I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Varför kan jag inte ta vem som helst.?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
penguin F39
2006-01-20 17:27
hey! dont pwn me när jag försöker dissas :(
Priyan
2006-01-20 17:37
sorry?
för övrigt borde man väl egentligen säga 21st, men efter en sökning på nätet verkar officiella siter lika ofta bruka 21th. skumt. jag pwn:ar mig själv helt enkelt.
penguin F39
2006-01-20 17:42
21th, tydligen. om manm räknas som amerikanarna.
Old-Fashioned F43
2006-01-21 00:10
fatback:
aahhaah samma här... sen klagar jag på att jag inte får någon. Min kill kompisar säger jämt, men det är bara gå ut o visa sen du som är så söt kan juh få vem som helst.. jagkan inte ta vem som helst.. det är alltid nåt som är fel.. är allt yttre bra är det inre dåligt är allt inre bra är nåt yttre dåligt..fett svårt..
haha jag kan störa mig på skosnören typ :(
Don't be offended
This is all my opinion
Ain't nothing that I'm saying law
fatback P41
2006-01-21 01:57
Old-Fashioned F22
Aah, låter precis som mina kompisar. Gah.! Nån som har nån magisk lösning.? =)
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
broed__ P40
2006-01-21 02:02
fatback P21
det är att du inte vågar, undermedvetet.
Grejen att jag har höga krav om jag skulle skaffa en "partner". För jag har höga krav på mina vänner och så varför inte ha det på en tjej? en tjej är inte bara en person man stoppar köttyxan i. och är bara det du vill så är bara köra på allt från halvfeta brudar till brats.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
_proofy_ P39
2006-01-24 14:48
vem fan vill ta "vem som helst"?
O.o
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
hallifax
2006-01-24 17:27
du har blivit bög sådär kännde min polare innan han kom ut ur garderoben. Du är 100%bög
Jag är en tviiiiivelaktig figur
BC99
Poet
2006-01-24 17:29
PKK
: Just the truth hehe
At the gates of Eternity...
fatback P41
2006-01-25 02:00
halifax
jeah, antagligen...
till alla er andra så lyssnade jag på vissas råd och gick hem med nån donna i helgen. Det var inget annat än ångest dagen efter. fuck, jag vill bli kär. Hur gör man.?
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
jadis F40
2006-01-25 02:17
Orkade inte läsa vad alla andra skrev.. Men jag tror att kraven höjs ju länge man väntar. Har inte träffat en ända kille som jag har blivit intresserad av på tre år.. Så fort jag ser en svaghet så tycker jag att han är an "tönt" och vill inte träffa honom mer. Sorgligt men sant. Kommer nog bli ensam för evigt.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
jadis F40
2006-01-25 02:18
Och nu råka jag läsa ngt om porr, och tror inte att det har med det att göra..
jadis F40
2006-01-25 02:18
Jag vill me bli kär. HUR GÖR MAN?
fatback P41
2006-01-25 02:28
jadis, damn! precis mitt problem. även fast man egentligen säkert är lika mycket tönt som ratar alla andra..
hurgörman.?
lazrak P38
2006-01-25 02:52
jag har typ också en ond demon i mig som visar vilka tjejer som är ok och vilka som inte är det, alla måste ha ett galet sexit/sött (samma sak för mig) leende och får inte vara feta eller nör korta..
det är faktist jävligt jobbit ibalnd, har polare som styr på alla, men det är helt jävla omöjligt för mig.. visst ni kan säga att problemet ligger att jag inte vågar snacka med dom, men det är så jävla fel jag är bäst på att snacka med tjejer. yeye hoppas det kommer nått botmedel det är seriöst jobbit !
fatback P41
2006-01-25 02:55
Har tänkt lite, visserligen har jag druckit för mycket öl ikväll. men kjgat tror att jag bara blir intresserad av de som dissar mig. Får väl hoppas att de spelar svårfångade.. =)
jadis F40
2006-01-25 14:56
Fatback
Håller helt med dig, det man inte kan få vill man ha, men när man väl har fått det så är det inge kul längre =( Tror att hoppet är ute för oss.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»