och det är fan i mig inte helt omöjligt!!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
en tidsmaskin, som har en jätte cool propeller som snurrar när man åker/bak fram, samt kunna stanna tiden. Annars skulle det nog vara gott med en kopp grönt te:D
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Inte för att låta sådär klyschig men för att inte ge det ord och svar på materiella ting så svarar jag nog att jag önskar välmående för mig och såsom för mina nära och kära, samt oerhörd genuin lycka.. gränslöst. Det önskar vi väl alla?
What I said, yo!
Tänk om allt hade blivit sant?
Mercedes SLR + gratis bensin och betalda utgifter (försäkring, skador osv) i 5år
Att man kompis ångrar sig och orkar gå ut ikväll. Då skulle jag va glad.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
en klocka som gör att man kan stoppa tiden. fan va coolt de skulle va!
norrkööping
en hjärna som pallar allt tryck i skolan, en smart hjärna är fan det mest värdefulla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle vilja att snön försvinner så att jag kan börja cykla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha sommar och någon att älska! :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
som några tidigare har sagt.. att aldig ha torskat för nåt. ååååh vad det skulle underlätta ! ... en resa med min älskling till jamaica + fickpengar vore inte heller helt fel just nu.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
bajskissochskit till och med dom som är jättefula och äckliga och lider av fettma?
jag skulle vilja vila.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Aleks vackrare än agnes i idol eller Wentworth Miller? svaret är nog nej i båda fallen ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Förmågan att kunna flyga. :)
här får du lite kärlek
jag skulle vilja ha en armé av killer-robots, en riktigt fet armé... kanske 50-60 miljoner stycken så skulle jag ta över världen och skapa världsdiktarur
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Så skulle jag vakna upp med en skitsöt tjej imorgon, i en egen lägenhet i London. GÅ ut och ta en cigg, starta datorn och spela lite poker. Jag försörjer mig på poker, och sen på kvällen skulle jag och min brud sätta på lite skön Ambient/Psytrance och röka lite holk. Det, skulle jag vilja, mest av allt i hela världen.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
bajskissohcskit, tror du att det hade gjort dig lycklig? jag tror inte att det är så enkelt att man blir lycklig bara för att man får sina fysiska behov tillfredsställda. men, för att svara på din fråga: jo!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
jag skulle vilja ha störst kuk i hela världen och bara glassa runt för jag hade en sån jävla stor kuk
Jag är en tviiiiivelaktig figur
jag skulle vilja vara ekonomiskt oberoende, och äga en ö, som han ägaren av Virgin.. det hade varit fett; drinkar, en kvinna och hövding i solnedgången..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
MC-körkort.... men det lär jag ha i handen inom en snar framtid om allt går som det ska!
REC #26<br>Team EA-Racing
hallifax, du hade blivit grymt frustrerad, eftersom du aldrig hade fått in den helt. om du inte sätter på en åsna eller något förstås. retardo, jag skulle vilja att någon skulle definiera lycka på ett tillfredställande sätt någon gång. då skulle JAG bli lycklig. laydeeomega, jag vill ha körkort, bara ett halvår kvar. kör inte ihjäl dig bara, oroväckande olycksfallsstatistik för motorcyklar.
hallifax synd sen när du ska ha sex och måste ha två grepp om kuken och "olla" bruden endast när du knullar för att den är för stor.
What I said, yo!
sophie, exactly what i said. å andra sidan så hade han gett mindervärdeskomplex åt halva världen, och själva vetskapen i sig själv om att han hade världens största dase hade kanske fått honom att ejakulera av lycka.
att jag fick vara näst intill helt lycklig resten av mitt liv, självklart är det nästintill omöjligt så det var ju dumt att säga. Men det är min högsta mest egotrippade önskan. Annars att jag verkligen kommer lyckas med det jag vill lyckas med.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
peace on earth och allt det där samt obegränsad tillgång på öl för resten av livet samt immunitet mot alkoholism! =)
efter "," ska det stå "men själva...", inte "och själva...".
plus att du hade kunnat imponera som satan på krogen.
Att tjejen jag gillar tycker om mig lika mycket, det verkar vara på det viset också. Så minna drömmar kanske redan har gått i uppfyllelse :) Skulle inte banga på att få en 6 månaders resa till indo heller, surfbrädor inkluderade -_-
Ett jävligt bra och stimulerande jobb med schysst lön skulle inte sitta dåligt det heller.
virres förslag lät jävligt bra måste jag säga, fast mig egen flickvän och en öl istället
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Joel
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
100burkar varje månad i 20år! d vore nåt
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Retardo och Muhjmathil_Ahmd om ni vill veta vad lycka är? LÄs bocken Lycka! skriven av Dalai Lama... den har tydligen fått min morsa att tänka typ "pengar gör en inte lycklig igentligen" sök å läs om boken eller nåt =) jag ska fan läsa den om jag orkar=) shysst om boken skulle öppna upp hövve på en och att man inte bryr sig om pengar lika mkt som nu
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
nu ser jag att den kanske heter : hans helighet, howard C. Cutler har å skrivit! skit samma va tvungen att rätta mig själv =)
Shelby gt 500 -67 :)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Sprängdeg så att jag kan spränga upp Skolvärket o sen alla skolor. Fuck School . . .Blev haffad i skolan förra veckan . ..
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
Egen lägenhet + drömjobbet + egen odling ;) that´s what Iam talking about...
en rik rockstjärnas liv! och då menar jag inte hårdrockare och såna som blir gamla och senila, utan en äkta rockstjärna som går på meskalin, heroin och whisky samtidigt och dör i ett badkar vid 27 års ålder.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
jag vill ha äkta kärlek....men alla tjejer är hoes så det blire inget
House is hiphop on fast forward ..
vad vill du ha yo! jag vill ha kärlek och respekt.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
svensson liv!
Jag skulle nog vilja kunna tända eld som han i X-men! Bara en liten gnista och sen kan jag kontrollera den. "Tja, behöver du eld?" Eller som Magneto. Då kan man jävlas jättemycket. X-men och mutanter har det bra dom. Rimas Tar du bort ditt minne så tar du ju bort den personen du är också. Är ju ens erfarenheter som har skapat ens personlighet. (enligt mig)
Älska varje natt med en vacker fru. eller va en bra människa för världen
Red Motion Music
jag skulle antingen vilja spola tillbaka tiden eller spola fram den :D inte fan vill jag vara i år 2006 iaf :(
en egen ö med massa pengar o snygga grabbar :P (singlar) + en riiktigt fin bil..
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
om ja fick vad jag ville skulle jag vrida tillbaka tiden så ja va en bättre människa.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Anarki, så vi kan börja om från början... egotänkande: Ekonomisk Frihet, så jag blir så fri jag kan i detta helvete på jorden.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "