I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Singel= ingen vill ha en. Upptagen= Tvärtom.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-04 02:24
När man är helt inställd på att inte ragga så blir det så också..

2006-07-04 11:46
fly-fly F18

Ungefär sen hans kärlek till dig dödade hans intelligens? ;)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-07-15 19:43
För att brudar vill ha det dom inte kan få..vi killar e nog mer åt andra hållet. Ser man en upptagen brud,varför lägga ner tid på henne när det finns andra damer? Tror det hanlar i grund o botten om tjejers dåliga självförtroende. Tex,en tjej kan typ aldrig köpa en enda pryl utan att få smakråd av en kompis. Hon är så osäker. Samma sak blir det ju om hon träffar en singelsnubbe. Hur vet hon om han e "godkänd? Joo,om han e upptagen måste han va nåt o ha,alltså godkänd...;)

Tjejer...lägg ner..;)
More than words...that´s what we do!!

2006-07-15 19:59
Nu har jag skummat igenom hela tråden och inte en sketen brud har gett ett konkret el seriöst svar.

Min slutsats är att tjejer är EVIL!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-16 02:07
Ja, det kan säkert vara så att man vill ha det man inte kan få. Men själv känner jag faktist inte alls igen mig i det BC99 skriver. Jag är vell en bitter, ensam, desperat singel för tillfället :P . Jag visar inte nått av mina ex uppmärksamhet bara för de blivit upptagna. Har jag haft känslor för nån av dem hade jag visat dem tidigare och inte bara för att personen skaffat sig nån annan att slicka på.

Och till detta som hydez skrev:

"Tex,en tjej kan typ aldrig köpa en enda pryl utan att få smakråd av en kompis. Hon är så osäker. Samma sak blir det ju om hon träffar en singelsnubbe. Hur vet hon om han e "godkänd? Joo,om han e upptagen måste han va nåt o ha,alltså godkänd...;)"

Öh, då vet jag tusan vad för brudar du stött på. Personligen skiter jag totalt i att fråga allt och alla om vad de tycker om det jag inhandlar. Det är mina saker som JAG ska använda, tycker jag om dem är det super, om andra ogillar dem, jaha (rycker på axlarna). Sedan "godkänd", det är ju upp till mig att godkänna honom, inte upp till andra. Det är fortfarande JAG som ska vara med honom och inte mina vänner. Självklart ska han respektera mina vänner och resten av omgivningen men det är som sagt redan inlagt i min kravlista, så de förväntas han vara. Men, men talar bara utifrån mig själv.. kan ju inte stå till svars för resten av allmänheten så att säga. Men jag tror mer på dethär med att "ta folk för givet". Dina ex kanske tänker "Ja, men det är vanliga gammle Lasse. Han finns alltid där som reserv, singel och olycklig stackare, desperat och alltid villig. Men då Lasse plöttsligt blir upptagen. OH NO MIN RESERV HAR BLIVIT TAGEN AV NÅN HÖNA!" ... ja nått sånt tror jag mer på.

2006-07-16 11:15
undergrundilund, finns nog många som dig, men egentligen va e det för fel med det? Människor e djur, man ska väl lyssna till sig själv o inte samhällets regler för hur saker o ting ska vara så länge ingen mår dåligt av det? Sen en kuriosa, finns det kärlek eller är det ofta desperation, "han satte foten i en fitta o kunde inte komma loss"-syndromet vet vi alla... När tjejer jämför sina liv med sex and the city o ett total-cyniskt samhälle äre bara slampor, players u name it som kan hitta "riktig" kärlek eftersom dom testa runt o har en bredd att jämföra med...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-21 16:44
ThisGirl F18

är inte sån men man inser att man kan falla för jvligt många o tjejjer i regel kan välja o vraka, vilket ger en perspektiv o då äre bättre att va svin än pussywhipped för att inte stå där på torsk på tallin.
Poet

2006-09-03 11:59
Nu är man singel igen, och gissa vad. Inte en jävel kollar åt ens håll haha
At the gates of Eternity...

2006-09-03 16:11
Jag tycker inte det har ändrats något överhuvudtaget, kanske för att jag är inte det vanliga raggningsobjektet så det är varken mer eller mindre.

2006-09-03 19:03
det stämmer det du säger, ja har tjej just nu och va singel i typ ett halv år innan det. inga tjejer!

nu ska alla komma!

2006-09-06 08:36
frågan är bara varför alla singel killar ska vara så kåta och korkade då? menar, live by the dick then sufer the consecvenses. om alla bara kanske började andända sin nudel lite mer även när det gäller i realtioner kanske inte folk skulle se visa som kåta desperados.

2006-09-06 08:48
hmmmm... Om man nu är så desperado och kåt som singel som folk skriver...
Borde det inte då hjälpa att dra 2-3 runks innan man drar ut??

Då tänker man kanske lite mer med hjärnan och mindre med kuken än innan!

Vad tror ni om det?
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-09-06 11:02
Jag tror att med killar är det nog utstrålning som så många har sagt...

Men om en tjej är upptagen så tror jag mycket på det där Godkänandet som någon skrev, och väääldigt mkt förbjuden frukt grejen...

2006-09-07 18:45

Egentligen hade det inte behövts mer än tio inlägg i den här tråden. Alla säger ju samma sak!

Det handlar inte om att alla tjejer vill ha upptagna killar för "jaktens skull".
Det handlar inte om att alla singel-killar är oattraktiva och har dåligt självförtroende.

Allt sitter i huvudet på DIG SJÄLV! För att få måste man ge. Utan baktankar!
Försöker du "klockan-tre-ragga" så är väl inte personen du raggar på dummare än att förstå vad det hela egentligen går ut på.

Förstår inte varför de flesta har riktat in sig på att det är tjejerna som gör si och så.
Killar är inte ett dugg annorlunda.

Singel och Upptagen betyder väl samma sak oavsett kön?!

Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.

2006-09-08 23:05
hehe det är bara va nöjd , om man är singel vill man ha kärlek och man ser inte den som gillar den , sen när man får nån så, känner man de bara och märker det mer .

2006-09-09 03:21
AAAAAH jag blir bara så jöävla trött på att varje gånmg det står singel l'ser jag snigel.. VAFAN klart ingen vill ha en om man är snigel! sluta skriv snigel ni fuckar mig SERIÖST. sluta sluta slutaa
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Breakare

2006-09-09 11:20
aaaaha så jävla sant!!!!
HERB, bust a cap in yo ass

2006-09-09 14:52
mm det äre .. sjukt skit
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!

2006-09-11 20:35
im feelin' you!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2006-11-07 03:08
jävla skit grejj asså

så jävla sant
haha

2006-11-07 07:58

Kvinnor / tjejer ska alltid starta sådana jävla problem och intriger för sig själva hela tiden. Det där med självförtroendet kan vara en sanning tror jag. (den förbjudna frukten)

men som sagt, varför lita på någon som kan blöda i flera dagar utan att dö?

O.C dödar alla svenska förhållanden!
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
Poet

2006-11-07 17:04
Ska inte sitta här och skryta nu men... I'm single right now och jag upplever inte det här "problemet" längre haha. Känns som om jag tagit med mig min självsäkerhet från mitt förra förhållande och känner mig inte desperat alls.

Love!

2006-11-07 19:27
brudar är skeva.
Tell them it's okay even though it's fucked.

2006-11-07 19:59
gillar inte tjejer, dem ska äta ens mat och sen så luktar dem och vill ha sex på så skumma tider,fy fan.

2006-11-07 20:18
al3

hahah  va?

2006-11-07 20:33
amanou, ord!
Mikael Söderlund was here!

2006-11-07 22:23
har inte läst igenom hela tråden, men boken "doktor glas" nämner just det där fenomenet. samma tankegång kom upp på en gång i tråden.
http://www.kortfilmsfestival.se

2006-11-07 22:33
BC99 P23

Ska inte sitta här och skryta nu men... I'm single right now och jag upplever inte det här "problemet" längre haha. Känns som om jag tagit med mig min självsäkerhet från mitt förra förhållande och känner mig inte desperat alls.

Du glömde att nämna att du även kan flyga snabbare än ljuset och är världsbäst på schack...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Poet

2006-11-07 22:41
JaeLee: Hahaha, I'm just saying how it is bro! Call me the Mack ;)

2006-11-07 22:50
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Poet

2006-11-07 23:01
Hahahahahaha
Rappare

2006-11-07 23:23
Äh vafan se de såhär va! Att brudar e typ som p-böter, sköter man sig o gör som allt o alla tycker att man ska göra så får man ingen, men gör man tvärtemot vad lagar o skit säger så nog fan har man ett gäng.

Nej serious shitt...de e mycke så ju. Brudarna drar sig till mer spännande saker. Nu säger ja inte att dom bara drar sig till kriminella pimps, men att dom drar sig till snubbar som har sin biatch bara för att lixom. That´s it! De e mer match o de e spännande.

Kan de inte va så kanske?

Peace
Peace

2006-11-09 19:51
underligt
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ?
Rappare

2006-11-09 22:00
MEN sant?
Peace