det ska bli missförstånd. Jag förstår att du VILL det, jag försöker bara förklara hur andra människor förmodligen tolkar ditt beteende. trasdockan F18 Du får väl göra precis vad du vill. Men du bör hålla i åtanke hur andra människor tolkar ditt beteende. Det underlättar för båda parter. Sen tycker jag personligen att det finns en distinkt skillnad mellan att vara trevlig, som i att byta några ord med snubben bredvid en i baren, och att slå sig ner bredvid någon främling och inleda en 20 minuters konversation. Som sagt, jag struntar fullkomligt i hur folk beteer sig på krogen och ni får le precis hur mkt ni vill. Det jag kan bli trött på är att folk är så clueless om vad de håller på med och hela "va?! Är krogen en köttmarknad?! Det hade jag ingen aaaaning om!"
What it is, it is and what it ain't, it ain't
Counter-clockwise Jag ler alltid åt folk jag får ögonkontakt med, det misstolkas lika mycket i nyktra tillstånd som onyktra. OneTrick Självklart är det skillnad på att byta 2 ord och ha en lång diskution det förstår jag också. Men bara för att man tycker någon är trevlig betyder inte det att man vill hoppa i säng med den. Jag tycker om att träffa nytt folk och visst är dte kul om man får ragg men jag tycker att det är synd att man knappt kan byta ens 2ord emd någon utan att det ska ses som att man raggar, både på krogen och annars.
penguin F18 om du är den som " vill ha mer än sex " så ska du ta reda på om dom med vill, låt dom kämpa lite, låt dom visa intresse, men vill man ha ett förhållande ska man inte hoppa i säng det första man gör. så vet jag vad killen i fråga är intresserad av, mig eller pussy. sen om du nu hittar nån snygg kille på krogen som verkar intressant, så go for it, varför inte ett engångsligg utan några som helst förväntingar efteråt.
jag levde för kicken , precis som du
om jag ler och pratar med någon innebär det inte nödvändigt vis att jag söker sex, det är, helt ärligt, snarare sällan det är så, egentligen. det är ju snudd på befängt att tro något annat. förvisso håller jag med onetrick i det hon säger, men ändock. folk borde sluta ha så mkt förutfattade meningar och ist skapa sig en egen (ny) bild av varje ny person, ist för att applicera mallar. det skulle bli så mkt enklare så - för alla parter. penguin: jag förstår och håller med dig fullt ut. vet hur det är. det är svårt att finna folk vars intentioner och syn är desamma som ens egna. det är lite moment 22 i det hela på sitt egna lilla sätt. i de fall man har varit intresserad - är andra parten ointresserad. i de fall där man själv inte är det - är de intresserade. livets relationsspel?
skatbo , bitch please. onetricke wait what, god. krogen är en köttmarknad, men jag lade ner raggningen för flera månader sen, jag vill ha kul och skratta och skåla och diskutera allt mellan himmel och jord med han/hon som råkade sätta sig brevid mig, ta en cigg i rökrummet och kanska slängas in i en konversation där med. jag vill inte ragga. jag lägger ner hela sexgrejen, nästan ingen förstår vad jag menar endå :/
penguin F18 Ahhh jag missförstod dig först.. men nu tror jag att jag förstår vad du menar.. Men hmm.. Lyser det inte igenom på killarna om dom endast träffar dig för att dom vill ha sex.?? Men försök att inte ha sex på ett tag. som någon sa.. låt killarna få jobba för det.. typ. =) Inte kommer väl killarna bara hänga i så länge för att få lite sex. låter lite omständigt.. Och om det är så med många du träffar så tycker jag faktiskt synd om dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
emslow , hmm är det så illa.? =) Har inte varit sån förut så känns ju konstigt att jag har gått o blivit rädd för tjejer.. fast kanskekan ligga nåt i det, klassiska rädslan för att bli sårad typ.. hmm.
Har samma problem! Tror det beror på att man är osäker på sig själv...eller i alla fall i mit fall har jag upptäckt att det är så...har svårt att släppa in folk i mitt liv
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
fatback, det du skrev högre upp "sen har man väl blivit så förhållandekåt att man inte kan släppa tanken att alla man träffar kan vara en blivande fru som man kanske ska leva med i 40 år." stämmer verkligen så jävla bra in på mig just nu. allt jag tänker på när det gäller killar är typ att hitta någon att bli kär i och ha det mysigt med en längre tid. hatar't.
Lynguistic , sen juli har jag nog träffat ~4 killar som jag varit intresserad av, och alla har gjort likadant. eftersom jag inte gör engångsligg längre så nej, jag har inte sex. lyser igenom? det är ingen skillnad på att säga att någon är söt, och att någon är söt. även om motiven är olika. eller så är det kanske bara jag som är naiv och så jävla gärna vill, att jag blundar. :/
btw var penguin råsöt om det är personen på kortet som är samma som sitter bakom whoa-kontot ^^
phatie ait, man blir ju tokig, och det går ju inte bättre för att man tänker så men tanken vägrar släppa. Det känns som att alla val man gör är så jävla viktiga, och det har väl kanske lite med rädsla att göra som nån sa. Om det bara blir vår snart så att alla vill bli kära =)
penguin F18 Ah okej.. jag tänkte mer på att ni hade något gemensamt det är kul o prata med han.. ni uppskattar o vara med varann.. om ni passar bra ihop osv.. jag kanske bara är gammal hederlig som kollar på sånt innan jag har sex med folk.. men men. =) Hur som helst så om du råkat ut för samma misstag 4 gånger.. försök vänta med sexet.. det skulle jag testat iaf. =)
fatback: ja men alltså. för min del verkar det handla om att andra är rädda. eller alltså. åååh! jag hatar det här, för folk märker ju (killar i mitt fall) att man är lite små "desperat" efter ett förhållande och då backar dom. jag har kommit på att det är så. då faller ju fan allt.
phatie Känner igen det där också, när man väl träffar någon så backar de efter en vecka. fuck, hur gör man för att inte vara desperat.?
Lynguistic MEN SHIT. vad är det i "JAG HAR INTE SEX PÅ EN GÅNG" ni inte förstår? jag träffar killar, jag dejtar dem och sen händer grejer och jag blir lurad.. and thats a very nice thing to say phatie :>
phatie F18 Gå inte runt o leta efter förhållanden då.. =) leta efter att han någon kille att ha skoj med lixom.. som du kan umgås och trivas med bara.
fatback: och sen den där jävla vanliga klyshan som dessvärre stämmer. att när man letar så hittar man aldrig någon, men när man som minst anar det så dyker den rätta upp. det stämmer verkligen. men hur fan kan man bara sluta "leta" när man vill ha och när man behöver ett förhållande då? penguin: well. meningen med komplimangen var inte att vara snäll, jag är mest ärlig :)
penguin F18 JAG FÖRSTOD DET.. Jag menade att du skulle vänta ännnnnnnu längre lixom. =) Du vet som man gjorde på gamla goda tiden.. vänta tills du gifter dig typ. =P
Lynguistic som jag nyss skrev till fatback så stämmer det ju med vad man brukar säga "att när man som minst anar det så dyker den rätta upp". men det där med att "bara hitta ngn" som man trivs med - det är lättare sagt än gjort det också. för då, i mitt fall, slutar det alltid med att man blir någon slags KK. Helt vanlig polare på dagtid och ibland när alkoholen eller annat slår till så har man sex, sen nästa dag är det back to basic.
Fan, jag blir tokig på att sitta o tänka på det här, blir ju bara värre då, sticker iväg o simmar lite så får vi se om nån har en bra lösning på problemet. Någon som har koll på om det finns nån skön gruppterapi eller nt för att komma över sånt här.? =)
haha, det känns som du och jag, fatback , kan skapa en egen terapigrupp! för jag är fetpå om du hittar ngt och om vi bor skapligt nära varandra ^^
Lynguistic , vadå längre? hur mkt längre? tror du jag satt ett datum och räknar ner till dagen D? no, rätt tillfälle och rätt känsla. sen anser jag inte att det är mitt fel på ngt sätt när killar beter sig såhär. jag blir fan riktigt sårad.
penguin F18 Nej såklart det inte är ditt fel att killarna är idioter.. Men det är väl typ ditt ansvar att se till att killarna inte kan behandla dig illa.. hmmm jo.. jag förstår vad du menar med rätt tillfälle rätt känsla.. men om det känns rätt med den killen.. då behöver du ju inte ha sex direkt.. då kan ni bara umgås ett tag.. aja fast du kanske inte vill det.. men men.. Eller så kan du ju helt enkelt meddela för killen när ni träffats några gånger att du typ inte har sex med killar du lär känna förrens efter ett ganska bra tag.. Det kanske skrämmer bort nåra fina killar iof =) haha..
Lynguistic skrämma bort? de verkar istället inte vilja ngt annat. visst, sex är kul och så, men ska det verkligen krävas såna spel för att man ska få en helt vanlig pojkvän. jag tror på att göra som man vill, när man vill. sålänge inget tar skada. vill jag ringa honom, så gör jag det, vill jag ta en öl på måndag, så gör jag det, vill jag ha sex, så gör jag det osv. jag lever idag . så hela den här grejen men att man måste dra till med ngt spel gillar jag inte.
Men det är väl typ ditt ansvar att se till att killarna inte kan behandla dig illa.. jag kan inte läsa tankar. jag kan inte se någon annans avsikter.
penguin F18 AHh.. jag har samma tankesätt som dig.. inga jävla spel.. man bara gör vad man vill lixom.. Men det blir ju ett problem om killarna gång efter gång beter sig som svin mot dig.. Och nej såklart du inte kan förutspå vilka killar som är svin.. men jag antar att det är rätt så svårt att undvika dessa saker om killarna verkligen är ute efter att bara ha sex med dig.. då är det ju väldigt svårt att undvika det.. Det enda jag försökte säga är att anpassa dig så att killarna inte kan såra dig på det sättet.
eller så ber jag dem bara dra åt helvete, det har funkat hitills:p jag viker mig inte för ngn, jag ändrar inte på mig och fjäskar för att ngn annan ska få som den vill. take it or leave it, liksom. sen om jag blir sårad så..tja, okej..får jag väl skylla mig själv då.
Jag var exakt likadan, man hittar fel som egentligen inte finns. Jag var singel i 1½ basically bara för att jag var så riktigt jävla kräsen. But than again, så har du rätt att vara kräsen. Du ska inte ta vem som helst. Men däremot så borde du ge tjejerna en chans. But I know the feeling som sagt...
At the gates of Eternity...
penguin F18 haha så kan du ju också göra. aja.. hoppas du inte träffar en massa mångon då. =P
Aah, BC99 , skönt att höra att man inte är ensam. Hur kom du ur det.?
Min tanke är knappast att utnyttja någon utan att låta det ske på lika villkor, men det är å jävla mycket som spärrar, fast det kanske är bättre att vänta på den rättaaaaa
Fatback : Alltså saken är denna, jag sökte efter någon som egentligen fanns någonstans förutom i mina drömmar. När jag kom i underfund med det, så blev det lättare. Men nyckelordet är också att jag sökte. Jag lät bli att söka, då dök plötsligt kärleken ihop. Låt liksom kärleken komma till dig, än att du letar efter den. Och jag tycker att du mycket väl ska vara kräsen, bara liksom inte kraven blir orimliga. Förövrigt så när jag slutade leta, så träffade jag den tjejen jag idag bor ihop med och är förlovad med dessutom. En riktig jackpot då vi kommer snuskigt bra överrens. Självklart, så har hon sina brister. Precis som jag har mina. Men ingen är perfekt, man får helt enkelt hitta en som är lika fucked up som en själv.
At the gates of Eternity...
BC99 låter som det jag ska göra då =), men hur fan slutar man söka... GRR
skatbo , welcome to the 20th century.
...thought we were living in the 21th century?