I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hora, fitta och slyna?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Skribent

2006-02-01 23:14

Fan vad gött. Mitt förhållande känns så jävla cleant och sjukt perfekt när jag läser vad folk skriver i den här tråden. Så något gott kommer ur det du skriver iaf, Skell.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2006-02-01 23:31
haha slå honom på käften, nej men helt ärligt det där är vad jag kallar respektlöst..

även om man nu är som Mr. Skell och inte tar åt sig så ska väl för fan ens pojk/flick vän ha respekt nog att inte kalla en för värsta jävla skällsorden dom kan komma på.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2006-02-02 00:26
Skell P19

jag skulle tippa på att för de allra flesta så har de här orden faktiskt en betydelse, särskilt när de används av de man älskar och litar på, med syftet att göra en ledsen, som fallet verkar i den här tråden.
hon säger ju klart och tydligt att hon blir ledsen när han kallar henne för detta, och antagligen har man tillslut ingen lust att vara med någon som gör en ledsen.
det handlar ju om att han inte kan uppfatta när en viss jargong fungerar och när den bör undvikas.

men visst; ställ dig vid medborgarplatsen en fredagkväll klockan 2 och skrik bögjävlar åt ett killgäng. eller kalla deras tjejkompis för fitta hora slyna luder. se hur det går, liksom.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-02-02 01:44
Bakis

Det handlar nog mer om brist på respekt för tillfället med tanke på att hon skrev att "han är världens gulligaste kille" eller nån anna sån skit. Det är ju bara när han svär åt henne som hon tycker han är skräp, annars verkar hon ju gilla honom.

Jag respekterar min flickvän jävligt mycket, men visst hamnar man ibråk och då åker den respekten ut genom fönstret ett tag till man förstår vad man gjort.

Funktionshinder

"Skell, ditt...ditt jävla horäckel. Din...din..din kuksugandefittmurvel!!"

Wow, väldigt provocerande. Jag mår dåligt nu.
Svordomarna ligger på barn-nivå. Inget och bli förbannad över, om det enda man kan komma upp med i ett argument mellan ensjälv och sin pojkvän/flickvän är svordomar så är det bara och lägga ner.

snorty

Du och dina jargonger =D.
Jag har aldrig sagt att folk inte tar illa upp av svordomar, klart det finns folk som gör. Jag är en av dom som inte gör det.

Om hon anser att hon inte gjort ett skit och den enda anledningen till att han kallar henne olika saker är för att trycka ner henne och göra henne ledsen så finns ska hon göra slut, det finns fan inget och disskutera här.
A Profound Hatred of Man

2006-02-02 06:17
Jag är tydligen jävligt elak när jag blir förbannad, fast på ett helt annat sätt, men jag kan räkna gångerna jag har sagt håll käften till någon på min ena hand. Tycker att det finns gränser för vad som är okey att säga hur jävla förbannad man än är.

Olika människor reagerar olika på olika saker. Du borde ju försöka få honom att förstå att även om han inte lägger större vikt vid orden så gör du det. Respekterar han dig så borde han ju också respektera att du blir sårad av det han säger.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-02 07:28
QuteOne F18

Usch, blir så förbannad när jag hör detta??!
Älskar man någon ska man ju stötta den personen här i livet.
Man har ju bara varandra till låns lixom. Vi finns inte här föralltid.
Visst alla bråkar ibland, men man måste ju tänka på hur mycke man betyder för varandra och hur mycke man behöver varandra. Och ta vara på de.. Hur som hellst..
Nu till problemet.. Om du verkligen älskar din kille, ni har ju hängt ihop väldigt länge ändå.. Då tycker jag att du ska sätta dej ner och ta ett alvarligt snack med honom, fyra ögon emellan.
Säg som de är, att han får dej att må dåligt. Han som borde vara de tryggaste du har.. Att han krossar ditt självförtroende och sårar dej..
Sen tycker jag att du ska fråga honom vad han skulle tycka om en kille på stan bara kom fram till dej och kallade dej för dom grejerna han säger. Han skulle garanterat bli as förbannad eller hur..? Så vad ger då honom rätt att säga de till dej???!!
Visst någon gång i stundens hetta har jag fått hört att jag beter mej som en idiot, eller liknande.. Men de finns ju gränser.
Man kan ju inte kränka en annan männsika på de sättet..
Och om jag får säga min åsikt, så verkar han ligga på en 13 årings nivå om han använder sånna ord mot dej.. De är fruktansvärt omoget..
Du får stå på dej bara och lycka till..
Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!

2006-02-02 08:09
Skell P19

jargong är ett lite roligt ord att säga faktiskt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-02-02 08:30
Skell "Om min flickvän på helt fullt 100% allvar kallade mig "bögjävel" eller "manshora", "slapptask" etc. skulle jag bry mig lika lite som om det var på skämt."

Så du menar att du inte tar din flickvän på allvar? o.O