Om du fick vad du ville!?
Om du fick vad du ville,vad skulle det vara? å nu menar jag inte 100000miljoner å sån skit....eller skit å skit...men sånt kommer man aldrig få ändå...utan nått som inte är helt omöjligt vad skulle det vara? Jag skulle själv vilja att fler personer checka min låt i Audio Forumet...det är nog det jag helst vill för tillfället...(oj va nöjd ja måste vara...)
Att jag aaaaaaldrig skulle torska för nått =) Bli jagad kanske, men inte torska.
Brutal fucking murder!
jag skulle nog ta 100000 miljoner ändå. med dom pengarna skulle du kunna starta en egen radiokanal och sända din audio 24/7
Be the change you want to see in the world.
Jag skulle nog vilja ha en stridsvagn faktiskt
häst + riddarrustning...fan va nice
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
Gratis studier skulle vara hett. Och garna 30 lax i manaden i 30 ar.
att psykologer kom i fickformat och att dom kostade ett bugg i timmen.
ge mej agnes i idol.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Inget. Jag är nöjd
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
duude fan va skumt...
eller ge mej detta utseende:
Wentworth .
men helst agnes i idol.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
du är inte sugen på en riddarrustning då??
Graffare
2006-02-28 23:33
att mina boobs växte till en D kupa just nu i denna sekund... åååååhh Wentworth Miller..så heeeeeeeeet..grrrrr
http://beltontorsk.tumblr.com/
yeyeye P3: vadå skumt?
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
great_retard haha nu förstår man varför jag önskar mej ett sånt utseende :)
2 veckors resa till värmen och fickpengar och större lägenhet
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
Kan inte nån vara så snäll å uppfylla min önskan då?....:(
Jag skulle ha fetaste nattklubben på jorden. Köpa upp en egen turistort i alperna.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Nej det var det verkligen inte....men det vore trevligt om mer fol kunder titta in å checka den...vore kul om man kunde få lite mer kritik!
Nej anledningen att jag starta tråden var för att jag å min vän har tävlingar lite då å då om vem som kan få flest inlägg inom 30min...å Jag vann förövrigt IGEN...det står 2-1 mellan oss nu...!
Vikktorius uppföljer din önskan nu bra låt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Tack det var MYCKET snällt av dig....att glädje en liten pojk såhär på kvällskvisten...hade dock vart trevligare om du skrev i Låt tråden...:D!
nu är min önskan att mitt inlägg kom till audio tråden eller att min säng blev en grymm sän med sån där fjärrkontroll
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
evig önskning skulle ja vilja ha...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Auero:Hahaha tänker du på Cartman med eller hahhaaha! Keep em Comin'
Hehe oki....Fan va kul det är i South Park...Ohhh älskar south park!
jag skulle nöja mig med en flickvän och att aldrig någosin behöva gå upp tidigt på morgonen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa att mucka i förtid..
r-.-a
Skulle kunna funka kanske
duude att du inte vill ha en riddarrustning...
jag kan ta den om det är så.....
Vikktorius P18 Nu har jag skriviit i din låttråd, evig lycka? :D Nej men den var fan najs.
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag skulle villja att växthus efekten satte lite fart så jag skulle slippa snö HATA SNÖ sen kanske en livs förbrukning av snus o bärs skulle inte vara fel:D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag hade önskat mig tillbaka till 90-talet, det var en så härlig tid WORD som fan på den..allt va så jävla soft då...massa grymma serier man kollade på o grymma filmer...o framförallt så va hiphopen så sjukt jävla mkt bättre då än va den e nu så d fane sjukt asså...de ja skulle vilja ha mest av allt just nu skulle va en söt o mysig tjej o gosa med..
en död moderat är en bra moderat
sen önskr ja fan att de va somamr nu så man slapp äckelvintern...o att vi fick helt annat klimat i sverige utan massa vidrig snö,slask o kyla..
en död moderat är en bra moderat
Rocco-kuk och Peter North-pung nån centimeter extra är väl inte för mkt begärt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha en mysig, kramgo tjej som alltid är glad och trogen för en livstids bekantskap. hör av dig!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
ja skulle vuljas bli biffff
www.erikbergstrom.se
pratglad. aa fan skulle inte va fel med en biff på morronkvisten ;) haha
Sövermanland
precis som gemini sa aldrig torska för något. jagad men inget annat! fyfan va phetttt ja vll ha det så nu
www.gbg031.se
lite kärlek e allt jag kräver.. å sinnes frid
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Producent
2006-03-01 08:41
lite kärlek, ett jobb och en hyffsat central lägenhet i gbg lr sthlm. :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag skulle vilja ha en snäll kompis! eller nå luder som alltid gjorde som ja sa.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag skulle vilja ha en städerska som kan fixa mitt dammiga rum och min studio som jag också vill ha..
Ett körkort som jag kan använda när jag är 16 och en nice Bil, stylad och trimmad som fan så det låter lite när man kommer!
SunTzu haha varför inte som den snubben jag visade dej? han svarta kille? :D
nhoj sa det
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
shunare Han hade ju problem att hålla den uppe, och jag vill vara lite mänsklig mot tjejerna också, de ska ju inte behöva få men för livet ;)
En söt,vacker å gosig flickvän å det proonto!
:D
om jag fick vad jag ville så skulle det vara en tidsmaskin.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?