Saker ni ångrar flera år efter
Har det hänt er att ni har stått inför ett beslut en gång i tiden, och så väljer ni det ena alternativet eftersom det känns lämpligast för stunden. Sen efter ett tag när ni har analyserat händelsen om och om igen så börjar ni ångra att ni gjorde på det andra sättet. Sånt har grämt mig i cirka 2 år nu, brukar tänka på det ibland och få jävla agressioner.
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Japp med skolan..sket i den på högstadien..så kom jag bara in på skitprogram på gymnasiet..så hoppade jag av så nu är allt åt helvete kan man säga! :(
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
sket i skolan mesta tiden av gymnasiet, och nu går jag fordon.....
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
nej jag går handel inte fordon..
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
okej.. låter fett bull =( been there
Det är nog bara skolan som man ångrar faktiskt.
okej, inget annat? det jag ångrar var att jag inte nitade skiten ut en kille för några år sen när jag hade chansen. Han svinga t.om. mot mig.
hahha jag ångrar fett mycke, men det e en del utav det förflutna.. men har mycket jag ångrar.. allt från människor jag träffat, till val jag har gjort. men det har vart en djävla resa hittlisl å den skall inte sluta än
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
jaja, men har ni inte nått riktigt stort fel som ni har gjort liksom..som ni kan drömma och tänka om flera år efter också. Sånt som ligger och gnager i ens undermedvetna.
jo skolan.. sen några jobb jag har sunkat.. sen några tjejer jag har sumpat det med.. sen några människor jag har lärt känna.. ibland ångrar jag att jag tog min första blaze, var så anti knark å hela den svängen tills jag började, mitt liv hadde kanske sett annelunda nu, vem vet. men segast å veta e att allt vi gör kan ändra något i framtiden.. vem vet om jag hadde skippat å svarat i denna tråden så kanske jag hadde vart på väg till ett fett land i sommar för plugga.
TeKoNe P23 aah, jag fattar.. sånt e bull asså, har tänkt i dom banorna innan med, men man blir bara cepe i huvet om man tänker så..
This is the number one rule for your set In order to survive, gotta learn to live with regrets And through our travels we get seperated, never forget In order to survive, gotta learn to live with regrets jag gör vad som känns rätt för stunden, om jag inte alltid kan se konsekvenserna vart det leder på lång sikt, så kan jag helt enkelt inte. inget o skylla på. jag försökte göra rätt iaf, och om jag fick leva om det utan mina erfarenheter, så skulle jag ha gjort om det. men det är klart det finns saker man vill ha ogjorda och möjligheter man borde ha tagit.
Jag ångrar att jag för ett år sen inte lyssnade på mina kompisar när dom sa åt mig att de räckte med det jag höll på med men de fick jag sota för i ett år... ångest ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade sex med en kattunge en gång.. Skitäckligt, jag knullade den inte, men dom kom in och slickade på min kuk när jag låg och sov.. Beslut: 1. Sparka till kattfan så den flyger iväg 2. Låt den fortsätta och se om det är skönt.. Ångra ångrar.
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asdöd ... You gor some serious problems right there .
asdöd. fy helvete. katter har ju en grymt sträv tunga, så det måste ju känts som att våldsamt smeka kuken med senaste black and decker-slipmaskinen!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
frågan e hur muhjmathil vet hur en katttunga känns?
det överlämnar jag till er fantasi!
hoppade av skolan i 7an, nu får jag slita på IV :/
Hahaha, folk snackar om personligt ämne och personliga saker. Haha fuck that! På stilnoct flödar min fantasi.. ..
hahahahahahaha
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
men åh, rejäl ångest, spelade poker med ett par grabbar, en kille såg mina kort och sa, du kommer vinna detta, medans jag hade sätt min bästis kort som jag trodde hade ashöga kort men hade ingenting.. så jag la mig.. hon vann asmkt. stör mig fortfarande..
NÄHE?! ÄR DET?!SHIT!!!!!!Va bra att du bekräftade det.
Klart det är äckligt att låta en katt slicka på ens kuk. Det var ju inte så att jag lät den suga av mig, för som Ahmed där uppe sa så gjorde det fett ont att bli väckt av en sträv katts tunga.. Så beslut två varade inte länge, utan det blev första alternativet efter att jag insett vad som verkligen höll på att hända, men det räckte inte, nu, flera år efter åt så ser jag den där sekunden som jag lät kattfan fortsätta som en lutning i min personlighet till djursex-pedofilist, och det passa inte min image liksom. visst, man kan skylla på att det var 4-5 år sen, emn faktum är att jag har haft sex med en katt.. Det fvar ju inte så att jag tvingade den, jag menar, den va säkert känslomässigt mogen och visste vad den gjorde, och den va vid fullt medvetande, jag ser det mer som att kattfan gjorde övergrepp på mig, jag menar jag hade ju inte bett om att få ollat slickat. Men jo, fan va skaab, och jag borde verkligen sova.
Varför ångra och älta saker man inte kan ändra? Mitt motto är att aldrig ångra nånting här i livet.. Visst har man gjort jävligt dumma och korkade saker och man kunde valt och göra på ett annat sätt. Självklart lessen om de sårat nån. Men gjort är gjort! Det viktigaste är att lära sig nånting av de. Gå inte och ha ånger, se framåt och se till och inte göra om samma korkade saker igen bara! Man lever en gång, lev för att lära. Peace
"Peace and Love"
hmmm nåt som jag har ångrat....... naäe jag står för allt jag har gjort och det jag har gjort har gjort mig till den jag är, Så jag är nöjd med det jag har gjort.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Turist: äntligen nån inte tycker synd om sig själv o ältar! Man ska stå för saker man gör även om de inte är de mest fördelaktiga för sig själv. Sket man i skolan får man väl göra nåt åt de om man vill vara nån annanstans i dagsläget, inte gå och ångra. då va då och nu är nu. Se framåt inte bakåt.
"Peace and Love"
En gång i tvåan så var det en tjej som ville dansa med mig på klassfesten, jag sa nej.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
dicecard, vågar man fråga varför?
Haha JA! Precis! varför ska du bry dig om jag tänder på katter?!
välkomen till ringem om ågest, Destomer man tänker på något man inte är riktigt säker på så blir det 10 gånger värre varje gång,, välj den rätta vägen ut,, anväd din etik och intivation och kom fram till det rätta beslutet och ta det, simpelt men svårt
™™™™™
håller med Qef . No regrets.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Håller också med honom. Älta pch ångra saker man gjort är såå 15-åring. Lika bra att gå vidare, lära sig och inte gör aom.
(Psst, Asdöd: jag är en hon! om de var mig du höll me.) Inte så lätt alla gånger att inte ångra saker men de är jävligt dumt för de finns verkligen inget man kan göra för att ändra på sånt som hänt. Självdestruktivt beteende! Samvete är också en dålig egenskap;P
"Peace and Love"
"Turist: äntligen nån inte tycker synd om sig själv o ältar! Man ska stå för saker man gör även om de inte är de mest fördelaktiga för sig själv. Sket man i skolan får man väl göra nåt åt de om man vill vara nån annanstans i dagsläget, inte gå och ångra. då va då och nu är nu. Se framåt inte bakåt." hahaha, dummaste jag hört. Bara för att man ångrar något, behöver man inte tycka synd om sig själv. Även fast man ångrar något, kan man stå för det. Jag sket i skolan, ohc jag gör något åt det, just nu. Men jag ångrar det iallafall. F.ö. kan jag inte se frammåt.
Ångrar att jag inte tog chansen att göra saker när jag hade möjligheten, men det går inte att spekulera i det, bara att se framåt och försöka tackla liknande situationer på bättre sätt nästa gång.
Producent
2006-03-13 15:15
finns så mycke jag ångrar att jag inte orkar skriva nått.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
hahaha, dummaste jag hört. Bara för att man ångrar något, behöver man inte tycka synd om sig själv. Även fast man ångrar något, kan man stå för det. Jag sket i skolan, ohc jag gör något åt det, just nu. Men jag ångrar det iallafall. F.ö. kan jag inte se frammåt. Skillz: då har du verkligen inte hört mycket om de var de dummaste! Kan viska både en och två dummare saker i ditt öra! Sa jag att man måste tycka synd om sig själv för att ångra något? ne. finns säkert dom som ångar o inte tycker synd om sig själva och tvärtom. Ångra på du, I dont care. ditt liv. Synd att du inte kan se att de finns bättre saker att göra. Fast vem e jag att bestämma vad som e bra. Jag ångrar inte mina val jag gjort här i livet iaf. Och de är jag jävligt GLAD för. För då slipper jag gå och tryckas av de! Lev för att lära. och lev för att må bra.
"Peace and Love"
det går ju inte att göra ogjort, så varför älta? visst hade jag kanske vart lite seriösare i skolan om jag fått leva om mitt liv, men eftersom det inte händer får jag ta det på komvux, inget konstigt med det. vi har ju faktiskt alla möjligheter i världen att göra precis vad vi vill, så det känns lite skumt att gnälla över småsaker. sumpat en brud haha
http://www.kommandot.se/wp/
Ångraratt jag varit svag o inte sagt ifrån när jag sett att vissa i skolan blivit mobbade, retade, utfrysta o lämnade ensamma. finsn en kille i gymnasiet, han va rätt rolig, men folk tyckte han va värsta tönten. så ingen ville snacka me honom o ingen skrattade åt hans skämt. jag tyckte alltid att han va rolig o jag ångrar att jag inte snackade med honom mer. Han va säkert värsta schysst. Tänk om han mår dåligt. fast han kanske inte brytt sig att han va ensam. men ändå. tänker på det jätteofta. funderar på att försöka hitta en mailadress lr en adress o skriva ett brev. han hette henke.
Gjorde inte ett skit i högstadiet o går nu i en skitskola där utbildningen jag får inte äns e bra nog att jobba på donken.
www.Myspace.com/InsoMusic
men om man tänker såhär.... om man valde det andra alternativet, så kanske man inte skulle få va med om de sakerna man har varit med om, man kanske rent av skulle blivit en annan person.. visst, ja tycker det e lite tråkigt att man har skitit i skolan en massa o så, men det e inget jag ångrar, efterssom det har bidragit till att jag är den personen jag är idag ;D
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Asdöd "JA! Precis! varför ska du bry dig om jag tänder på katter?!" Erkände du just att du tänder på katter? haha
^ Smart sagt.
Man kanske skulle sluta knulla upptagna kvinnor, men jag tycker det är en extra tändning. Fast det har sina konsekvenser som knivhot, blivit förföljd osv osv. Det skulle ju inte vara så roligt att dö för någon skitbrud man ändå inte bryr sig om. Fast eftersom jag lever så bryr jag mig inte!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Asdöd , du driiiver? Annars är du för ärlig på whoa och förtjänar att bli avstängd... :)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Givakt.. Asså jag är ärlig, jag bryr mig inte ett skvatt, skulle kunna säga det för whoa i riktiga livet.. Jag lät en katt slicka på min pung, AJ! So whuuut?
Asdöd E du säker på att du ångrar? du låter lite stolt. Erkänn att du kört med den på jag har aldrig på fyllan :D:D Big-Jum P0 hahahaha
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion. Jo jag ångrar det, eftersom att det gav mig ångest i ett år eller två då jag fortfarande var ung tonåring som INTE RIKTIGT än hittat sin sexuella läggning ännu.. Visst man tände ju på bröst och rumpor, men visst fan hade man tyckt att det var skönt en gång när Lasse satte sig i ens knä 2 år tidigare.. Så visst ångrade jag kattgrejen.. Stolt, nää. Jag försökte väl mest vara rolig.
låt asdöd och hans katter vara ifred !
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
haha ja driver bara med dej Asdöd! De e lugnt, whoa är här för dej och vi accepterar dej fö den du e, "I forgive you"
Tror du mej inte? Fråga min mamma!