QuteOne F18 Usch, blir så förbannad när jag hör detta??! Älskar man någon ska man ju stötta den personen här i livet. Man har ju bara varandra till låns lixom. Vi finns inte här föralltid. Visst alla bråkar ibland, men man måste ju tänka på hur mycke man betyder för varandra och hur mycke man behöver varandra. Och ta vara på de.. Hur som hellst.. Nu till problemet.. Om du verkligen älskar din kille, ni har ju hängt ihop väldigt länge ändå.. Då tycker jag att du ska sätta dej ner och ta ett alvarligt snack med honom, fyra ögon emellan. Säg som de är, att han får dej att må dåligt. Han som borde vara de tryggaste du har.. Att han krossar ditt självförtroende och sårar dej.. Sen tycker jag att du ska fråga honom vad han skulle tycka om en kille på stan bara kom fram till dej och kallade dej för dom grejerna han säger. Han skulle garanterat bli as förbannad eller hur..? Så vad ger då honom rätt att säga de till dej???!! Visst någon gång i stundens hetta har jag fått hört att jag beter mej som en idiot, eller liknande.. Men de finns ju gränser. Man kan ju inte kränka en annan männsika på de sättet.. Och om jag får säga min åsikt, så verkar han ligga på en 13 årings nivå om han använder sånna ord mot dej.. De är fruktansvärt omoget.. Du får stå på dej bara och lycka till..
Jag står på samma sida som jag alltid stått på..<br> -Min egna.!