Liyah du kan ju iaf börja med att småprata med honom, hälsa och fråga hur läget e? kanske e bättre om du först blir hans vän istället för att hoppa på direkt med att säga att du älskar honom, han kanske blir lite chockad.. :)
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Liyah skit i det, bli intresserad av mej istället... *plopp*
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Liyah äsch låt honom få undra. vad ska han tro? att du är kär i honom? det är ju det du vill att han ska veta? eller :P
Liyah jo, men det blir inte bättre av att sitta och vänta. du kan hjälpta till lite ;P
säg bara HEJ med ett stort smile på läpperna och fråga var hon bor..skola..jobb osv??just pimp it ;)
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
Första gången jag gjorde något sådant var nog för ca 2-3 månader sedan. Jag var i gymmet och plötsligt stiger en het kille in. Jag satt nog och stirrade på honom i ca 15 min men fortsatte dock träna efter mitt gluttande och på vägen ut frågade jag om han var singel och påpekade att han var jävligt snygg. Fick hans telefonnummer och träffades två dagar efter. Fick reda på att han var 36, but still, age is nothing but a number.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Liyah säg bara till honom att "ni borde göra något någon dag"... på det sättet slipper du stå där med dina innersta känslor exponerade när han har sagt att han inte känner likadant som dig, men om han nu gör det, så kommer han antagligen vara rätt peppad... sen får du väl använda dina sherlock-membran i skallen och tolka hans reaktioner lite... om han verkar glad så skulle jag säga att han nog går att satsa på
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
det kommer typ alltid främlingar å ska snacka med mej när jag går på stan ^^ en gång gick jag runt på stan i Sthlm med en kille som jag inte ens kände.. xD ganska kul
AayFukYuuuu :@
Liyah F19 Ett par stek heta tips :P 1.) För fasen överdriv inte.. låt allt rulla 2.) Och när du ska börja prata med han som du stalkar så prata inte för mycket... 3.) Det första du skrev allt långa shizz, du hade kunnat gjort det 42342342342ggr kortare.. 4.) SKRIV EN BOK FÖR FAN! /mvh givakt
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
jag har gjort massor av projekt angående såna här saker. Kan nämna några: kramat 20 okända personer på en vanlig stormarknad, hälsat på massor av folk på stan som jag inte känner och frågar hur de mår och allt sånt. har även gått fram till folk som jag tycker verka vara nice och sedan säger jag det. Ex den här veckan såg jag en riktigt häftig tjej och så gick hon omkring med sina två vänninor så jag gick jag fram och stoppade henne och sa "Hej, vad heter du?" "eh...hej..Carina" "hej, Carina. Jag ville bara säga att jag tycker att du ser häftig ut och nästa gång du ser mig kommer jag bjuda på en fika eller en öl" sen tog jag tag i hennes axel och pussade henne på kinden och gick därifrån! Dessutom i torsdags gick jag fram till en kille som såg ut som en ängel och det sa jag till honom. Han blev glad och lite generad.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ P20 bra jobbat! soft juh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Liyah F19 Du får helt enkelt överväga vad som är mest plågsamt. Att börja prata med honom, eller att gå i ovishet resten av livet och fundera över "gillade han mig?, gillar han inte mig? tänkte han på mig lika mycket som jag tänkte på honom? osv osv. Jag vet iallafall vilket av valen jag hade valt. Men, men du får fundera själv. Det va bara ett tips. Men lycka till!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Finns typ 5 brudar på min skola som jag är intresserad av men har inte ballsen att säga ett ord till dom. Dom verkar iaf intresserad av mej (Guld i blick VM till dom). Dom är ju iofs aldrig själva så då får man ju tillochmed mindre lust att säga nåt till dom. Men fall man väl säger nåt, vad ska man säga då? Jävligt mycket hänger på vad första meningen är. Har aldrig raggat nykter så...Med alkohol i blodet för man ju major cojones. Vad gör man ?!
"Don't schsch me motherfucker"
Liyah har känt samma sak, att personen är den rätta och man går ovetande, ju längre tid det går desto mer äter det en. iförsig kunde jag inte hålla mig och efter 1 vecka sa jag allt. Men herregud 2 år. tänk att du hade kunnat vara tillsammans med han i 2 år kanske och kunnat se hur det hade varit, sen hade du kanske inte velat vara tillsammans med han längre.
Liyah , naw. blev du lite lessen i ögat? *fnizz* Du blir nog en duktig författare. :)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Samma problem här.. Brukar se en flicka på gymmet. Hon ät toknice. Det enda vi sagt till varandra är Hon: Säg till om ni behöver bänken! Jag: Öhhö..Nä, de e lungt... Så jävla sopig man är. Ibland ser man henne ute i motionsspåret också så vi har ju liknande intressen. Men vad faan ska man säga till en sån? Såg henne första gången för typ åtta månader sedan och sen dess har man ju haft några perioder med svårt att äta, om ni hajjar. nu har jag inte sett henne på typ tre veckor så jag börjar fundera på om det verkligen skulle skada om man gjorde bort sig. Ser henne ändå så sällan nu för tiden.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Jag brukar köra rakt. Ser jag nån jag vill ha kontakt med så ser jag till att först visa det. Annars är det bara att gå fram och låtsas som att man känner varandra. Efter en gång blir det lättare och lättare.
Vad vill tjejer höra av killar som går fram o försöker få kontakt med dom? En lovely lady on ma school som jag mer än gärna vill få kontakt med... Har funtat på att gå fram å fråga fall jag kan få hennes nummer lr nåt sånt...Kanske bjuda henne på nån fest I dunno. Me sux...whääääää
"Don't schsch me motherfucker"
slowmo fråga vad klockan är och leeeee :D Man märker ju om personen blir besvärad eller glad eller vad de nu blir... sen säger man "okej tack så mycket" sen börjar man fråga nåt annat t.ex: "har inte jag sett dig nånstans" eller "vet du när linje 2 går" etc. Men man måste komma igång med nåt t.ex. klockan. Sen så kan ju du bara börja sancka anime film eller vad fan ni nu kollade på och så är du inne. lycka till!
"Dom sjunger ju inte, dom står på scenen och sprattlar med benen. Och så pratar dom istället, sjungpratar. Rappare. Och så rimmar dom också!" - Tant på tjuvlyssnat.se
som någon sa tidigare så är det grymt bra att börja med ett leende (enkelt att tyda responsen man får för att sedan bygga vidare ifrån den) på stan för att sedan avancera till ett hej etc etc om så är lägligt :D. funkar i alla fall perfekt i en mindre stad. personligen har jag inga problem att snacka med någon främling utan vidare, om det inte är på hemmaplan det vill säga... sen blir det för mig svårare då saker börjar "stå på spel". då saker man säger faktiskt börjar få en större roll, om man t.ex kommer så långt att det blir en andra träff. vilket kan vara väligt jobbigt. (nu tog jag förgivet att "främling" är metafor för "blivande bruden".) peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-05-29 17:32
har samma problem men jag bryr mig inte så sluta vara en sån jävla fjolla och bli en enstöring
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
de här e den bästa tråden på whoa nånsin typ
South CentraL Cartel
om en kille helt random kom fram till mig och startade en konversation skulle jag väl bli lite fundersam till en början, men samtidigt beundra personen i fråga väldigt mycket som tog steget. jag hade en vän som gick i min klass förra året som hade tagit kontakt med en tjej på bussen. han hade bara tyckt att hon var söt och sedan tänkt "nu eller aldrig". han gick fram till henne och sa "hej jag heter stefan, tycker du är söt och skulle gärna vilja lära känna dig över en fika någongång. här är mitt nummer. ring om du känner för det, jag förväntar mig det inte men ha det bra!" och sen gick han och satte sig igen. 2 veckor och två, tre fika senare var de tillsammans and still are.. :)
mrusk : Körde den på Vivo för några år sen. Hon såg hyftsat förvånad ut höhö! Hon ringde aldrig :( Blev tvungen att byta affär haha
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
xplizit: haha too bad! antar att du hade en sjujedamig otur. better luck next time bro' och förresten, vem fan handlar på vivo? :D
mrusk - det är lugnt! Var novis på det där då, nu e jag kung på att flörta överallt haha ;) Raggade faktiskt upp en tjej på morgonbussen på väg till jobbet förra veckan hihi Ragga i "vardagliga" situationer äger.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
xplizit yes, det är då man är sig själv och ingen ragger on the dancefloor. sånt håller ju fan inte i längden enligt mina erfarenheter men way to go man, jag vet att jag nog aldrig skulle våga ta steget och ragga upp någon främling. men det står med i min lista över saker att göra innan jag dör ;)
tihi ^^^
Music for film: http://www.nimashams.com
Funky_fresh: du är äcklig.... verkligen jätte, jätte äcklig.
Usch jag hatar att ta kontakt med främmande människor, även om det oftast gå bra när man väl tvingar sig själv att göra det. Jag blir oftast rätt blyg och tafatt när det kommer till sådant och har dessutom en livlig fantasti som målar upp tänkbara skräckscenarion som kan inträffa ifall jag tar kontakt, så oftast fegar jag bara ur. :P Dock har jag inga problem med att främmande folk tar kontakt med mig, tycker det bara är kul (så länge de inte visar sig vara psykfall).
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.