Heartwall : Vem faan är Carrie Bradshaw? Om du menar Carrie Lucas så tycker jag hon är duktig sångerska.
At the gates of Eternity...
Så här ligger det till va. BC99 lyssna nu på mig. När du är singel, så letar du ständigt/ganska ofta efter en brud. När du går på bussen, på väg in till skolan, på torget, i kön överallt. Du har sökande ögon. Du letar, och det märks ju. Det märks på ditt sätt, på ditt leende på dina ögon. När du är upptagen så letar du inte längre på samma sätt när du kliver på bussen ser du INTE BARA den skitsnygga bruden som sitter i mitten av bussen, och HELA din resa är nu anpassad efter den bruden. Ska jag göra så eller så? Tittade hon hit?Ska jag kolla igen ?Bla Som när jag går på krogen. Vissa dagar bestämmer jag mig bara för att inte ta med någon hem, jag vill bara sitta och dricka öl för mig själv och titta på folk som dansar fult. Dom dagarna flockas ju tjejerna kring en så fort man reser sig upp och ska gå och pissa. Men dom dagarna man är kåt som en noshörning innan och helt klart har bestämmt sig för att dra med nån hem dom dagarna slutar oftast i en frågesport hemma på sängen sen: Va gör jag för fel? Va är det för fel på mig?Kanske ska jag ändra skäggfrisyr igen? Slutsats: vill du bli poppis och ha mkt motsatt kön efter dig, sök inte. Leta inte. Tänk inte. Försök inte vara. (shit vilken diktator jag är, men så är min uppfattaning)
Singel= alla vill ha en Upptagen= alla vill ha en jiäääh
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Asdöd : Haha låter som en bra teori det där :) Heartwall : Ja vem faan är Carrie Bradshaw?
jag tror inte på massa förklaringar om att man luktar eller nåt annat skit. det är helt enkelt lagen om all jävlighet som verkar igen. fan det kan ju inte bli annat än fel
BC99 P22 carrie bradshaw? sex and the city! helloooooo :P
...looking more like 5 cent
Cosby : Ok hehe, vad har jag med henne att göra då?
BC99 P22 hahah ingen aning du.. det var inte jag som skrev det :)
Heartwall : Ok, då vet jag det framöver hehe
BC99 P22 om du skriver så så är de väl självklart att ja tar de på allvar.. och sån syn som män har på kvinnor idag så förvånar de mej inte överhuvud taget om du är så skev.
SirBoss : Huh?
mephisto P2 Du vet väl hur tjejer är? Om de gillar en kille måste deras tjejkompisar godkänna honom. nån som kollat för mycke amerikanska serier eller på tv överhuvudtaget.. sorgligt. Skrev du SirBoss : Visst ligger det lite Sex & City över det, men ibland går många tjejer (främst killar) efter sina vänners råd angående en potentiell partner. Skrev jag. Så vart kommer det in att jag är skev? Är jag skev för faktumet att många killar faktiskt frågar sina killkompisar saker som "bör jag data henne?" eller "sheeit, ska jag bli tillsammans med henne eller?"
Självklart ligger det nått i att kompisarna måste godkänna honom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj, nej de va menat till mephisto.. du hade svarat på de ja skrev så antog att de va du som hade skrivit de.. ursäkta mej!
SirBoss : Och du undrar varför jag blev förvirrad haha, lugnt :)
Empleo : Och det var riktat till vem?
inte till mej hopppas ja, då vet du att de blir stryk nästa gång vi ses!
det som skrivits här och som folk har upprepat ca 25 gånger efter varrandra stämmer in till en viss del. tänk på att världen kretsar inte alltid runt er själva, när man är upptagen så bryr man sig inte om att jaga och blir då ett byte själv, man jagar inte blickar, men man märker väl när man får blickar av andra om man nu gör det. man är mer uppmärksam när man är singel då man är hungrig efter lite pussycat
Asdöd förklarar hur det ligger till som vanligt..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
För att man utsrålar lycka när man e upptagen, just därför.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror att man får för sig mycket mer när man är upptagen också :). Eftersom man inte har friheten att följa upp och kolla om bruden verkligen är intresserad så konstaterar man det för sig själv istället och spatserar iväg glad i hågen.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Alla hatar mej. varför hatar alla mej? visst jag har slagits med folk men det är väl ingen anledning att hata folk. va? SVARA ME!
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
allt jag har är min tvångsonani. jag är motbjudande. alla tjejer hatar mej. jag har inte gjort nåt fel, ändå hatar alla tjejer mej. alla. ständigt.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Melanieärdemented ?: What?
LagerUffe F0: öhh nej, det är han inte.
Niobe : Awww :) Tack baby!
LagerUffe : Men är du bäng eller? Om jag var ful, så skulle jag väl inte få brudar överhuvudtaget? Singel som upptagen, right?
hahahaha sa korkad! smakul trad. haller med om att tjejor ofta gor sahar. och det ar val kul.
LagerUffe : Om det där är ditt sätt att stöta på mig, så kan jag bara säga nu that I don't swing that way :)
Tror bara att det är ditt eget sätt att se på det,,,som singel e du kanske lite "desperat" o på det sättet hittar man ju aldrig nån,,när man e upptagen så vill ju folk förstöra el kolla sin egen själv känsla om de kan få nån annans tjej/kille,,,,
Desperat = Ingen vill ha en. Självsäker = Tvärtom. Så skulle jag vilja uttrycka det.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Menar du om man e självsäker så vill alla ha en???? D gäller nog bara för killar,,,,som tjej o vara för självsäker ger dig inte många killar vad ja har sett o inte i min stad,,,,
Jag har genom diskussioner med andra mogna män kommit fram till att det är lukten, tjejer atraheras av fittlukt, eventuellt knulldoft.
SMÅLAND!
General_UHHH öhhh så svårt kan det väl inte vara att bara hitta någon tjej, vem som helst, som kan tänka sej att ha sex med dej? måste väl vara bättre att ta en halvful tjej på krogen än att betala för en skabbig prostituerad
Graffare
2006-05-29 17:34
stämmer inte
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
"men om hon/han är upptagen måste det ju vara nåt särskilt med henne/honom" :D
Delam tange barat
hahah uhhhhhh
Kvinnor har som oftast överläge. Det är oftast de som styr vilka som blir tillsammans.. Om inte du som kille kommit fram till att du kan vara den som väljer. Många vågar inte gå fram till en tjej de är intresserade av för att hon ser för bra ut för att man ska ha någon chans. Det handlar om att vara just den som faktiskt går fram. Det funkar. Var inte tramsig med att du inte skulle vara just den hon vill ha. Varför inte? Men om du vill lyckas så glöm för allt i världen allt som har med att ursäkta sin existens. Ursäkta dig aldrig och sträck på dig. Angånde tjejer med självsäkert så kan jag meddela att det skrämmer iväg de flesta killar. Det krävs en kille med ballar för att ta steget fram. Själv föredrar jag en självsäker tjej.. Ingen är för snygg eller populär för mig. Men var inte så säker på att just du är så jävla speciell i mina ögon. Tycker jag det kommer du bli varse om det ;) 1luv
mjo stämmer väll lite^^ vi gillar sånt vi inte kan få.. lite mer spänning då ^;^
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
tjejer funkar på ett sätt " ta allt du inte kan få "
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Orkar inte läsa allt men min teori kanske redan är sagd; Jag tror att det handlar om att när du är tillsammans med nån, så tror tjejerna nu i detta fall exen att du kommer inte göra nåt med dom eftersom du har tjej, dom tänker att dom kan säga massor av vad dom skulle vilja göra för att dom vet att det inte händer. Från min egen erfarenhet står jag mitt i ett 2.5 års förhållande och bara på det senaste kvartalet hade jag 5 säkra hål på annat håll. Så tror också det är nåt med kvinnor att är man upptagen så är man helt enkelt attraktivare för det blir lite fajt för dem, för eller hur. Om en tjej vill gå ut för att hitta nån å knulla så måste hon vara riktigt riktigt riktigt jävla ful för att misslyckas, så om dom känner efter lite svår kuk så går dom på dom redan har tjej så do mvet att dom måste briljera över en annan. ps. tänkte bara säga att jag inte på nåt sätt försöker skryta eftersom jag inte är speciellt attraktiv så håller jag med om att det måste vara något slags fenomen varför nu helt plötsligt 4 st utöver min flickvän vill ha mig, VART FAN VAD OM DÅ MAN SATT SOM ENSAM 14 ÅRING OCH KOLLADE PÅ DÅLIGKVALITETSPORR OCH RYKTE I SNABELN?!?!?!
Som en blatte beskrev det i en stockholmstidning. "På högstadiet ville jag knulla så då kallade jag alla tjejjer för horor o då fick jag knulla till slut". Självsäkerhet vill tjejjer ha ja.
Hiccory.. jag skulle inte vilja saga att det dar ar sjalvsakerhet.. det ar snarare en vriden syn pa vara systrar. Killen borde fundera pa vem som ar hora i det laget. Som man kanner sig sjalv, kanner man andra.
dont show your weakness ! !
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?
Detta är faan intressant, var på en fest i lördags. Där alla tjejerna verkade ha stort intresse att snacka/dansa och flörta med mig hellre än mina polare. Skillnaden? They are single, I'm engaged and shit hehe
alltså jag fattar preciiiiis vad du menar.... killen jag har satt på piedestal i femtiotusen år, som jag blivit röd i ansiktet för bara nån nämner hans namn eller han går förbi o hälsar lätt, killen jag drömt heta drömmar om har inte brytt sig ett piss...SEN när jag blir tillsammans med ** så ska han helt plötsligt ge mig råd och visa hur trevlig han e, dansa intimt på fester och ge mig komplimanger för hur jag ser ut och min INTELLIGENS??? sen när snacka han om intelligens med MIG?? whuteveeer....
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...